شرکت آسیا بهین برق

شرکت آسیا بهین برق؛ معرفی شرکت و محصولات

427 بازدید راهنمای خرید / تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان / معرفی محصولات صنعت برق

آیا تاکنون از محصولات شرکت آسیا بهین برق خریداری و استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما تجهیزاتی که توسط آسیا برق بهین به بازار عرضه شده‌اند کیفیت مناسبی دارند؟ مجموعه آسیا برق بهین یکی از پیشروترین و معتبرترین تأمین‌کنندگان تجهیزات و خدمات در صنعت برق در حیطه توزیع و انتقال نیرو در سطح کشور بوده که ما در این راهنما قصد داریم به بررسی تجهیزات ارائه شده توسط آن بپردازیم.

هر آنچه که باید درباره شرکت آسیا بهین برق بدانید!

شرکت آسیا بهین برق

شرکت آسیا بهین برق از جمله تأمین‌کنندگان تجهیزات مورد نیاز صنعت برق بوده که در حیطه انتقال تکنولوژی، مشاوره، آموزش، تولید، واردات و صادرات به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. در ادامه به بررسی محصولات عرضه شده توسط این آسیا بهین برق خواهیم پرداخت:

تابلوهای برق فشار ضعیف

از جمله تجهیزات ارائه شده توسط شرکت آسیا بهین برق تابلوهای برق فشار ضعیف است. تابلوهای برق فشار ضعیف رایج‌ترین نوع تابلو برق به حساب آمده که در خانه و کارخانجات کوچک مورد استفاده قرار گرفته و احتیاج چندانی به فضای باز و همچنین هزینه نصب و راه‌اندازی زیادی نخواهد داشت. اصلی‌ترین مزیت استفاده از این دسته تابلوها، افزایش طول عمر، کاهش هزینه‌ها و حفظ کیفیت دستگاه‌های برقی خواهد بود.

این تابلو برق به منظور تأمین برق انواع سیستم‌ها در محیط‌های صنعتی و تجاری کارایی دارد. از این تابلوها می‌توانیم در راستای تأمین برق سیستم‌هایی نظیر روشنایی، تهیوه مطبوع، پمپ‌های حرارتی و سایر موارد مشابه بهره ببریم. امروزه بهره‌گیری از این دسته تابلوهای برق در سیستم‌های الکتریکی مدرن محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این ابزار قدرتمندِ ارائه شده توسط شرکت آسیا بهین برق برای حل بسیاری از مشکلات الکتریکی در تنظیمات صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به ویژه زمانی که نیاز به بهبود قابلیت اطمینان و عملکرد تابلو برق باشد.

با کمک این دسته از تابلوها می‌توان پارامترهای مختلفی هم‌چون ولتاژ، جریان، دما و سایر موارد مهم که برای عملکرد استاندارد سیستم حائز اهمیت بوده را کنترل نمود.

تابلوهای فیکس

از دیگر محصولات عرضه شده توسط شرکت آسیا بهین برق تابلو برق‌های فیکس بوده که مدل‌های چند منظوره، دیواری، رک یا قفسه‌دار و همچنین مدولار را شامل می‌شود. این دسته از تابلوهای برق دارای ساختاری فلزی محصور شده بوده و قادر است مجموعه‌ای از تجهیزات را در خود جای دهد. قابل ذکر است که این دسته از تابلوهای برق در شبکه‌هایی با سطح ولتاژ فشار متوسط مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در ساختار این دسته از تابلوهای برق شاهد تجهیزات مختلفی هم‌چون ادوات کنترلی، حفاظتی و ایزولاسیون خواهیم بود. قابل ذکر است که مجموعه تجهیزات سوئیچینگ مذکور تحت عنوان سوئیچ‌گیر یا سوئیچ برد نیز شناخته می‌شوند. از جمله اجزای سوئیچ‌ برد می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • کلید هوایی: این کلیدها از هوا به عنوان دی الکتریک به منظور خاموش نمودن جرقه‌های سوئیچینگ بهره می‌برند؛
  • فیوز فشار متوسط: تجهیزی بوده که از یک سیم یا نوار ذوب‌شونده به منظور قطع جریان اتصال کوتاه بهره می‌برد. در واقع با استفاده از فیوز می‌توان عملیات سوئیچینگ را انجام داد؛
  • کلید روغنی: سوئیچ‌های روغنی بوده که در محفظه‌های پُرروغن غوطه‌ور خواهند شد؛
  • مدار خلاء شکن: در این مدار نقطه قوس الکتریکی درون محفظه‌های ایروله خلاء قرار داده شده و در زمان سوئیچینگ، قوس الکتریکی کاهش پیدا کرده و در نهایت از بین خواهد رفت.

تابلوهای کشویی

تابلوهای کشویی از دیگر تجهیزات عرضه شده توسط شرکت آسیا بهین برق بوده که شامل کنترل موتور و مرکز قدرت خواهد شد. می‌توان گفت که تابلوهای برق کشویی نوعِ پیشرفته تابلوهای مدولار بوده و به این دلیل طراحی شدند تا در صورت نیاز، سیستم معیوب را بلافاصله با یک سیستم جدید جایگزین کنند؛ این نحوة عملکرد موجب تسریع در عملیات تعمیرات نیز خواهد شد.

عمدتاً از این دسته محصولات در صنایع پیچیده و بزرگ هم‌چون صنعت فولاد، پتروشیمی، آب و فاضلاب، نفت و گاز و همچنین در سازه‌های بزرگ بهره‌گیری می‌شود. با کمک تابلوهای کشویی از نوع کنترل موتور می‌توان به راحتی اقدام به خاموش و روشن کردن موتور، کنترل سرعت و جهت چرخش موتور و… کرد. تابلوهای برق کشویی مرکز قدرت از جمله اجزای اساسی در سیستم‌های توزیع برق به حساب آمده که در اکثر مواقع برای کنترل و مدیریت در ساختمان‌ها و صنایع کارایی دارند.

پست‌های پیش ساخته فلزی کمپکت

شرکت آسیا بهین برق

از دیگر تجهیزات عرضه شده توسط شرکت آسیا بهین برق، پست‌های پیش ساخته فلزی کمپکت است. منظور از پست‌های کمپکت در واقع نوعی پست توزیع‌کننده برق به شکل کیوسک بوده که به صورت پیش ساخته با استفاده از فلزات یا بتن سبک ساخته و عرضه می‌شود. این دسته از پست‌ها عمدتاً در اماکنی که به علت محدود فضا امکان ساخت یک پست توزیع‌ برق دائمی وجود نداشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند تا تابلوهای برق، ترانس‌ها و مابقی تجهیزات درون آن قرار داده شوند. این دسته از پست‌های موقت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان از آن‌ها در اماکن عمومی و فضای باز بهره برد.

ریکلوزر

محصول بعدی که توسط شرکت آسیا بهین برق به بازار عرضه شده، ریکلوزر نام دارد. ریکلوزر نوعی رله به حساب آمده که وظیفه دارد به کلید قدرت دستور اتصال مجدد بدهد؛ به این صورت که در زمان رخ دادن اتصال کوتاه در شبکه از قابلیت معمولاً سه مرتبه قطع و وصل شدن برخوردار است. به این معنا که در زمان ایجاد خطا در شبکه، کلید مذکور شبکه را به طور تقریبی برای یک ثانیه قطع نموده و مجدداً وصل خواهد. چنان‌چه کماکان خطایی وجود داشته باشد، به صورت مجدد موجب قطع شدن شبکه شده و این کار را برای چندین مرتبه به منظور اطمینان از صحت عملکرد سیستم ادامه می‌دهد.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با شرکت آسیا بهین برق به بررسی محصولات ارائه شده توسط این مجموعه نیز پرداختیم و دانستیم که این شرکت به صورت تخصصی در زمینه تأمین تابلوهای برق فشار ضعیف، تابلوهای فیکس، تابلوهای کشویی، پست‌های پیش ساخته فلزی کمپکت و ریکلوزر وکیوم زیمنس فعالیت می‌کند. آیا تجربه خرید از آسیا بهین برق را دارید؟ لطفاً نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در رابطه با تجهیزات عرضه شده توسط آسیا بهین برق در قسمت ارسال دیدگاه با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل به اشتراک بگذارید.

427 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط