شرکت تولیدی و صنعتی کابل افشان پارسیان

شرکت تولیدی و صنعتی کابل افشان پارسیان

308 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

شرکت تولیدی و صنعتی کابل افشان پارسیان شرکتی در زمینه تولید کابل‌های جوش، کنترل و برق است که در سال 1393 فعالیت خود را با دریافت مجوزهای لازم در شهر اصفهان آغاز نمود. این‌ مجموعه فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع آغاز کرد و همه تولیدات  شرکت با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته ساخت ایتالیا تولید می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 محصولات شرکت تولیدی کابل افشان پارسیان

یکی از ویژگی های شرکت تولیدی و صنعتی کابل افشان پارسیان، تنوع بالای محصولات آن است که نیاز متقاضیان زیادی را برطرف می کند. برخی از تولیدات این شرکت عبارتند از:

  • کابل سه رشته برای معادن
  • کابل برق با عایق و روکش لاستیک( تک رشته، دو رشته، سه رشته، چهار رشته)
  • کابل جوشکاری با روکش لاستیک
  • کابل برق چند رشته با عایق و روکش سیلیکون
  • کابل برق تخت با عایق و روکش لاستیک
  • و…

بنابراین این شرکت نیاز صنایع و شرکت های مختلفی را به سیم و کابل با کیفیت تأمین می کند و نقش اساسی در خودکفایی دارد. همه محصولات تولیدی شرکت با قید ضمانت و خدمات پس از فروش در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند و مشتریان می توانند با خیال راحت محصولات مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنند.

آزمایشگاه شرکت تولیدی و صنعتی کابل افشان پارسیان

یکی از قسمت های مهم شرکت تولیدی کابل افشان پارسیان آزمایشگاه آن است که در این مکان برای تست محصولات تولید شده از تجهیزاتی پیشرفته استفاده می شود تا همه محصولات با سطح کیفی بالا در اختیار متقاضیان قرار گیرند. در آزمایشگاه مواردی از قبیل تست کابل های لاستیکی با دستگاه پیشرفته، تست کهنگی، تست پارگی، سنجش میزان مقاومت الکتریکی و غیره صورت می گیرد. متخصصان و کارشناس با دانش و مهارت کافی تست محصولات را در شرایط آزمایشگاهی انجام می دهند تا تجهیزات تولید شده با بالاترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرند.

کابل جوش سیم و کابل افشان پارسیان

پروژه‌های مهم شرکت کابل افشان پارسیان

مجموعه تولیدی کابل افشان پارسیان تجهیزات اولیه تولید خود مانند مواد عایق را از شرکت های معتبر اسپانیایی تهیه کرده و همچنین از بهترین روکش ها برای پوشش کابل و سیم‌ها استفاده می کند. به طور کلی محصولات تولیدی این مجموعه بسیار با کیفیت هستند و سبب همکاری و انجام پروژه با شرکت هایی مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان شد‌ه‌اند.

قیمت محصولات شرکت تولیدی کابل افشان پارسیان

شرکت کابل افشان پارسیان تمام سعی خود را می کند تا هزینه ها را به میزان زیادی کاهش دهد و محصولات خود را با قیمتی مناسب و اقتصادی در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین این مجموعه تلاش می کند تا با عرضه محصولات با قیمتی مناسب  رقیبان خود را شکست دهد و نظر و اعتماد مشتریان بیشتری را به خود جلب کند. علاوه بر این موضوع، قیمت محصولات مجموعه تا به موارد زیادی به نوسان قیمت مواد اولیه و تجهیزات، میزان عرضه و تقاضا، متریال به کار رفته و غیره بستگی دارد.

اطلاعات شرکت تولیدی کابل افشان پارسیان

دفتر فروش: اصفهان – خیابان صمدیه لباف – نبش کوچه ۱۲

آدرس کارخانه: اردستان – کیلومتر 6 جاده زواره – بعد از شهرک صنعتی-پلاک 404

تلفن تماس: 03154374445

308 بازدید
نویسنده این مقاله
تکه کابل
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط