راهنمای سامانه مناقصه و مزایده تکه کابل

226 بازدید راهنمای تکه کابل
راهنمای مطالعه نمایش

مناقصه و مزایده و استعلام و درخواست خرید:

امروزه تمامی پروژه های پر سود از طریق برگزاری مناقصه و مزایده و استعلام برگزار میشود.

پس اگر میخواهید این مناقصات  وپروژه ها را از دست ندهید حتما باید حواستان به مناقصات و  مزایدات و استعلام های درحال برگزاری باشد.

برای اینکه بتوانید از این سه اتفاق مهم اقتصادی عقب نمانید باید به موقع از برگزاری آن ها مطلع شوید.

این اولین و مهم ترین قدم برای شروع کار است.

اما با روشی بسیار ساده میتوانید به تمامی این اطلاعات دسترسی پیدا کنید و خیالتان از این بابت راحت باشد.

شما با عضویت و خرید اشتراک از سامانه مناقصه و مزایده تکه کابل در جریان تمام  مناقصه ها ، مزایده ها و استعلام ها و درخواست های خرید صنایع برق و مخابرات به صورت کاملا تخصصی قرار می گیرید.

درج آگهی:

همچنین شما می توانید در صورتی که مناقصه یا مزایده و استعلامی دارید به راحتی و با کلیک بر روی دکمه درج آگهی بصورت رایگان نسبت به ثبت و نشر آن اقدام نمایید.

 

ابتدا وارد سامانه مناقصه و مزایده تکه کابل شوید و روی دکمه آبی رنگ درج آگهی کلیک نمایید و پس از لاگین شدن در سایت و انتخاب دسته بندی مربوط مراحل درج آگهی را به انجام رسانید ،آگهی شما پس ار تایید ادمین تکه کابل در بستر اینترنت منتشر و در دسترس کاربران قرار می گیرد.

 

ثبت در خواست خرید:

در این سامانه امکانی برای شما فراهم گردیده است تا در صورتی که شما یا شرکت شما نیاز به خرید کالای برق و یا مخابرات دارد به راحتی مشابه درج آگهی در خواست خود را ثبت و پس از تایید ادمین در معرض دید کاربران و فروشندگان کالای برق و مخابرات قرار دهید.

 

تست رایگان سامانه مناقصه و مزایده تکه کابل:

هنگامی که بر روی دکمه اشتراک کلیک می کنید و یا روی آگهی های فعال کلیک می کنید این امکان برای شما فراهم گردیده است که در یک بازه 48 ساعته تعداد 30 آگهی فعال برای شما باز شود تا سامانه را تست نمایید و سپس به صلاحدید نسبت به خرید اشتراک اقدام نمایید.

 

خرید اشتراک سامانه مناقصه و مزایده تکه کابل

شما با خرید اشتراک می توانید از تمام امکانات این سامانه استفاده نمایید برای این امر یا روی دکمه خرید اشتراک کلیک نمایید یا بر روی آگهی هایی که برچسب فعال دارند کلیک نمایید.

226 بازدید
نویسنده این مقاله
تکه کابل
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط