الکترو تابناک

معرفی شرکت الکترو تابناک نمایندگی برند ویکو ترکیه

328 بازدید راهنمای خرید / تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز

آیا تاکنون از محصولات شرکت الکترو تابناک خریداری کرده‌اید؟ به نظر شما این نمایندگی برند ویکو می‌تواند قابل اطمینان باشد؟ الکتروتابناک نماینده انحصاری ویکو ترکیه بوده که از سال 2006 در ایران با بیش از 30 سال تجربه فعالیت می‌کند. در ادامه این راهنما قصد داریم با محصولات عرضه شده توسط این نمایندگی آشنا شویم. برای کسب اطلاعات بیش‌تر پیرامون الکتروتابناک در ادامه همراه ما باشید.

هر آنچه که باید درباره شرکت الکترو تابناک بدانید!

شرکت الکترو تابناک نمایندگی برند ویکو

همان‌طور که گفته شد، این شرکت نماینده انحصاری برند ویکو بوده و توانسته در طی سال‌ها فعالیت خود با عرضه محصولاتی مرغوب و ضمانت اصالت کالا، در بازار و علی‌الخصوص در صنعت برق جایگاه بسیار مناسبی برای خود به دست آورد. در ادامه با محصولات این شرکت بیش‌تر آشنا خواهیم شد:

محصولات الکترو تابناک

۱. کلید و پریز

در طراحی دکوراسیون داخلی، اجزای مختلفی دخیل هستند که یکی از کوچک‌ترین اما مهم‌ترینِ آن‌ها کلید و پریز است. کلید و پریزها می‌توانند تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون داشته باشند. به همین خاطر، برندهای مختلفِ فعال در صنعت برق همواره در تلاش هستند که ضمن حفظ کیفیت، مدل‌های بسیار متنوعی را تولید کرده و به بازار عرضه کنند؛ به طوری که تمامی سلایق را پوشش دهد.

این محصولات که در دسته تجهیزات و لوازم الکتریکی عرضه شده توسط الکترو تابناک قرار می‌گیرند، برای کنترل، قطع و وصل و یا انتقال جریان الکتریکی به کار گرفته می‌شوند. شما می‌توانید تجهیزات مذکور را در طرح‌ها و ابعاد مختلف با توجه به نیاز و همچنین در نظر داشتن دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر خود خریداری فرمایید.

۲. تابلوهای مینیاتوری

الکترو تابناک

از دیگر محصولات عرضه شده توسط الکترو تابناک می‌توان به تابلوهای مینیاتوری اشاره داشت. این تابلوها به عنوان یک تقسیم‌کننده در محل‌های مختلف برقی کارایی دارند. در واقع، تأمین برق کلیه واحدهای مرتبط با این منطقه به نوعی از سوی تابلو برق مذکور انجام می‌شود. روند کار به این شکل بوده که کنتور برق، انرژی الکتریکی مورد نیاز را به طرف تابلو مینیاتوری هدایت کرده و بعد این انرژی از طرف تابلو به سمت واحدها و نقاط مختلف ارسال خواهد شد. برق مورد نظر از قاب مینیاتوری به طرف دیگر مناطق منتقل می‌شود. قابل ذکر است که قاب‌های مینیاتوری تحت عنوان جعبه فیوز نیز شناخته می‌شوند.

از دیگر موارد مهمی که لازم است در رابطه با تابلو مینیاتوری به آن اشاره‌ داشته باشیم، این است که این تابلوها در سیستم برق‌رسانی ساختمان نقش بسیار پُررنگی را ایفا می‌کنند؛ لذا نمی‌توان از وجود و نصب آن‌ها صرف‌نظر کرد. کلیه مناطق مورد استفاده به این بخش متصل بوده و می‌توانند دارای فیوزِ مربوط به خود باشند. شایان ذکر بوده که این نسل از تابلوهای برق به علت ویژگی‌های ساختاری که داشته می‌توانند جایگزین بسیار شایسته‌ای برای روش‌های قدیمی به شمار آیند.

بهره‌گیری و نصب این دسته از محصولات الکترو تابناک در سیستم برق‌رسانی ساختمان بسیار طرفدار داشته و این محبوبیت را می‌توان با وجود آن در بخش‌های مختلف سیستم برقی اثبات کرد. هنگامی که برق ساختمان یا هر محیط دیگری با مشکل مواجه می‌شود، لازم است که در ابتدا به تابلو مینیاتوری مراجعه شده و بعد مورد بررسی قرار گیرد.

به طور معمول تابلوهای مذکور را در بخش ورودی نصب کرده تا امکان دسترسی به آن‌ها ساده باشد. در ساختار این تابلوها شاهد کلید یا فیوز مینیاتوری هستیم که نمونه دیگری از محصولات شرکت الکترو تابناک است. این فیوز یا کلید در زمان اتصال کوتاه، اضافه جریان، آتش سوزی و مواردی از این دسته عکس‌العمل نشان داده و موجب جلوگیری از آسیب می‌شود.

۳. کلید و پریزهای بارانی

یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط الکتروتابناک، کلید و پریز بارانی بوده که نوعی تجهیز کاربردی در هر ساختمانی به حساب می‌آید. همان‌طور که از نام این تجهیز مشخص بوده، ضد آب است و در برابر رطوبت، نم، آب باران و غیره می‌تواند مقاومت خود را حفظ کند. به طور معمول در ساختار این دسته کلید و پریزها برای حفظ امنیت از یک درپوش استفاده می‌شود. اگر قصد خرید و استفاده از یک کلید و پریز مقاوم در برابر آب در محیط‌های نمناک دارید، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

در حالت کلی، کلید و پریزهای بارانی برای جلوگیری از ورود آب به داخل آن و همچنین برق‌گرفتگی، در دو مدل توکار و روکار قابل تولید هستند. به طور معمول در ساختار کلی و پریزهای بارانی توکار مناسب برای ساختمان‌ها از جنس ABS استفاده شده و درجه حفاظت IP44 دارند؛ به همین خاطر می‌توانند برای مدت طولانی بدون این که دچار مشکل شوند به کار خود ادامه دهند.

اکثر کلید و پریزهای ضد آبِ صنعتی مجهز به درب فلزی بوده و به همین دلیل علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ مایعات و رطوبت، در برابر ضربه نیز استحکام خود را حفظ خواهند کرد. از دیگر مواردی که لازم است در رابطه با این محصولات عرضه شده توسط الکترو تابناک به آن اشاره داشته باشیم، این است که کلید و پریزهای مذکور در مقایسه با سایر کلید و پریزهای ساختمانی از لحاظ فیزیکی مقداری بزرگ‌تر بوده و در فرآیند تولید آن‌ها از مواد اولیه مقاوم‌تری بهره‌گیری شده است.

۴. فیوزهای مینیاتوری

نمونه دیگری از انواع محصولات الکترو تابناک، کلید یا فیوز مینیاتوری بوده که به عنوان یک کلید الکترومکانیکی اتوماتیک شناخته می‌شود. از تجهیزات مذکور عمدتاً برای حفاظت مصرف‌کننده در برابر خطای اتصال و جریان اضافه بار می‌توان استفاده کرد. این محصول نوعی سوئیچ الکتریکی و از جمله قطعات بسیار مهم در مدارات الکتریکی به حساب می‌آید که می‌توان از آن در سیستم‌های روشنایی، سیم‌کشی خانه‌ها و سایر سیستم‌ها بهره برد. در صورت بروز هرگونه اضافه جریان یا اتصال کوتاه، فیوز مینیاتوری موجب قطع شدن جریان برق شده و آسیب دیدن وسایل برقی و سایر سیم‌کشی‌ها جلوگیری به عمل خواهد آورد.

سخن پایانی

در این راهنما با محصولات شرکت الکترو تابناک و کاربرد آن‌ها آشنا شدیم. از جمله مهم‌ترین محصولاتی که شما می‌توانید از این نمایندگی تهیه فرمایید می‌توان به تابلوها و فیوزهای مینیاتوری و کلید و پریزهای بارانی اشاره داشت. شما چه اطلاعات دیگری پیرامون کلید و پریزهای عرضه شده توسط این شرکت دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون محصولات الکتروتابناک در قسمت ارسال دیدگاه برای ما و کاربران گرامی وب سایت تکه کابل بنویسید.

328 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط