شرکت کابل و هادی کاج

سیم و کابل هادی کاج

1018 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

یکی دیگر از شرکت های معروف بزرگ فعال در حوزه سیم و کابل کشور ایران شرکت کابل و هادی کاج است. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز نمود و شهرک صنعتی سلفچگان مکان شروع فعالیت آن بود. شرکت کابل هادی کاج با هدف اینکه انواع هادی ها کابل های آلومینیومی و غیره را با ظرفیت ۲۴ هزار تن در سال داشته باشد کار خود را شروع کرد.

 این شرکت با  به کارگیری دستگاه ها و تجهیزات به روز و حرفه ای دنیا ، دارا بودن متخصصین و کارشناسان خبره و باتجربه در کنار یکدیگر و برنامه ریزی درست و بزرگ، سعی بر این دارد تا محصولاتی با بهترین کیفیت را ارائه دهد. در طول چندین سال فعالیت کوتاه مدت شرکت کابل هادی کاج مشتریان زیادی به این شرکت روی آورده اند و این مجموعه توانسته تا در بازار جایگاه ویژه ای را برای خود کسب نماید.

 محصولات تولیدی شرکت کابل و هادی کاج

در حال حاضر شرکت کابل و هادی کاج سعی بر این دارد تا  یک سری از محصولات مرتبط با حوزه  سیم و کابل خود را توأم با به کارگیری فناوری های روز دنیا همواره به روز و پیشرفته تولید و به مشتریان خود ارائه دهد .تنوع بالا مواد اولیه با کیفیت از جمله ویژگی های تولیدی شرکت کابل هادی کاج است. محصولات شرکت کابل و هادی گاج عبارتند: از

  • هادی های هوایی آلومینیومی بامغزی فولاد (ACSR)
  • هادی های هوایی تمام آلومینیومی (AAC)
  • هادی های کمپکت ( فشرده ) و سکتور
  • هادی های آلومینیوم آلیاژی (AAAC)
  • هادی های هوایی آلومینیومی و آلیاژی روکش دار
  • هادی های هوایی پرظرفیت
  • هادی های ACSR گریس دار
  • هادی ها و کابل های مسی
  • کابل های خود نگهدار فشار ضعیف
  • سیم های محافظ فولادی
  • سیم هادی محافظ حاوی فیبر نوری

محصولات شرکت کابل و هادی کاج

چشم انداز شرکت کابل و هادی کاج

شرکت کابل هادی کاج در راستای پیشرفت هرچه بیشتر در حوزه تولید محصولات سیم و کابل در تلاش است تا بتواند با توسعه صادرات  و ورود به بازارهای جدید منطقه از جمله عراق سوریه افغانستان ارمنستان و غیره به یک برند جهانی و بین المللی تبدیل شود.

 این شرکت در داخل کشور نیز به یکی از برند های معروف و موفق تبدیل گشته است است و سفارشات بزرگی را دریافت می‌کند که سبب شده تا به عنوان یکی از پیشروترین و متعهد ترین شرکت ها شناخته شود از این رو یکی از سه تولید کننده برتر صنعت سیم و کابل نیز می باشد که نشان از ارزش و اعتبار بالای شرکت کابل هادی گاز است

افتخارات و گواهینامه ها 

شرکت کابل و هادی گاج به خاطر فعالیت های بزرگ و موفقیت آمیزش توانسته گواهینامه ها و افتخارات زیادی را کسب نمود این شرکت توانسته است گواهینامه تایید فنی کالا برای انواع هادی های هوایی( ACSR) وکابل های خود نگهدار شش و پنج سیمه را اخذ نماید که افتخار بسیار بزرگیاست. در کناره گواهینامه تن تایید فنی کالا، گواهینامه آزمون های نوعی TYPE) TEST) از ازمایشگاه خارجی مورد تایید LIAC اخذ کرده و انطباق تمامی محصولات تولیدی با استانداردهای ملی و بین المللی، شرایط را برای حضور در بازار بین الملی هموارتر نموده است.

نیروی کار حرفه ای شرکت کابل و هادی کاج

آدرس و شماره تلفن شرکت کابل و هادی کاج

ادرس دفتر مرکزی : تهران- خیابان نلسون ماندلا- بالاتر از دستگردی- کوچه بابک مرکزی – پلاک 6 – واحد 9

کد پستی: 1917713643

آدرس کارخانه : سلفچگان- شهرک صنعتی سلفچگان – بلوار سپیدار- خیابان کاج – کابل و هادی کاج

کدپستی: 3746139964

اطلاعات تماس:

تلفن دفتر مرکزی: 6-9888798224+

فکس : 9888195132+

ایمیل: info@kajcable.com

1018 بازدید
نویسنده این مقاله
تکه کابل
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط