شرکت کلید و پریز دلند الکتریک؛ معرفی، مزایای خرید و محصولات

701 بازدید راهنمای خرید / تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز / راهنمای خرید امن

آیا تاکنون از محصولات ارائه شده توسط شرکت کلید و پریز دلند الکتریک استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما کیفیت کلید و پریزهای عرضه شده توسط این شرکت مطلوب است؟ صنایع دلند الکتریک یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کلید و پریز توکار و روکار در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع بوده که فعالیت خود را از سال 1361 آغاز کرد. در ادامه این راهنما با شرکت دلند الکتریک بیش‌تر آشنا خواهیم شد.

مزایای خرید محصولات شرکت کلید و پریز دلند الکتریک

نمونه‌ای از محصولات شرکت کلید و پریز دلند الکتریک

این شرکت از جمله قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان کلید و پریز در ایران به حساب می‌آید. دلیل محبوبیت این شرکت به علت مزیت‌هایی بوده که حاصل از خرید محصولات آن عاید خریداران می‌شود. در ادامه با این مزایا آشنا خواهیم شد:

سهولت در استفاده

محصولات عرضه شده توسط این شرکت طراحی مناسب و عملکرد بسیار ساده‌ای داشته و به همین خاطر استفاده کردن از آن‌ها بسیار آسان است. با فشردن کلید، امکان خاموش یا روشن کردن پریز فراهم بوده و می‌توان به طور سریع و آسان از برق بهره برد.

ایمنی بالا

از دیگر مزیت‌های شرکت کلید و پریز دلند الکتریک می‌توان به ایمنی بالای محصولات آن اشاره داشت. در فرآیند تولید کلید و پریزهای دلند الکتریک استانداردهایی نظیر UL و CE رعایت شده و از این جهت می‌توان به خریداران اطمینان خاطر داد که کلیه محصولات ایمنی بالایی دارند. قابل ذکر است که استانداردهای مذکور شامل جوشکاری صحیح، عایق‌بندی درست و محافظت عالی در مقابل برق‌گرفتگی و مواردی از این قبیل می‌شوند.

انعطاف‌پذیری بالا

تنوع محصولات عرضه شده توسط شرکت کلید و پریز دلند الکتریک بسیار بالا است؛ از این رو خریداران می‌توانند مناسب‌ترین گزینه را از بین محصولات موجود انتخاب کرده و خریداری نمایند. به عنوان مثال، می‌توانید کلید و پریز تکین، دوگانه یا چندگانه را بر حسب نیاز به تعداد پریز و کنترل مورد نظر خریداری فرمایید.

طراحی زیبا

از دیگر ویژگی‌های محصولات عرضه شده توسط شرکت کلید و پریز دلند الکتریک می‌توان به طراحی بسیار منحصربه‌فرد و زیبای محصولات آن اشاره داشت. شما می‌توانید در محصولات این شرکت انواع طرح‌های کلاسیک، مدرن و شیک را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل خود خریداری کرده و زیبایی منزل خود را دو چندان کنید.

امکان هماهنگ‌سازی با سیستم هوشمند

بعضی از کلید و پریزهای عرضه شده توسط این شرکت دارای امکانات هوشمندی نظیر اتصال به شبکه وای فای یا بلوتوث هستند. با کمک قابلیت‌های مذکور شما می‌توانید با استفاده از تکنولوژی هوشمند کنترل بسیار بهتر و موثرتری بر روی روشنایی و خاموشی تجهیزات برقی خود در منزل داشته باشید.

مصرف بهینه انرژي

برخی از مدل‌های کلید و پریز دلند الکتریک مجهز به یک سری امکانات اضافی هم‌چون سنسور حرکت، نورپردازی ال ای دی یا پورت شارژ یو اس بی هستند. امکانات اضافی مذکور در روزمره و کاربردهای خاص می‌توانند بسیار مفید واقع شوند.

مقاومت و دوام بالا

تمامی محصولات عرضه شده توسط این شرکت با استفاده از مواد اولیه باکیفیت بالا تولید شده‌اند؛ به همین علت عمر مفید طولانی داشته و مقاومت بسیار خوبی نیز از خود نشان می‌دهند. در واقع مقاومت بالای این محصولات به خریداران این اطمینان خاطر را می‌دهد که کلید و پریزهای مذکور می‌توانند برای مدت طولانی بدون خرابی به بهترین شکل ممکن کار کنند.

سازگار با استانداردهای موردنیاز

از دیگر مزیت‌های خرید محصولات شرکت کلید و پریز دلند الکتریک این است که کلیه آن‌ها سازگار با استانداردهای بین‌المللی الکتریکی هم‌چون IEC هستند و به همین دلیل می‌توان از آن‌ها برای برق‌رسانی انواع تجهیزات برقی بهره برد.

امکان تعمیر و تعویض

چنان‌چه کلید و پریزهای ارائه شده توسط این شرکت دچار خرابی شده و نیاز به تعویض داشته باشند، این مژده را به شما می‌دهیم که محصولات موردبحث از قابلیت تعمیر و تعویض برخوردارند. در چنین شرایطی شما می‌توانید در صورت لزوم اقدام به جایگزینی قطعه معیوب کنید؛ بدون این که نیاز به تعویض کلی سیستم داشته باشید.

محصولات شرکت کلید و پریز دلند الکتریک

جدیدترین محصولات ارائه شده توسط شرکت دلند الکتریک

کلید و پریز مدل آسا

این محصول ظاهری خوش‌فرم و زیبا داشته و از لحاظ کیفیت بدنه در مقایسه با سایر محصولات مشابه می‌تواند حرف اول را بزند. از جمله مشخصات این مدل کلید و پریز می‌توانیم به بدنه مسطح اشاره داشته باشیم. این محصول در رنگ‌های کرم و سفید تولید شده و طول عمر بالایی نیز دارد.

کلید و پریز مدل آریا

بارزترین ویژگی این محصول از شرکت کلید و پریز دلند الکتریک تنوع بالا در رنگ آن است. همین موضوع موجب شده که کلید و پریز مذکور به یکی پرطرفدارترین محصولات این شرکت تبدیل شود. از جمله مشخصات ظاهری این محصول می‌توانیم به حالت هلالی و برآمدگی جزئی در بخش وسط آن اشاره داشته باشیم.

کلید و پریز مدل رایان

اگر به دنبال کلید و پریزی با ظاهری ساده و در عین حال زیبا هستید، این محصول می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. از لحاظ مشخصات ظاهری مشابه با مدل قبلی بوده، با این تفاوت که یک خط صاف در قسمت بالایی و پایینی آن حک شده است. می‌توان گفت که این محصول یک گزینه ایده‌آل برای شرکت یا ارگان‌های اداری به حساب می‌آید؛ چرا که ظاهر آن ساده و در عین حال شیک است.

کلید و پریز مدل سیلور

مدل سیلور با در نظر داشتن سلیقه مشتریان، کلیه طرح و رنگ‌های کلید و پریز را شامل می‌شود. این محصول به دلیل رنگ شاد و ظاهر فانتزی که داشته، عمدتاً برای اتاق کودک، مهد کودک و منازلی با دکوراسیون فانتزی پیشنهاد می‌شود. قابل ذکر بوده که قیمت این محصول در مقایسه با سایر کلید و پریزهای شرکت کلید و پریز دلند الکتریک مناسب‌تر است.

علاوه بر تمامی مواردی که برشمردیم، این شرکت کلید و پریزهای دیگری در مدل‌های آدا، آوا، آرمان، چوب ماهگونی و… را نیز عرضه می‌کند که هر یک از آن‌ها ویژگی منحصر به‌ فرد خود را دارند.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با شرکت کلید و پریز دلند الکتریک به معرفی برخی از مشهورترین محصولات آن نیز پرداختیم. آیا تجربه خرید کلید و پریزهای دلند الکتریک را دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت ارسال دیدگاه برای ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل به اشتراک بگذارید.

701 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط