شرکت صنایع خیام الکتریک

معرفی شرکت صنایع خیام الکتریک

300 بازدید تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز

شرکت صنایع خیام الکتریک یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعتی فعال در حوزه تولید لوازم الکتریکی بوده که برای نخستین بار فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۶۵ شروع کرد. این شرکت در حیطه تولید کلید و پریز و قطعات هم ردیف فعال بوده و دارای ۷۲ پرسنل حرفه‌ای و موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری تولید سالانه ۴۰۰ هزار کلید و پریز و قطعات هم ردیف می‌باشد. خیام الکتریک مفتخر است محصولات مذکور را با بهترین کیفیت در اختیار هم‌وطنان گرامی قرار دهد. ناگفته نماند که گروه صنعتی خیام الکتریک ضمن رفع نیاز بازار ایران، در حوزه صادرات به کشورهای آسیایی و اروپایی نیز خوش درخشیده است؛ به طوری که امروزه جزو برترین و معتبرترین برندهای جهانی نیز شناخته می‌شود.

معرفی برخی از محصولات محبوب شرکت صنایع خیام الکتریک

آنتن ماهواره و سوکت شبکه

سوکت یا پریز شبکه نقطه پایانی جریان ترافیک ارتباطات بین پردازشی در طول یک شبکه رایانه‌ای می‌باشد. از آن‌جایی که امروزه اکثر ارتباطات بین رایانه‌ها بر پایه پروتکل اینترنت هستند، بیشترین کانال‌های شبکه، کانال‌های اینترنت می‌باشند. پریزهای مذکور به دو صورت روکار و توکار موجود بوده و در اشکال متنوع تولید می‌شوند. فیش آنتن ماهواره، همان‌طور که از نامش پیداست برای اتصال آنتن ماهواره مورد استفاده قرار می‌گیرد. گروه صنعتی خیام الکتریک با تولید «آنتن ماهواره و سوکت شبکه» به عنوان یک محصول مستقل، هردو نیاز فیش آنتن ماهواره و سوکت شبکه را به صورت همزمان رفع می‌کند. شایان ذکر است که این محصول دارای استاندارد ملی می‌باشد.

پریز فیش آنتن دو منظوره

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت صنایع خیام الکتریک، فیش آنتن دو منظوره بوده که دارای دو خروجی می‌باشد. لازم به ذکر است که فرکانس پریزهای دو خروجی مشابه با پریزهای تک خروجی بوده و برخی از پریزهای دو خروجی آنتن مرکزی شامل یک خروجی فرکانس پایین برای آنتن و یک خروجی فرکانس بالا برای ماهواره هستند.

پریز برق شرکت صنایع خیام الکتریک

پریزها از جمله تجهیزاتی هستند که به منظور اتصال انواع لوازم الکتریکی به شبکه برق کاربرد دارند. به بیان دیگر، پریزها دستگاه‌های الکترونیکی را به منبع تغذیه جریان متناوب اصلی ساختمان متصل خواهند کرد. لازم به ذکر است که مشخصات کلید و پریزهای مصرفی در هر کشور مطابق با استانداردهای ملی آن کشور تعیین می‌شود؛ در نتیجه این تجهیزات در نرخ ولتاژ، آمپر، شکل، اندازه و نوع اتصال با یک‌دیگر متفاوت می‌باشند. پریز برق یکی از محصولات اصلی تولیدی شرکت صنایع خیام الکتریک بوده که در انواع مختلف متناسب با نیاز مصرف‌کننده طراحی، تولید و عرضه می‌شود. کلیه کلید و پریزهای خیام الکتریک در دو نوع روکار و توکار طراحی و تولید شده و دارای چراغ داخلی هستند و در ابعاد ۸۳ در ۸۳ میلی‌متر تولید می‌شوند.

شرکت صنایع خیام الکتریک

پریز شبکه cat6

یکی دیگر از انواع پریزهای تولیدی شرکت صنایع خیام الکتریک، پریز شبکه cat6 است. پریز شبکه یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات شبکه بوده که دقت در خرید آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به طور معمول پریزهای شبکه متشکل از چند بخش مجزا هستند. پریزهای توکار شامل یک جعبه بوده که پیش از گچ‌کاری درون دیوار کار گذاشته می‌شوند. پریز شبکه cat6 برای شبکه‌هایی با سرعت ۱۰۰۰ مورد استفاده قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که پریز شبکه cat6 خیام الکتریک مطابق استانداردهای روز دنیا تولید و عرضه شده و در دو مدل تک پورت و دو پورت موجود هستند.

پریز و سوکت تلفن شرکت صنایع خیام الکتریک

پریز و سوکت تلفن جزو تولیدات محبوب و کاربردی گروه صنعتی خیام الکتریک بوده که می‌توان از آن هم به عنوان پریز برق و هم به عنوان سوکت تلفن استفاده کرد. کلیه پریزهای سوکتی روکار و توکار دارای ۴ رشته سیم یا دو زوج سیم هستند که از سوکت مادگی بیرون آمده و روی پایه پریز تلفن در زیر پیچ‌ها مهار می‌شوند. پریز مذکور همانند سایر پریزهای تولیدی خیام الکتریک در ابعاد ۸۳ در ۸۳ میلی‌متر طراحی و تولید شده و دارای چراغ داخلی است.

سیم افشان خیام الکتریک

سیم‌ها ابزاری متشکل از یک هادی برای انتقال برق و یک عایق برای جلوگیری از نشت برق به اطراف و محافظت هستند که از تعدادی سیم مسی نازک به هم تابیده شده تشکیل می‌شوند و بسیار نرم و منعطف می‌باشند. از سیم افشان در داخل وسایل برقی و حفاظت از سیستم‌های روشنایی در محیط‌های خشک، درون لوله‌ها و زیر و روی گچ استفاده می‎شود. کلیه سیم‌های افشان مطابق مشخصه ولتاژ نامی به دو گروه تقسیم‌بندی می‌شوند. سیم‌های افشان دارای ولتاژ نامی 500/300 ولت برای نصب درون لوله‌ها، زیر و روی گچ و قرارگیری در لوله‌های خرطومی و سیم‌های افشان دارای ولتاژ نامی 750/450 ولت برای نصب داخل وسایل برقی و حفاظت از سیستم‌های روشنایی در محیط‌های خشک کاربرد دارند.

کابل شبکه CAT6 (FTP و SFTP) 

کلیه کابل‌های شبکه با CAT دسته‌بندی و مشخص می‌شوند. کابل‌های مذکور متشکل از ۸ رشته سیم شبکه بوده که هر دو رشته از هشت رشته، به هم دیگر تابیده شده‌اند و ۴ زوج را تشکیل داده‌اند. لازم به ذکر است که به منظور به حداقل رساندن تداخل الکترومغناطیس بین زوج‌ها، ۴ زوج مذکور نیز به دور هم دیگر تابیده می‌شوند. هر اندازه میزان پیچش زوج‌های به هم تابیده شده بیشتر باشد، میزان تداخل الکترومغناطیس و افت سیگنال در طی انتشار کمتر خواهد بود.

پنل روشنایی SMD و LED شرکت صنایع خیام الکتریک

پنل‌ها همانند سایر چراغ‌ها به عنوان منبع نور در محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند. عمده‌ترین تفاوت بین پنل‌های روشنایی با چراغ‌ها در میزان پخش نور بهتر و بیشتر است. اصلی‌ترین لایه تشکیل‌دهنده پنل‌های SMD و LED، لامپ‌های ال ای دی و اس ام دی آن‌ها است. یکی دیگر از اجزای مهم این پنل‌ها، قالب‌های آلومینیومی آن‌ها است که به منظور جلوگیری از نشت نور و گرما طراحی شده‌اند. از جمله مزیت‌های پنل‌های طراحی شده توسط شرکت صنایع خیام الکتریک می‌توان به کیفیت نور عالی، مصرف انرژی مقرون به صرفه، ایجاد طیف نوری متنوع، طول عمر و دوام بالا و همچنین برخورداری از قابلیت کنترل اشاره نمود.

سخن پایانی

شرکت صنایع خیام الکتریک یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات الکتریکی در ایران بوده که محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. به منظور بازدید از محصولات خیام الکتریک و ثبت سفارش می‌توانید وب سایت تکه کابل را مورد بررسی قرار دهید.

300 بازدید
نویسنده این مقاله
ادمین آگهی 2
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط