معرفی شرکت پاسارگاد تولید کننده یراق آلات خودنگهدار

640 بازدید تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق

یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان یراق آلات شبکه هوایی در کشور شرکت پاسارگاد است. این شرکت فعالیت خود را برای نخستین بار و به صورت رسمی از سال 1386 آغاز نموده و از سال 1388 فعالیت خود را به صورت تخصصی در حوزه تولید یراق آلات شبکه هوایی متمرکز کرد. امروزه استفاده از کابل‌های خودنگهدار در شبکه‌های هوایی بسیار رواج پیدا کرده است؛ از این رو کیفیت بالا این تجهیزات بسیار مهم است. شایان ذکر است که این شرکت، اولین شرکتی بود که توانست در سال 1390 تأییده توانیر را دریافت کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت پاسارگاد پرداخته و محصولات و ویژگی‌های آن‌ها را بیان کنیم.

شرکت پاسارگاد تولیدکننده یراق آلات خودنگهدار

شرکت پاسارگاد

شرکت پاسارگاد به عنوان یکی از معتبرترین فعالان در حوزه تولید یراق آلات خودنگهدار از سال 1393 شروع به تولید یراق‌آلات شبکه روکش‌دار کرده و تا به امروز با ارائه تجهیزات مرغوب و با درجه کیفی عالی توانسته است در این بازار جایگاه بسیار مطلوبی برای خود کسب نماید. جالب است بدانید که مجموعه پاسارگاد در سال 1394 آزمون مربوط به بررسی سطح کیفی یراق‌آلات را با موفقیت گذرانده و با در نظر گرفتن نگرش فنی و مهندسی نسبت به این تجهیزات، توانسته است تغییرات عمده و کاربردی در ساختار آن‎‌ها اعمال نماید.

این تغییرات به طوری بوده‌اند که شرکت 15 ساله پاسارگاد به عنوان مخترع و سازنده چند نمونه یراق‌آلات کابل خودنگهدار نیز شناخته شده و مطرح شده است. این شرکت توانسته است در طی این سال‌ها به کسب گواهینامه‌های بین‌المللی مختلفی از جمله ISO 9001:2015، ISO 10002:2014 و ISO/TS 16949:2009 مفتخر گشته و محصولاتی با کیفیت بالا را به بازار ارائه کند.

چرا پاسارگاد تولیدکننده یراق‌آلات خودنگهدار را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که گفته شد، شرکت با سابقه پاسارگاد یکی از تولیدکنندگان محصولات با کیفیت داخلی است که سعی کرده همراه با حفظ و افزایش کیفیت محصولات خود، قیمت آن‌ها را نیز در حد مناسب خود نگه داشته و محصولات خود را با قیمت مناسب وارد بازار کند. در واقع، شرکت پاسارگاد یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده برق‌آلات خودنگهدار در کشور به شمار رفته و محصولات با کیفیتی تولید می‌کند. برای بیان بهتر می‌توان گفت، علت انتخاب پاسارگاد در چند نکته خلاصه می‌شود.

این نکات عبارتند از:

پشتیبانی سریع

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت پاسارگاد که سبب شده است تا عموم مصرف‌کنندگان این شرکت را برای خرید یراق آلات کابل‌های خودنگهدار خود انتخاب کنند، موضوع پشتیبانی سریع مجموعه مذکور است. تیم پشتیبانی و پس از فروش شرکت پاسارگاد پاسخگو کلیه سوالات و ابهامات خریداران بوده و در صورت نیاز، مشاوره‌های هدفمند و کارآمدی را نیز به شما ارائه می‌دهند.

فعالیت همه روزه

طبیعتاً همه ما به دنبال مجموعه‌ای هستیم که بتوانیم همه روزه روی آن حساب باز کرده و از خدمت آن بهره‌مند شویم. شرکت پاسارگاد به صورت همه روزه فعال بوده و همواره سهی کرده است در کنار خریداران خود بوده و حامی و پشتیبان آنان باشد. این شرکت سعی کرده است تا همه روزه در دسترس مشتریان بوده و پاسخگو آن‌ها باشد.

تیم متعهد و حرفه‌ای

تولید محصولات با کیفیت تنها در صورتی میسر می‌شود که فرآیند تولید به دست کادری مجرب و متعهد انجام پذیرفته و صورت پذیرد. خوشبختانه مجموعه پاسارگاد تولید کننده یراق آلات خودنگهدار دارای کادری مجرب و متخصص بوده و تمامی تجهیزات ارائه شده را پس از کارشناسی‌های لازم و به صورت تخصصی به بازار عرضه می‌کند.

ضمانت اصالت و کیفیت تجهیزات

مجموعه پاسارگاد معتقد است که رضایت مشتری از هر موضوعی اهمیت بیشتری داشته و سعی کرده است در راستا جلب توجه مشتریان خود، امکان بازگشت پول مشتریان را در صورت نارضایتی و عیوب تجهیزات، به وجود آورد. این شرکت سعی کرده است تا با انجام این عمل، کیفیت محصولات خود را تضمین کرده و در جلب هر چه بیش‌تر رضایت مشتریان خود بکوشد.

قیمت مناسب

مجموعه پاسارگاد با بیش از 10 سال تجربه موفق در حوزه تولید یراق‌آلات خودنگهدار مفتخر است تجهیزات و محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان ارائه کرده است. مجموعه پاسارگاد حتی با افزایش بیش از پیش کیفیت محصولات خود، باز هم سعی کرده است قیمت محصولات را ثابت نگه داشته و آن‌ها را با قیمتی نازل و به صرفه برای مشتری به بازار ارائه کند.

سرویس‌ها و محصولات شرکت پاسارگاد

شرکت پاسارگاد

همان‌طور که گفته شد، شرکت پاسارگاد یکی از برترین تولیدکنندگان کابل‌های فشار ضعیف و فشار متوسط در سطح‌ها و گونه‌های متفاوت است. این شرکت علاوه‌بر تولید یرق‌آلات کابل‌های خودنگهدار به تولید محصولات دیگری نیز مشغول بوده که در ادامه با سرویس‌ها و محصولات ارائه شده توسط شرکت مذکور بیشتر آشنا خواهید شد. شاخص‌ترین محصولات شرکت پاسارگاد عبارتند از:

تجهیزات و یراق آلات فشار ضعیف خودنگهدار

همان‌طور که در قسمت‌‌های قبل گقته شد، مجموعه پاسارگاد یکی از برترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان یرق‌آلات کابل‌های خودنگهدار در کشور بوده و درای محصولات متنوعی همچون کلمپ‌ها، کانکتورها، مفصل‌ها، درپوش‌ها، ابزار و … است.

تجهیزات و یراق آلات فشار متوسط خودنگهدار

این شرکت در زمینه تولید محصولات کابل‌های خودنگهدار خطوط برق فشار متوسط فعال بوده و سعی کرده است با تولید انوواع کلمپ‌ها، نام خود را در این حوزه نیز مطرح کند.

تجهیزات و یراق آلات فشار متوسط روکش‌دار

مجموعه پاسارگاد علاوه‌بر تولید محصولات در زمینه کابل‌های خودنگهدار، در زمینه کابل‌های روکش‌دار نیز فعال بوده و با تولید انواع کلمپ‌ها، کانکتورها، جرقه‌گیرها، سیم‌های اصله/باندینگ و کاورها سعی کرده است نام خود را در این زمینه هم در کشور مطرح نموده و محصولات خود را روانه بازارهای داخلی کند.

تجهیزات و یراق آلات فشار متوسط فاصله‌دار

این شرکت با سابقه در زمینه کابل‌های فاصله‌دار نیز فعال بوده و با تولید طیف وسیعی از محصولات در این زمینه، خود را در کشور مطرح کرده است. محصولات شرکت پاسارگاد در زمینه تولید کابل‌های فاصله‌دار عبارتند از:

  • باندینگ
  • براکت مماسی L (عبوری)
  • پایه مقره دو حفره مخصوص زاویه
  • رکاب براکت مماسی (عبوری)
  • ساید آرم 45 سانتی‌متری مخصوص مقره سوزنی
  • سیم‌گیر مخصوص کابل (فاز)
  • سیم‌گیر مخصوص مسنجر فولادی فاصله‌انداز (اسپیسر)
  • کلمپ انتهایی اتوماتیک
  • کلمپ انگشتی کلویس مخصوص سیم‌گیر
  • کلمپ دو شیاره جهت اتصال سیم مهار
  • کلمپ سیم‌گیر زاویه مسنجر
  • کلمپ سیم نگهدارنده مخصوص مسنجر
  • کنسول C انتهایی
  • کنسول زاویه E شکل
  • نوسان‌گیر مخصوص پایه عبوری

نتیجه‌گیری

امروزه کابل‌های خودنگهدار در شبکه هوایی فشار ضعیف و فشار متوسط به صورت عمده مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیفیت بالای تجهیزات مذکور در افزایش امنیت شبکه تأثیر به‌سزایی دارد؛ از این رو خرید یراق آلات کابل‌های خودنگهدار از مجموعه‌های معتبری هم‌چون شرکت پاسارگاد تولید کننده یراق آلات خودنگهدار بسیار حائز اهمیت می‌باشد. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت درخشان در زمینه تولید یراق‌آلات کابل خودنگهدار فشار ضعیف و فشار متوسط مفتخر است تجهیزات مذکور را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت پاسارگاد پرداخته و محصولات و ویژگی‌های آن‌ها را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

640 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط