پارس کویر البرز

معرفی شرکت پارس کویر البرز

294 بازدید تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز

طراحی و تولید تجهیزات برق صنعتی، شبکه، اتوماسیون و همچنین تجهیزات ضد انفجار و ابزار دقیق و تولید تابلو برق با کیفیت عالی در صنایع برق و تجهیزات شبکه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد؛ چراکه بهره‌گیری از تجهیزات نامرغوب با درجه کیفی پایین می‌تواند منجر به بروز حوادث ناگوار و خسارات مالی و جانی شود. شرکت‌های مختلفی در حوزه تولید چنین تجهیزاتی به صورت انبوه در ایران و خارج از ایران در حال فعالیت هستند که از مواد اولیه مصرفی متنوع و میزان تخصص و مهارت گوناگون به منظور عرضه این محصولات استفاده می‌کنند. شرکت پارس کویر البرز یکی از برترین و معتبرترین واردکنندگان در حوزه توزیع تجهیزات شبکه و برق بوده که در این راهنما قصد داریم به معرفی مجموعه مذکور بپردازیم. با این سری از راهنماهای تکه کابل همراه باشید!

شرکت پارس کویر البرز؛ معتبرترین مجموعه واردات تجهیزات برق و شبکه

شرکت پارس کویر البرز یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در حوزه واردات و توزیع تجهیزات برق صنعتی، شبکه، تجهیزات ضد انفجار و ابزار دقیق و تولید تابلو در ایران بوده که بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت درخشان در این حوزه هزاران رضایت از مشتریان را در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانیده است. این شرکت آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در زمینه‌های مذکور و همچنین تأمین تجهیزات مورد نیاز شما در صنایع برق، شبکه، پتروشیمی و گاز و نفت و… به صورت ریالی و همچنین ارزی می‌باشد.

زمینه‌های فعالیت شرکت پارس کویر البرز

  • ارائه لوله‌های آب و برق و گاز
  • ارائه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز، معادن و فلزات، پتروشیمی و…
  • نمایندگی رسمی محصولات Siemens آلمان
  • نمایندگی رسمی تجهیزات ضد انفجار Generi و  Cortem
  • نمایندگی شرکت Efapel پرتقال شامل: کلید وپریز، تجهیزات شبکه، کلید مینیاتوری و محافظ جان و…
  • نمایندگی انحصاری باسداکت‌های روشنایی و صنعتی(Legrand) ZUCCHINI ایتالیا
  • نمايندگي رسمي توزيع تجهيزات Legrand فرانسه شامل: کلید و پریز، تجهیزات شبکه (ترانکینگ، کابل شبکه، پتچ پنل، پتچ کورد)، کلید مینیاتوری، کلید اتوماتیک کمپکت و هوایی، کلید محافظ جان و…

شرکت پارس کویر البرز

ویژگی‌های شرکت پارس کویر البرز

نیروی متخصص

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خصوصیات شرکت پارس کویر البرز، استفاده از نیروی متخصص و ماهر و کارشناسان با تجربه در حوزه واردات و توزیع تجهیزات برق و شبکه می‌باشد. مهارت بالا، توانایی تصمیم‌گیری به اقتضای شرایط، کنترل کیفیت محصولات و رفتار حرفه‌ای ازجمله خصوصیات پرسنل پارس کویر البرز به شمار می‌روند.

ارائه تجهیزات کاربردی

برندهای محبوب آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی همواره در تولید تجهیزات شبکه و برق پیشتاز بوده‌اند و این محصولات را با بهترین کیفیت به دنیا عرضه می‌کنند. پارس کویر البرز ضمن بررسی بازار و نیاز جامعه و پروژه‌های در حال انجام داخل کشور اقدام به واردات و پخش کاربردی‌ترین تجهیزات در حوزه برق و شبکه با بالاترین کیفیت نموده است؛ در نتیجه کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود هر یک از تجهیزات مذکور را پس از مطالعه مشخصات فنی خریداری نمایند.

قیمت مناسب

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که سبب شده است شرکت پارس کویر البرز به یکی از برترین و معتبرترین‌ فعالان این حوزه تبدیل شود، تعریف قیمت مناسب برای تجهیزات برق و شبکه است. محصولات ارائه شده توسط شرکت پارس کویر البرز وارداتی بوده و مطابق نرخ ارز بازار جهانی قیمت‌گذاری می‌شوند، اما با این حال پارس کویر البرز همواره سعی دارد این محصولات را با مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهد.

زمینه‌های فعالیت شرکت پارس کویر البرز

پاسخگویی سریع

تیم پشتیبانی پارس کویر البرز در ساعات کاری مشخص پاسخگوی کلیه سوالات و ابهامات شما عزیزان در رابطه با نحوه خرید تجهیزات مذکور خواهد بود. به منظور برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی تنها کافی است که با شماره ۰۲۱۲۲۷۲۷۶۰۷-۸ تماس حاصل فرمائید.

تجربه

همان‌طور که گفته شد تیم پارس کویر البرز بیش از ۲۰ سال است که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می‌کند؛ در نتیجه از فراز و نشیب‌های مسیر باخبر بوده و همواره در بهبود کیفیت عملکرد خود تلاش می‌کند.

سخن پایانی

در این راهنما با یکی از برترین و معتبرترین فعالان در حوزه واردات تجهیزات برق و شبکه در ایران به نام شرکت پارس کویر البرز آشنا شدیم. تجهیزات ارائه شده توسط پارس کویر البرز ضمن دارا بودن کیفیت عالی، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. در پایان باید اضافه نمود که وب سایت تکه کابل معرف شرکت‌های برتر تولیدکننده و ارائه‌دهنده تجهیزات صنعتی، برقی و شبکه بوده یکی از مراجع معتبر به منظور خرید محصولات مذکور نیز محسوب می‌شود. برای بازدید از محصولات تنها کافی است که وب سایت تکه کابل را مورد بررسی قرار دهید.

294 بازدید
نویسنده این مقاله
ادمین آگهی 2
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط