شرکت سیم و کابل جهان سیم اصفهان

سیم و کابل جهان سیم اصفهان؛ معرفی شرکت و محصولات

747 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

در بحث بررسی کیفیت محصولات بهتر است ابتدا برند و شرکت سازنده آن محصولات را مورد بررسی قرار داد زیرا این پارامتر تا حد زیادی میزان کیفیت و چگونگی عملکرد محصول مورد نظر را مشخص می‌کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت سیم و کابل جهان سیم اصفهان که یکی از برندهای مطرح و باکیفیت در زمینه تولید و عرضه سیم و کابل است، پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم.

شرکت سیم و کابل جهان سیم اصفهان

سیم و کابل جهان سیم اصفهان
سیم و کابل جهان سیم اصفهان

همان‌طور که در قسمت قبل بیان شد، انتخاب برند مناسب سیم و کابل در زمان خریداری این محصول نقش مهمی در تعیین میزان کیفیت و عملکرد آن سیم یا کابل دارد. از سوی دیگر، انتخاب برند مناسب در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا عدم کیفیت مناسب سیم و کابل علاوه‌بر خسارات مالی، می‌تواند سبب خسارات جبران‌ناپذیری مانند خسارات جانی شده و بسیار خطرناک باشد. از همین رو، انتخاب برند مناسب سیم و کابل نقش مهمی در خرید و استفاده از محصول مناسب ایفا می‌کند.

شرکت سیم و کابل جهان سیم اصفهان یکی از معتبرترین شرکت‌های عرضه‌کننده سیم و کابل در کشور است که محصولات آن مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته و تولید می‌شوند. این شرکت از سال 1368 شمسی شروع به کار کرده است و در ابتدا، حوزه کاری شرکت تنها در زمینه تولید انواع دو شاخه غیرقابل تعویض بوده است. شرکت جهان سیم اصفهان، اولین شرکت (به لحاظ کمیت و کیفیت) در زمینه تولید دو شاخه در کشور بوده و سابقه طولانی دارد. در سال 1380 به تدریج و با گسترش واحدهای مختلف شرکت، حوزه فعالیت آن نیز به تولید سیم و کابل گسترش پیدا کرده و این شرکت با سابقه بزرگ‌تر شد.

در نهایت، در سال 1381 شمسی برند جهان سیم اصفهان موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد بر روی سیم و کابل‌های تولیدی شرکت خود شد. این پیشرفت‌ها به شکلی چشمگیر بودند که باعث شده‌اند این شرکت تا به امروز 3 بار از طرف اداره استاندارد کل کشور به عنوان واحد نمونه انتخاب شده و منتخب شود. از دیگر افتخارات این شرکت می‌توان به دریافت پروانه ISO-9001-2000 از طرف شرکت ارو-توف آلمان برای اجرای سیستم مدیریت کیفیت نیز اشاره کرد که این نشان یکی از نشان‌ها و استانداردهای بین‌المللی در حوزه سیم و کابل در جهان شناخته می‌شود.

از سایر گواهینامه‌ها و افتخاراتی که این شرکت تا کنون موفق به دریافت آن‌ها شده است می‌توان به گواهینامه تولید و عرضه کابل‌های قابل انعطاف و انعطاف‌پذیر، سیم قابل انعطاف، دوشاخه، انواع سیم و کابل، پریز سیار و … اشاره کرد. با وجود این پروانه و استانداردها، می‌توان محصولات برند جهان سیم اصفهان را یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین محصولات داخلی در حوزه سیم و کابل به‌حساب آورده و این شرکت را به عنوان یکی از برترین شرکت‌های داخلی حوزه سیم و کابل برشمرد.

محصولات سیم و کابل جهان سیم اصفهان

کابل تولیدی شرکت جهان سیم اصفهان
کابل تولیدی شرکت جهان سیم اصفهان

حال که تا حدودی با شرکت جهان سیم اصفهان و تاریخچه و افتخارات آن آشنا شدید، بهتر است به بررسی ویژگی‎‌ها و مشخصات سیم و کابل‌های تولید شده توسط این برند پرداخته و محصولات این شرکت را بررسی کنیم. همان‌طور که در قسمت قبل بیان شد، با بزرگ‌ترشدن این شرکت، به تدریج حوزه فعالیت آن نیز گسترش پیدا کرده و این گستردگی به شکلی افزایش پیدا کرد که اکنون این شرکت در حوزه تولید انواع سیم و کابل و تجهیزات برق‌رسانی فعالیت کرده و به افتخارات چشمگیری هم دست پیدا کرده است اما با این وجود بسیاری هنوز این برند را به‌عنوان برند تولیدکننده دو شاخه الکتریکی شناخته و این شرکت را با محصولات قدیمی آن مقایسه می‌کنند.

البته باید گفت که در واقع همین دوشاخه‌ها از معروف‌ترین محصولات تولیدی شرکت جهان سیم اصفهان بوده و از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی در مقایسه با سایر محصولات داخلی برخوردار هستنئ و در انواع گوناگونی تولید و به بازارهای داخلی عرضه می‌شوند اما با این وجود، سایر محصولات شرکت سیم و کابل جهان سیم اصفهان مانند انواع سیم و کابل، نیز از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار بوده و می‌توان آن‌ها را نیز از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب شرکت سیم و کابل جهان سیم اصفهان به شمار آورد.

نتیجه‌گیری

یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید و عرضه انواع سیم‌ها و کابل‌ها در کشور، شرکت سیم و کابل جهان سیم اصفهان است. همان‌طور که گفته شد، برند جهان سیم اصفهان یکی از با سابقه‌ترین برندهای موجود در بازار است که از سال 1368 کار خود را شروع کرده و توانسته است به افتخارات و گواهینامه‌های زیادی در این حوزه دست یابد.

تنوع محصولات این شرکت زیاد بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت سیم و کابل جهان سیم اصفهان پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را پیرامون شرکت سیم و کابل جهان سیم اصفهان با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

747 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط