سیم و کابل حس کابل آسیا؛ معرفی شرکت و محصولات

775 بازدید راهنمای خرید / راهنمای خرید سیم و کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

آیا تاکنون از محصولات شرکت سیم و کابل حس کابل آسیا خریداری و استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما محصولات عرضه شده توسط مجموعه حس کابل آسیا از کیفیت بالایی برخوردار هستند؟ بازار سیم و کابل ایران یکی از پررونق‌ترین بازارها بوده که همواره تولیدکنندگان مختلفی در آن مشغول به فعالیت و عرضه انواعِ این محصولات هستند. حس کابل آسیا از جمله مجموعه‌های مذکور بوده که در این راهنما قصد داریم به بررسی محصولات آن بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ادامه ما را همراهی کنید.

هر آنچه که باید درباره سیم و کابل حس کابل آسیا بدانید!

حس کابل اسیا

معرفی شرکت سیم و کابل حس کابل آسیا

پیش از هر چیزی بایستی که با این شرکت و تاریخچه آن کمی بیش‌تر آشنا شویم. مجموعه نامبرده فعالیت خود را در حیطه تولید و عرضه انواع مختلف سیم و کابل صنایع مختلف از سال 1397 شروع کرد و یک شرکت تازه تأسیس به حساب می‌آید. درست است که شرکت مذکور عمر طولانی ندارد، اما با این حال توانسته با تکیه بر مدیرانی متخصص با بیش از 30 سال تجربه و سابقه در حیطه مدیریت، استفاده از ماشین آلات مدرن، آزمایشگاه‌های مجهز و تجربیات کارشناسان برجسته، با سرعت زیادی پیشرفت کرده و امروزه به یکی از شرکت‌های معروف در حیطه تولید و عرضه انواع سیم و کابل تبدیل شود.

جالب است بدانید که شرکت سیم و کابل حس کابل آسیا با کنار هم قرار دادن کارشناسان خبره، تجربه و تخصص، توانست که در طول یک ماه راه‌اندازی شده و فعالیت خود را شروع نماید. همچنین، نخستین سفارش خود را نیز صرف کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کرده و به بازار ارائه نمود. شایان ذکر است که حس کابل آسیا هدف بزرگی داشته و آن هم این است که بتواند در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در این صنعت فعالیت نماید که بدون شک با در نظر گرفتن فعالیت‌های مستمر و تلا‌ش‌های بی‌وقفه‌ای که داشته، انتظار می‌رود که آینده‌ای بسیار روشن داشته باشد.

محصولات شرکت سیم و کابل حس کابل آسیا

شرکت مذکور با بهره‌مندی از بهترین و مجرب‌ترین متخصصین و همچنین استفاده از دستگاه‌هایی به روز توانسته تا به امروز محصولاتی مرتبط با حیطه سیم و کابل را تولید کرده و به بازار عرضه نماید. در حال حاضر این شرکت توانایی تولید انواع سیم و کابل‌های مسی از سطح مقطع 0.05 با قطر رشته‌های 0.07 میلی‌متر مربع الی سطح مقطع 25 میلی‌متر مربع را داشته و توانسته که ظرفیت تولید ماهیانه خود را نزدیک به 22 میلیون متر برساند.

سیم و کابل خودرویی، لوازم خانگی، ساختمانی، تجهیزات پزشکی، سیم و کابل سیلیکونی، کابل‌های هوشمند، صنایع الکترونیک و کابل‌های تخصصی نمونه‌ای از محصولات ارائه شده توسط مجموعه سیم و کابل حس کابل آسیا هستند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین محصولات تولید شده توسط این مجموعه آشنا خواهیم شد:

  • کابل‌های محافظ مارپیچی برای خودروها
  • کابل‌های محافظ فلزی برای خودروها
  • کابل عایق پی وی سی، بدون روکش برای خودرو، T2 IR، کلاس B
  • کابل بدون روکش عایق PVC برای خودرو، T2 ID کلاس B
  • کابل بدون روکش عایق پی وی سی برای خودرو، T3 IR کلاس C
  • کابل بدون روکش عایق پی وی سی برای خودرو
  • کابل عایق پی وی سی، بدون روکش برای خودرو، AVS
  • کابل دیواری بسیار نازک با عایق پی وی سی، بدون روکش
  • عایق پی وی سی دیوار فوق نازک فشرده، بدون روکش
  • کابل بدون روکش عایق پی وی سی

شایان ذکر است که این مجموعه توانست تنها با گذشت 9 ماه از فعالیت رسمی خود، گواهینامه استاندارد اجباری را دریافت نماید و پس از آن نیز با هدف این که کیفیت و مدیریت مناسب سیستم خود را به بالاترین حد ممکن برساند، آن را بر اساس استاندارد iso 9001:2015 پیاده‌سازی کرده و توانست گواهینامه از شرکت الانیس را نیز اخذ نماید.

کاربرد محصولات حس کابل آسیا

سیم و کابل حس کابل آسیا

محصولات عرضه شده توسط سیم و کابل حس کابل آسیا تنوع بالایی دارند؛ از این جهت نمی‌توان مصارف تمامی محصولات عرضه شده توسط این مجموعه را پوشش داد. در ادامه، به بررسی کاربرد برخی از مهم‌ترین محصولات سیم و کابل حس کابل آسیا خواهیم پرداخت:

سیم و کابل خودرویی

منظور از سیم و کابل خودرویی در واقع نوعی تجهیز بوده که در ساخت و مونتاژ خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولات مذکور با دقت و ظرافت بسیار بالا و همچنین بر حسب استانداردهای بین‌المللی طراحی شده و کارایی مشابه با کابل برق دارند؛ به این معنا که برای اتصال دستگاه‌های الکتریکی داخل خودرو و انتقال جریان الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سیم و کابل ساختمانی

نمونه دیگری از انواع سیم و کابل‌های عرضه شده توسط حس کابل آسیا، سیم و کابل‌های ساختمانی بوده که همان‌طور از نام آن پیداست، در سیم‌کشی ساختمانی به کار گرفته می‌شود. این دسته از سیم و کابل‌ها شامل سیم و کابل‌های افشان، نیمه افشان و مفتولی شده و هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد.

سیم و کابل پزشکی

بخش مراقبت‌های بهداشتی متشکل به ابزارهای پزشکی مختلفی است. هر یک از تجهیزات مذکور برای این که بتوانند عملکرد عادی و استاندارد داشته باشند، به مجموعه‌ای کابل پزشکی متفاوت نیازمند خواهند بود. قابل ذکر بوده که خودِ کابل‌های پزشکی به انواع مختلف یک بار مصرف، منبع تغذیه، کویل دار، کابل نظارت بر بیمار، اولتراسونیک، تجهیزات آزمایشگاهی، کابل تصویربرداری و تشخیص پزشکی و کابل پزشکی تخت بیمارستانی به همراه قابلیت تنظیم الکترونیکی قابل دسته‌بندی هستند.

سیم و کابل سیلیکونی

سیم و کابل سیلیکونی به عنوان یکی دیگر از انواع محصولات سیم و کابل حس کابل آسیا در صنعت الکترونیک و بسیاری از برنامه‌های صنعتی به کار گرفته می‌شود. سیم و کابل‌های مذکور با استفاده از مواد سیلیکونی با کیفیت عالی تولید شده و در دماهای بالا عملکرد عالی از خود نشان می‌دهند. همچنین، در برابر شرایط محیطی سخت بهترین کارایی را دارند.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با شرکت حس کابل آسیا، به بررسی محصولات عرضه شده توسط این مجموعه پرداختیم. آیا تا به حال از سیم و کابل‌های عرضه شده توسط شرکت سیم و کابل حس کابل آسیا استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات، تجربیات و پیشنهادات خود را پیرامون محصولات حس کابل آسیا در قسمت ارسال دیدگاه برای ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل بنویسید.

775 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط