شرکت سیم و کابل پیشرو رفسنجان

سیم و کابل پیشرو رفسنجان؛ معرفی و محصولات

551 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

در بحث کیفیت محصولات، یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که باید مورد بررسی قرار گیرد، برند و شرکت سازنده آن محصول است. یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌ها در زمینه تولید و ساخت انواع سیم و کابل در کشور، شرکت سیم و کابل پیشرو رفسنجان است. این شرکت، یکی از شرکت‌های باسابقه و محبوب در حوزه تولید سیم و کابل در کشور بوده و محصولات باکیفیت زیادی دارد. از همین رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت سیم و کابل پیشرو رفسنجان پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم.

شرکت سیم و کابل پیشرو رفسنجان

شرکت پیشرو رفسنجان
شرکت پیشرو رفسنجان

همان‌طور که در قسمت قبل بیان شد، انتخاب برند مناسب در زمان خریداری هر محصول، نقش بسیار مهمی در تعیین میزان کیفیت آن محصول ایفا می‌کند. حال اگر محصول مورد نظر سیم و کابل باشد، این حساسیت دو چندان می‌شود زیرا عدم کیفیت سیم و کابل علاوه‌بر خسارات مالی، می‌تواند موجب سبب خسارات جبران‌ناپذیر و جانی شده و بسیار سهمگین باشد. از همین رو، انتخاب برند مناسب سیم و کابل نقش مهمی در خرید این محصول ایفا کرده و بسیار مهم است.

شرکت سیم و کابل پیشرو رفسنجان یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل در کشور است که از سابقه بالایی برخوردار بوده و بیش از 30 سال است که از فعالیت این شرکت باسابقه می‌گذرد. در واقع، شرکت با سابقه سیم و کابل پیشرو رفسنجان یک شرکت خصوصی به شماره ثبتی 53 است که فعالیت خود را از سال 1370 شمسی در شهرستان انار واقع در استان کرمان و در زمینی به مساحت 6 هکتار آغاز نمود. این شرکت با هدف تولید محصولات با کیفیت داخلی و به بکارگیری از نیرو جوان و متخصص داخلی، سعی در تامین نیاز سیم و کابل کشور داشته و در این مسیر هم نسبتا موفق بوده است.

هم اکنون این شرکت با به کارگیری متخصصین مجرب و کارآزموده داخلی و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی مدرن، امکان تولید انواع سیم‌ها و کابل‌های فشار ضعیف مانند انواع سیم‌ها و کابل‌های ساختمانی ،کابل‌های مسی، کابل‌های آلومینیومی، کابل‌های خودنگهدار، کابل‌های کم دود و هالوژن فری، کابل‌های آرموردار ، کابل‌های کنترل و تخصصی و دیگر کابل‌های سفارشی را دارا بوده و سعی می‌کند  تمامی این سیم‌ها و کابل‌ها را در نهایت دقت و با کیفیت بالا تولید کرده و به دست نیاز داخلی برساند.

این مجموعه و شرکت با سابقه داخلی در راستا طرح توسعه خود، در سال 1383 شمسی اقدام به ساخت سالن‌های جدید تولید سیم و کابل به مساحت 7000 متر مربع و خرید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی نمود که امکان تولید انواع سیم‌ها و کابل‌های برق تا سطح مقطع 500 میلی‌متر مربع و انواع کابل‌های مخابراتی تا 2400 زوج را برای این مجموعه و شرکت فراهم نموده است.

شرکت سیم و کابل پیشرو رفسنجان در راستا تحقق اهداف کیفی خود، موفق به اخذ تاییدیه‌ها و استانداردهای معتبر داخلی و خارجی گشته است که از جمله مهم‌ترین این استانداردها و تاییدیه‌ها می‌توان به دریافت نشان استاندارد و تاییدیه از اداره استاندارد کل کشور (ISIRI)، ISO9001:2008، ISO 17025، iso18001:2007، iso14001:2004 و همچنین موفق به دریافت مجوز آزمایشگاه همکار نیز اشاره کرد. این شرکت طی بیش از 30 سال فعالیت پویای خود، افتخار دریافت تاییدیه از اکثر شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع برق شهرها، شهرستان‌ها و استان‌ها دارا بوده که این تاییده‌ها باعث اعتماد بیش از پیش مشتریان این بازار به این شرکت با سابقه گردیده است.

محصولات شرکت سیم و کابل پیشرو

محصولات سیم و کابل پیشرو
محصولات سیم و کابل پیشرو

همان‌طور که گفته شد، شرکت سیم و کابل پیشرو یکی از شرکت‌های با سابقه در زمینه تولید و عرصه انواع سیم ها و کابل ها در کشور است که از سابقه درخشانی برخوردار بوده و محصولات با کیفیتی را به بازار داخلی روانه کرده است. این شرکت با استفاده از عناصر مختلفی مانند مس، آلومینیوم و … سعی کرده است اقدام به تولید انواع سیم و کابل‌های فشار ضعیف، تلفنی، ضدآتش و ضد حریق و … نموده و در این صنعت سرآمد باشد.

در حالت کلی، این شرکت اقدام به تولید محصولات متفاوتی اعم از سیم‌ها و کابل‌های ساختمانی ،کابل‌های مسی، کابل‌های آلومینیومی، کابل‌های خودنگهدار، کابل‌های کم دود و هالوژن فری، کابل‌های آرموردار ، کابل‌های کنترل و تخصصی نموده که در اینجا به ذکر برخی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین محصولات این شرکت می‌پردازیم.

محصولات شرکت سیم و کابل پیشرو رفسنجان عبارتند از:

  • سیم های افشان (ساختمانی)
  • کابل های افشان فشار ضعیف مسی
  • کابل های زمینی فشار ضعیف مسی
  • کابل های زره دار فشار ضعیف مسی
  • کابل های شیلد دار فشار ضعیف مسی
  • کابل های آیفونی فشار ضعیف مسی
  • کابل های کنستانتریک فشار ضعیف مسی
  • کابل های آلومینیومی فشار ضعیف آلومینیوم
  • کابل های خودنگهدار معمولی فشار ضعیف آلومینیوم
  • کابل های خودنگهدار ACSR فشار ضعیف آلومینیوم
  • کابل های خودنگهدار آلیاژی فشار ضعیف آلومینیوم
  • کابل های ACSR‌ روکش دار 20 کیلوولت فشار متوسط آلومینیوم
  • کابل های ابزار دقیق و دیتا
  • کابل های کواکسیال شیلد مسی ابزار دقیق و دیتا
  • کابل های کواکسیال شیلد CCAM ابزار دقیق و دیتا
  • کابل های تلفنی معمولی
  • کابل های کنترل ضد آتش فشار ضعیف
  • کابل های ابزار ضد آتش فشار ضعیف
  • کابل های دقیق ضد آتش فشار ضعیف
  • کابل های فرمان شلیددار و بدون شیلد
  • کابل های کنترل تخت فرمان

شرکت سیم و کابل پیشرو رفسنجان علاوه‌بر تولید تمامی سیم‌ها و کابل‌ها و محصولات بالا، اقدام به تولید کابل‌های خاص و سفارشی نیز نموده و حاضر به انجام و تولید انواع سفارشات با بهترین کیفیت است. از این رو، در صورت نیاز به تولید نمونه اولیه و حتی ساخت یک نوع سیم یا کابل، می‌توانید به این شرکت با سابقه داخلی مراجعه کرده و اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود کنید.

در تهران و پایتخت کشور فروشگاه توزیع نیرو نوین

آدرس: تهران – لاله زار جنوبی – بالاتر از مسجد لاله زار – پلاک ۲۲۷

تلفن: 02133110337

02133914021

02133914520

نتیجه‌گیری

یکی از موفق‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و ساخت انواع سیم‌ها و کابل‌ها در کشور، شرکت سیم و کابل پیشرو رفسنجان است. این شرکت در سال 1370 شمسی و با هدف کارآفرینی و رفع و حل نیازهای صنعت سیم و کابل کشور پای در عرصه تولید نهاده و با تکیه بر بکارگیری نیرو جوان و متخصص داخلی، سعی در تامین نیازهای سیم و کابل کشور داشته و در این مسیر هم نسبتا موفق بوده است. این شرکت محصولات زیادی داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به کابل‌های ساختمانی ،کابل‌های مسی، کابل‌های آلومینیومی، کابل‌های خودنگهدار، کابل‌های کم دود و هالوژن فری، کابل‌های آرموردار ، کابل‌های کنترل و تخصصی و … اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت سیم و کابل پیشرو رفسنجان پرداخته و محصولات این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

551 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

نظر خود را بیان کنید

  1. سیم کابل آلومینیوم پیشرو خیلی عالی هست و واقعا جنس خوبی تحویل مردم میده چه تو بحث کابل زمینی و چه کابلهای خودنگهدار هوایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط