معرفی شرکت صنایع سیم و کابل همدان

سيم و كابل همدان یکی از پر افتخارترین مجتمع‌های تولیدی کشور

687 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

شرکت صنایع سیم و کابل همدان همواره در تلاش بوده است تا با بهبود مستمر کیفیت و افزایش تنوع محصولات خود جایگاه مناسبی را در بازار محصولات سیم و کابل بدست بیاورد. لازم به ذکر است که این مجموعه در این امر کاملا موفق عمل کرده است و با کمک مدیریت یکپارچه توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. در واقع هم اکنون مجموعه تولیدی همدان یکی از پر افتخارترین صنایع کشور از نظر دریافت تندیس‌های سپاس به شمار می آید. مسئولیت‌های سازمانی تمامی پرسنل این مجموعه به درستی تعریف شده است، لذا همه کارکنان در جهت حفظ و رشد منافع این شرکت به وظایف خود عمل می‌نمایند. در نتیجه این اقدامات تولید محصول با کیفیت بین المللی و رضایتمندی مشتریان است. در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل به معرفی شرکت صنایع سیم و کابل همدان و محصولات آن‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت صنایع سیم و کابل همدان 

مدیران این مجموعه تولیدی با سرمایه خصوصی در سال ۱۳۶۱ به عرصه تولید سیم و کابل قدم گذاشتند و با احداث سالن ۳ هزار متر مربعی شركت صنايع سيم و كابل همدان را تأسیس نمودند اما فرایند آماده سازی مقدمات و ثبت شرکت تا سال ۱۳۶۸ به طول انجامید. سرانجام این مجموعه تولیدی با تمام ظرفیت‌های خود تولید انواع سیم و کابل را آغاز کرد و توانست در همان گام‌های نخست جایگاه خود را در بین تولیدکنندگان نمونه کشوری تثبیت نماید. چهار سال بعد فاز دوم توسعه شركت با احداث واحد تولید ۳۸۰۰ مترمربعی آغاز شد که این واحد تولید پس از تجهیز فرایند طراحی و ساخت انواع مقاطع کابل‌های فشار ضعیف تا یک کیلو ولت را در دستور کار قرار داد.

تنها با گذشت دو سال، یعنی در سال ۱۳۷۴ فاز سوم رشد و توسعه با اضافه کردن ۲۸۰۰ متربع به مجموعه‌های پیشین آغاز شد. این واحد تازه تأسیس مسئولیت تولید انواع آمیزه‌های پی وی سی را برای ساخت عایق‌های هادی به عهده گرفت. در نهایت در سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ فاز چهارم و آخرین مرحله از توسعه صنایع سیم و کابل همدان به پایان رسید که طی آن ۱۴۰۰ متر مربع فضای کارگاهی به تولید مفتول مس ۸ میلیمتری و ۱۰ هزار متر مربع به توسعه تولید انواع کابل های فشار ضعیف اختصاص داده شد.

استفاده از تجهیزات مدرن برای تولید سیم و کابل

متناسب با رشد سریع سیم و کابل همدان، مقدمات دریافت تأییدیه‌های بین المللی نیز طی شد. در این راستا به منظور بهبود هر چه بیشتر کیفیت محصولات، کلیه ماشین آلات خط تولید از معروف‌ترین سازندگان جهان خریداری و وارد کشور شد. این تجهیزات پس از نصب و راه اندازی سهم چشمگیری در گسترش سهم سیم و کابل همدان در بازار ایران و منطقه داشتند. در حال حاضر مجموعاً 8 هکتار فضای کارگاهی به این مجتمع تولیدی تعلق دارد که با مدرن‌ترین دستگاه‌های تولید سیم و کابل و همچنین گرانول‌های عایق تجهیز شده است. کلیه اقداماتی که از ابتدای تأسیس سیم و کابل همدان تا به امروز انجام شد، به این واحد صنعتی توانایی تولید 35600 تن هادی‌های مس و آلومینیوم و همچنین 15 هزار تن انواع گرانول‌های عایق PVC را بخشده است. این حجم تولید سالیانه گستره متنوعی از محصولات را در بر می‌گیرد. از انواع سیم‌های ساختمانی گرفته تا کابل‌های پیشرفته مخابراتی و شبکه را می‌توان در بین محصولات این مجموعه مشاهده کرد. تمامی تولیدات سیم و کابل همدان مطابق با اصول موسسه تحقیقات صنعتی و استاندارد ملی ایران هستند. همچنین موسسات ناظر بین المللی پس از تست و ارزیابی سیستم تولید این شرکت، گواهینامه‌های تأیید کیفیت و ایمنی را برای این مجموعه صادر نموده‌اند.

خط تولید پیشرفته سیم و کابل همدان

معرفی محصولات شرکت صنایع سیم و کابل همدان

محصولات شرکت صنایع سیم و کابل همدان

جنس محصولات

در محصولات تولیدی سیم و کابل همدان از هادی با متریال‌های مس ساده یا مس آنیل شده با اندود، آلومینیوم و همچنین آلیاژ های فولاد است و برای روکش عایق نیز از ترکیبات پلیمری PVC، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و غیره بسته به نوع کاربری استفاده می‌شود. در مدل‌های زره دار سیم مسی یا آلومینیومی بافته شده به عنوان زره و غلاف سربی کاربرد دارند.

افتخارات شرکت سیم و کابل همدان

افتخارات شرکت صنایع سیم و کابل همدان

آدرس و شماره تلفن

دفتر مركزي :

تهران، خیابان مطهری، خیابان سلیمان خاطر، خیابان وراوینی، پلاک 33، واحد 5

تلفن :
88828682 – 021 (5 خط)
88312700 – 021 (5 خط)

فکس :88304972 – 021

کدپستی : 1575817931

كارخانه :

همدان، بلوار فرودگاه، كوچه گمرك، كيلومتر 2، شركت صنايع سيم و كابل همدان

تلفن : 14-32569311-081

فکس : 32569315 – 081

کدپستی :6513939441

ایمیل : info@hamedancable.com

ایمیل واحد فروش و بازاریابی :
marketingmanager@hamedancable.com

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

687 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط