سیم و کابل زاگرس؛ شرکتی با پیشرفت چشمگیر

571 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

یکی از موارد تاثیرگذار در کیفیت سیم و کابل شرکت سازنده آن است. شرکت سیم و کابل زاگرس یکی از شرکت‌های موفق در این زمینه است که اقدام به تولید انواع محصولات سیم و کابل با کیفیت نموده و نام آشنا است. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت سیم و کابل زاگرس پرداخته و ویژگی‌های محصولات این شرکت را بیان کنیم.

سیم و کابل زاگرس

بهره گیری از نیروی متخصص و تجهیزات پیشرفته

همان‌طور که در قسمت قبل بیان شد، انتخاب برند مناسب در زمان خریداری هر محصول نقش مهمی در تعیین میزان کیفیت آن محصول داشته و بسیار مهم است. حال اگر محصول مورد نظر ما سیم و کابل باشد این حساسیت دوچندان می‌شود زیرا عدم کیفیت سیم و کابل علاوه بر خسارات مالی، می‌تواند سبب خسارات جانی و سایر خسارات جبران‌ناپذیر نیز شود. از همین رو، انتخاب برند مناسب سیم و کابل نقش مهمی در خرید صحیح این محصول ایفا کرده و بسیار مهم است.

یکی از باکیفیت‌ترین برندها در زمینه تولید سیم و کابل، برند زاگرس است که در ادامه به بررسی این شرکت و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. شرکت سیم و کابل زاگرس یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده سیم و کابل در کشور است که در سال 1389 شمسی شروع به کار نمود. هدف این شرکت ارائه سیم و کابل‌های تولید داخل در انواع زمینه‌ها از جمله کابل‌های ساختمانی، مخابراتی، صنعتی و … است و اکنون با پیشرفت چشمگیری که این شرکت در این صنعت داشته است، در صنعت سیم و کابل بسیار شناخته شده و معروف شده است.

با اینکه تنها حدود 13 سال است که از تأسیس این شرکت می‌گذرد اما این شرکت معتبر با بهره‌گیری از مهندسان و متخصصان داخلی با تجربه توانسته است در این حرفه و صنعت پیشرفت زیادی کرده و برند خود را مطرح کند. پیشرغت‌های این شرکت در این مدت کوتاه به گونه‌ای بوده است که امروزه شرکت و برند زاگرس تبدیل به یکی از شرکت‌ها و برندهای مطرح در حرفه و صنعت سیم و کابل شده است. همچنین محصولات این شرکت از کیفیت و قدرت انتقال برق بسیار بالایی برخوردار بوده و موجب شده‌اند تا این شرکت بتواند موفق به کسب نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد و همچنین گواهینامه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی در این زمینه شود.

ویژگی‌های سیم و کابل برند زاگرس

محصولات متنوع سیم و کابل زاگرس

همان‌طور که اشاره شد، برند زاگرس یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و عرضه سیم و کابل در کشور است که با سرعت بالایی پیشرفت کرده و شناخته شده است. در واقع، علت این پیشرفت سریع و شناخته‌شدن نام این برند را می‌توان در ویژگی‌های سیم و کابل برند زاگرس جستجو کرد. از ویژگی‌های بارز سیم و کابل‌های برند زاگرس می‌توان به کیفیت بسیار بالا، توانایی تحمل ولتاژهای مختلف و متفاوت برق، روکش‌دار بودن سیم‌ها و کابل‌های تولیدی، وجود نشان استاندارد بر روی محصولات اصل این شرکت، سطح تولید وسیع و بالا، کنترل کیفیت دقیق، تنوع محصولات و … اشاره کرد.

محصولات این شرکت نیز در سه نوع و مدل فشار قوی، فشار متوسط و فشار ضعیف تولید شده و شما می‌توانید با ‌توجه به نیازتان نوع کم ضخامت و یا ضخیم سیم و کابل‌های این شرکت را انتخاب کرده و خریداری کنید. این شرکت اقدام به تولید محصولات خود با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه نموده و سعی کرده است در تولید سیم و کابل با کیفیت و هماهنگ‌بودن با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا کوشا باشد.

متخصصان این شرکت سعی کرده‌اند با نظارت دقیق و کامل بر مواد اولیه و خط تولید محصولات شرکت سیم و کابل زاگرس و همچنین کنترل صحیح محصولات در حین فرایند تولید و کنترل کیفیت مناسب، باعث شده است تا محصولات نهایی شرکت زاگرس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و محبوب باشند. همچنین تنوع محصولات این برند موجب کارایی آن در تمامی زمینه‌ها شده که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع کابل‌های شیلددار، کابل‌های افشان و نیمه افشان، کابل‌های کواکسیال و … اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید و عرضه سیم و کابل در کشور، شرکت سیم و کابل زاگرس است. این شرکت در سال 1389 تاسیس شده و شروع به کار کرده است. از ویژگی‌های بارز سیم و کابل‌های برند زاگرس می‌توان به کیفیت بسیار بالا، توانایی تحمل ولتاژهای مختلف و متفاوت برق، روکش‌دار بودن سیم‌ها و کابل‌های تولیدی، وجود نشان استاندارد بر روی محصولات اصل این شرکت، سطح تولید وسیع و بالا، کنترل کیفیت دقیق، تنوع محصولات و … اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت سیم و کابل زاگرس پرداخته و ویژگی‌های محصولات این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

571 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط