معرفی صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان

 سیم و کابل هدایت اصفهان، ارائه کننده راه حل‌‌های تخصصی در صنعت کالای برق ایران

720 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تأسیس شد تا تجربه خرید آسان را برای آن‌‌ها فراهم سازد. هرچند که تنوع محصولات عرضه شده توسط این مجتمع تولیدی به گستردگی برخی از رقبای جدی مانند هدایت الکتریک سپاهان نیست اما می‌توان رد پای یک مجموعه خوشنام را در این برند مشاهده نمود. کارا بودن مدیریت زنجیره تامین سبب شده است تا این واحد صنعتی بتواند محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت قابل قبول در اختیار مشتریان قرار دهد. هرچند که مدت زیادی از عمر فعالیت صنعتی صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان در عرصه لوازم و کالای الکتریکی نمی‌گذرد، اما این مجموعه تولیدی توانسته است اصول اولیه و اساسی مدیریت استراتژیک را پیاده سازی کند، به نحوی که در صورت افزایش تنوع محصولات می‌توان انتظار داشت هدایت الکتریک سپاهان به پیشرفت‌‌های قابل توجهی دست پیدا کند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان و همچنین محصولات این مجموعه بپردازیم. با ما همراه باشید.

استوارترین تکیه‌گاه  شرکت هدایت اصفهان در مقابل رقبای داخلی، قیمت گذاری عادلانه و رضایت بالای مشتریان است. علاوه بر این موضوع، مدیریت استراتژیک نقاط ضعف و قدرت این مجموعه با کمک کادر حرفه‌ای آن، باعث توسعه و همچنین حضور بیشتر نام این برند در بازار خواهد شد. این موضوع روندی دور از انتظار نیست. زیرا نیروی کار متخصص، تجهیزات پیشرفته و همچنین ابزار آلات دقیق آزمایشگاهی، همگی باعث شده‌اند تا کیفیت محصولات این مجموعه قابلیت رقابت با محصولات داخلی و خارجی را داشته باشد.

 

تولید انواع محصولات با کیفیت

تاریخچه و معرفی بیشتر صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان

صنایع تولید هدایت الکتریک سپاهان در حدود سه دهه پیش فعالیت تولیدی خود را با نام تجاری سیم و کابل هدایت اصفهان آغاز کرد. در آغاز فعالیت، واحد تولید با ابعاد 5500 متر مربع در شهرک صنعتی اشترجان استان اصفهان راه اندازی شد. با توجه به تلاش و پیگیری مدیران این شرکت در حفظ و افزایش مستمر کیفیت و ارائه محصولات مرغوب به مشتریان، هم زمان با اجرای مقدمات تأسیس این شرکت، فرایند شناسایی بهترین صنایع فعال در زمینه عرضه مواد اولیه مرغوب از یک سو و تجهیز کارخانه با دستگاه‌‌های پیشرفته تولید از سوی دیگر در دستور کار قرار گرفت. بلافاصله پس از انجام این مراحل روند اخذ مجوز‌‌های لازم از سازمان‌‌های مربوطه و همچنین دریافت پروانه استاندارد ملی ایران برای تولید انواع سیم و کابل آغاز گردید. مدیران این مجموعه در گام بعدی خود، واحد آزمایشگاهی را با پیشرفته ترین تجهیزات تست، اندازه گیری و ارزیابی کیفی به واحد تولیدی سیم و کابل هدایت اصفهان اضافه کردند؛ تا پیش از عرضه محصولات به بازار، کیفیت آن‌‌ها مورد تأیید کارشناسان خبره قرار گیرد.

اصول اولیه مدیریتی در صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان بر پایه مواد اولیه درجه یک، استفاده از نیروی کار حرفه‌ای و همچنین به کارگیری خط تولید پیشرفه بنا نهاده شد. اصولی که تا به امروز همچنان پا برجا مانده است. این مجموعه تا به امروز بر عقد قرارداد با بهترین عرضه کنندگان مواد اولیه مرغوب، ارزیابی مستمر پرسنل، نظارت دقیق محصولات و بهینه‌سازی‌های خط تولید پایبند مانده است. مجموع این موارد پایه است که می‌تواند رضایتمندی مشتریان را در بر داشته باشد و در نهایت به افزایش سهم این واحد تولیدی در بازار ختم شود. اما فعالیت‌‌های سیم و کابل هدایت اصفهان در جهت حمایت از مصرف کنندگان به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا سیستم توزیع و فرایند آماده سازی سفارشات این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارائه انواع خدمات است.

بیش از سه دهه است که هدایت الکتریک اصفهان حضور فعال خود را در بازار صنایع سیم و کابل تجربه می‌کند. در این مدت کلیه اقدامات در جهت افزایش توان تولیدی این مجموعه صورت گرفته است. هرچند روند صعودی توسعه در صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان با شیب زیادی دنبال نمی‌شود، اما ایمنی و کیفیت بالای محصولات این واحد تولیدی را نمی‌توان کتمان کرد.

ارزیابی کیفی مستمر در صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان

معرفی محصولات صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان   

1. کابل قابل انعطاف افشان معمولی(NYMHY)

  • کد ISIRI (607)53 براساس استاندارد ملی ایران به شماره ISIRI 607-5 مطابق با استاندارد بین المللی IEC 60227-5
  • کد ISIRI (607)71C براساس استاندارد ملی ایران به شماره ISIRI 607-6 مطابق با استاندارد بین المللی IEC 60227-6

2. کابل زمینی جهت مصارف عمومی (NYY)

کابل‌‌های نصب ثابت و یا کابل‌‌های مفتولی صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان دارای هادی مس آنیل شده گروه 1 (تک مفتولی) یا گروه ۲ (منظم تابیده) مطابق استاندارد ISIRI 3084 یا IEC 60228 هستند. از  آمیزه PVC از نوع PVC/C به عنوان عایق این سیم‌‌ها استفاده می‌شود.

3. سیم قابل انعطاف (نصب ثابت) جهت مصارف عمومی (NYAF)

  • محصولات با کد مشخصه ISIRI 607-06 شامل سیم‌‌هایی با سطح مقطع 0.5، 0.75 و یک میلیمتر مربع و ولتاژ اسمی 300/500 ولت می‌شود.
  • محصولات با کد مشخصه ISIRI 607-02 شامل سیم‌‌هایی با سطح مقطع 1.5 تا 240 میلیمتر مربع و ولتاژ اسمی 450/750 ولت می‌شود.

ارزیابی کیفی مستمر در صنایع سیم و کابل هدایت اصفهان

جنس محصولات سیم و کابل هدایت اصفهان

جنس‌‌هادی در محصولات سیم و کابل هدایت اصفهان از نوع مس ساده و مس آنیل شده می‌باشد که با آمیزه‌‌های PVC عایق می‌شوند. ساختار رشته‌‌های مس در ‌‌هادی‌‌ها به شکل مفتولی ساده، چند رشته‌ای و یا در هم تنیده است. کلیه محصولات این مجموعه تولیدی دارای نشان استاندارد ملی ایران هستند.

افتخارات

  • تندیس گرامیداشت روز ملی صنعت
  • تندیس شرکت توانیر
  • تندیس صنعت برق
  • تقدیرنامه کنترل کیفیت نمونه سال 1387
  • گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001:2018

آدرس و شماره تلفن

اصفهان، اتوبان ذوب آهن، ابتدای جاده سیمان سپاهان، منطقه صنعتی اشترجان، خیابان پنجم،فرعی سوم، پلاک 217

تلفن تماس:  37609435 – 031

تلفن فروش: 09131192016

شماره واتساپ و تلگرام : 09913616612

نمابر: 37609436 – 031

پست الکترونیک: info@hedayatelectric.com

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

720 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط