توضیحات آگهی

(( آگهی مزایده اموال منقول نوبت اول)
در پرونده ۰۲۰۰۵۱۵ ارجاعی اجرای احکام مدنی دادگستری محمدیه دستور فروش خودرو محکوم علیه آقای کیانوش کریمی جهت وصول محکوم به صادر شده که عبارت است:یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به شماره انتظامی ۸۳ط۲۴۷ ایران۷۹  در مورخه ۰۸/۱۴/ ۱۴۰۲ در پارکینگ پرستو بازدید و کارشناسی بعمل آمد، که موارد مشاهده شده به شرح ذیل درج و گزارش می گردد :
مشخصات وسیله نقلیه :
نوع وسیله : سواری پژو ۴۰۵- تیپ:(جی.ال.ایکس-xu7)  – شماره انتظامی : ۸۳ط۲۴۷ ایران۷۹ – شماره شاسی:۵۸۱۵۹۹- سال ساخت : ۱۳۹۱
بدنه و شاسی :  دور گلگیر عقب چپ خوردگی دارد- قسمت جلو ضربه دارد(بازسازی شده است)-بدنه دارای فرو رفتگی های کوچک و بزرگ می باشد-سقف آفتاب سوخته است.
وضعیت موتور و گیربکس و سیستم الکتریکی و تزئینات داخلی :
موتور و گیربکس: در زمان بازدید به علت خوابیدن (دشارژ) باتری، از موتور خودرو بصورت خاموش بازدید گردید.
سیستم الکتریکی:  در حد مدل و سال ساخت خودرو
تزئینات داخلی و تودروزی : حد مدل و سال ساخت خودرو(ضبط و پخش ندارد)
لاستیک ها : لاستیک ها در حدود ۵۰ درصد آج دارد.(باد لاستیک جلو راست خوابیده است)
علی هذا با عنایت به مطالب معنونه و در نظر گرفتن شرایط فیزیکی و فنی خودرو، ارزش خودرو با در نظر گرفتن سال ساخت و کارکرد آن و با احتساب شرایط روز بازار و وضعیت موجود خودرو به جهت مزایده، در مجموع به مبلغ پایه، دویست میلیون تومان توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی شده .که این دادگاه قصد دارد درروزچهار شنبه مورخه۱۴۰۲/۱۰/۰۶  راس ساعت ۹/۳۰ صبح درمحل دفتراجرای احکام مدنی دادگستری محمدیه- قزوین خریداران می توانند در مدت ۵ روز قبل از زمان برگزاری مزایده از اموال مورد مزایده با هماهنگی دادگاه بازدید نمایند مزایده حضوری بوده و در راس ساعت مقرر و در محل مقرر برگزار می گردد. کسانی می توانند در مزایده شرکت کنند که اولا منع قانونی نداشته ثانیا ۱۰% قیمت پیشنهادی خود را نقدا به صورت چک تضمین شده (صرفا در یک فقره چک تضمین شده به کد اقتصادی ۱۴۰۰۲۷۵۱۵۱۳ و به شماره حساب ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۰۷۷۰۱۲۹۰۷۹۱۰۸۵۰ و فقط به میزان مبلغ پشنهادی مطابق با برگ شرکت در مزایده) به همراه داشته باشند. مال مورد مزایده به کسی فروخته می شود که بالاترین قیمت را پیشنهاد کند. کسی که در مزایده اخلال کند مطابق مقررات با وی رفتار خواهدشد. کسی که بعنوان خریدار مزایده شناخته شد بدوا نسبت به پرداخت ۱۰% مبلغ پیشنهادی بصورت چک بین بانکی در وجه دادگستری محمدیه اقدام و حداکثر ظرف مهلت یک ماه از زمان انجام مزایده جهت تودیع مابقی آن به حساب سپرده دادگستری اقدام کند. انتقال سند اموال غیر منقول ویا تسلیم مال منقول منوط به واریز بهای مزایده و تایید مزایده از سوی دادگاه میباشد. در صورت عدم تایید مزایده کلیه مبالغ واریزی مسترد می شود. درصورت عدم واریز الباقی مبلغ مزایده در مهلت قانونی و یا اعلام انصراف از سوی خریدار ۱۰% واریزی پس ازکسرهزینه های مزایده به نفع دولت ضبط خواهدشد. تشریفات مزایده با رعایت مقررات قانون اجرای احکام مدنی می باشد.
مدیر دفتر شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان محمدیه – مجتبی اکبری
شماره آگهی : ۱۴۰۲۲۲۴۶۰۰۰۰۳۰۰۴۳۱
شماره پرونده : ۱۴۰۰۲۲۹۲۰۰۰۰۶۹۴۹۲۰
شعبه صادر کننده : اجرای احکام شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی شهرستان محمدیه

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ تیپ:(جی.ال.ایکس-xu7) سال ساخت : ۱۳۹۱

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.