معرفی شرکت سیم و کابل کاشان

سیم و کابل کاشان با رویکرد حرفه‌ای و تخصصی مطابق با استاندارد‌های جهانی

644 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

صنایع تولید کالا و لوازم الکتریکی، یکی از صنایع بسیار مهم کشور است که کسب موفقیت در آن بدون مدیریت حرفه‌ای و دانش تخصصی امکان پذیر نیست. گروه صنعتی سیم و کابل کاشان با علم به موضوع فوق، فعالیت حرفه‌ای خود را در این زمینه آغاز کرد و با ادامه همین روند بازار خود را گسترش داد. این مجموعه فوق حرفه‌ای برای پاسخ دهی به نیاز بازار و تأمین خواسته‌های صنایع علاوه بر تجهیز کارخانه به مدرن‌ترین دستگاه‌های تولید سیم و کابل، کارشناسان متخصص و با تجربه کشور را نیز به خدمت گرفت. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی کامل شرکت سیم و کابل کاشان و محصولات آن‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

امکان آماده سازی سریع سفارشات

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل کاشان

امروزه مجموعه تولیدی سیم و کابل کاشان به کمک شیوه مدیریتی خود به پیشرفت مداوم خود ادامه می‌دهد؛ که نتیجه آن را می‌توان در تنوع و کیفیت بالای محصولات، قیمت‌گذاری مناسب و مشتری مداری این واحد تولیدی مشاهده کرد. به سبب ارتباط پایدار این واحد تولیدی با صنایع مس و آلومینیوم کشور و همچنین سایر تأمین کنندگان مواد اولیه، متریال مورد نیاز سیم و کابل کاشان از بین مرغوب‌ترین موارد و با قیمت مناسب در اختیار این مجموعه قرار می‌گیرد. در نتیجه این شرکت قادر است محصولات خود را با کیفیت بالا و پایین‌ترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان قرار دهد. علاوه بر این، کلیه سفارشات این مجموعه با تلاش‌های واحد فروش و توزیع در کمترین زمان ممکن آماده تحویل به متقاضیان می‌شود.

مجموعه صنایع سیم و کابل کاشان فعالیت تولیدی خود را در شهرک صنعتی راوند کاشان در سال 1362 آغاز نمود. بنیان‌گذار این مجموعه آقای مهندس سیروس اقلیمی، در همان ابتدا به دلیل سابقه همکاری با آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های توزیع برق کشور، فرایند ساخت انواع ‌هادی‌های توزیع، فوق توزیع و انتقال نیروی برق را در دستور کار قرار داد. مدیریت تخصصی و بهره‌گیری از نیروی کار آموزش دیده، این واحد صنعتی را قادر ساخت در همان سال‌های آغاز فعالیت با تولید انواع سیم‌های‌ هادی مورد نیاز شرکت‌های توزیع نیروی برق و برق منطقه‌ای، جایگاه خود را در بین تولید کنندگان برتر کشور محکم کند. این روند تا سال ۱۳۸۹ به همین ترتیب ادامه پیدا کرد تا این که پس از اخذ تأییدیه‌های لازم از شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق کشور (توانیر)، فعالیت مجموعه صنایع سیم و کابل کاشان وارد فاز جدید عملیاتی شد. از آن زمان به بعد تولید انواع ‌هادی‌های مورد نیاز بازار در تمامی‌ رده‌ها و سایز‌ها در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

فضای کارخانه سیم و کابل کاشان

امروزه واحد صنعتی سیم و کابل کاشان علاوه بر تولید انواع ‌هادی‌های پرکاربرد در خطوط انتقال و توزیع نیروی برق و همچنین شبکه فوق توزیع، قادر به ساخت و عرضه انواع سیم‌های محافظ فولادی،‌ هادی‌های زمینی پست برق و نیروگاه‌ها، سیم‌های سودرونیک مورد استفاده در صنایع بسته بندی و تولید سیم پرچ پلاتین نیز می‌باشد. علاوه بر این صنایع مترو و فولاد کشور نیز در زمره مشتریان سیم کابل کاشان قرار می‌گیرند. کلیه محصولات این واحد صنعتی مطابق با استاندارد‌های ملی و بین المللی طراحی و عرضه می‌شود و بسیاری از آزمایشگاه‌های معتبر جهانی کیفیت این محصولات را تأیید نموده‌اند. گستردگی بازار سیم و کابل کاشان سبب شده است تا حجم تولیدات سالانه این مجموعه از مرز ۵۵ هزار تن در سال عبور کرده و این واحد تولیدی را به عنوان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های صنایع تولید‌ هادی‌های برق معرفی نماید.

بهره گیری از تجهیزات پیشرفته تولید سیم و کابل

معرفی محصولات شرکت سیم و کابل کاشان

محصولات تولیدی سیم و کابل کاشان در پنج گروه اصلی مفتول آلومینیومی،‌ هادی‌های پرظرفیت، سیم‌های مسی، سیم‌های محافظ و‌ هادی‌های انتقال، توزیع و فوق توزیع دسته بندی می‌شوند. هرکدام از این گروه‌ها شامل انواع مختلفی از سیم و کابل‌ها هستند که توسط شرکت سیم و کابل کاشان برای مصارف مختلف طراحی، تولید و عرضه شده‌اند. در جدول زیر لیست محصولات تولید شده توسط این گروه صنعتی و همچنین ویژگی‌های آن‌ها را ملاحظه می‌فرمایید.

لیست محصولات سیم و کابل کاشان

تکنولوژی‌ها یا نحوه ساخت

در حال حاضر سیم و کابل کاشان قادر است تمامی‌ هادی‌های مورد نیاز بازار و صنایع انتقال و توزیع نیرو و همچنین شبکه‌های فوق توزیع را تولید نماید. ساختار‌ هادی در این نوع رساناها از متریال مس، مس انیل شده، آلومینیوم و مفتول فولادی می‌باشد که بر حسب کاربرد به صورت مفتولی، افشان، چند رشته، تابیده و بافته شده پیکربندی سیم و کابل تولید شده را تشکیل می‌دهند. مفتول‌های آلومینیومی‌ تولید شده توسط سیم و کابل کاشان دارای خلوص 99.5% هستند و قطر آن‌ها بیشتر از 9.5 میلی‌متر می‌باشد. در‌ هادی‌های پرظرفیت و کابل‌های ACSR با مغزی AW2 و AW3 نیز از مغزی آلومینیوم کلاد AW با استحکام هسته درحد فولاد گالوانیره استفاده می‌گردد.

نحوه ساخت محصولات

افتخارات

  • تأییدیه شرکت توانیر در زمینه تولید انواع‌ هادی‌های پرظرفیت خطوط هوایی
  • تأییدیه شرکت توانیر در زمینه تولید انواع‌ هادی‌های آلومینیومی‌خطوط هوایی
  • تأییدیه شرکت توانیر در زمینه تولید انواع‌ هادی‌های مسی خطوط هوایی
  • تاییدیه تولید‌ هادی‌های هوایی آلومینیومی‌ از آزمایشگاه بین المللی SECRI عضو ILAC
  • تاییدیه تولید‌ هادی‌های پرظرفیت از آزمایشگاه بین المللی SECRI عضو ILAC

آدرس و شماره تلفن

دفتر مرکزی

خیابان شیخ بهایی شمالی، بالاتر از میدان شیخ بهایی، نبش کوچه ۱۱، پلاک ۲، واحد‌های ۳۰۲ و ۳۰۳

تلفن: 4- 88051683-021

نمابر: 88051685-021

کد پستی: ۱۹۹۵۷۵۷۱۹۵

کارخانه

کاشان، شهر صنعتی راوند، خیابان شماره 6، بلوار شماره 4 غربی

تلفن: 55534143-031

نمابر: 55534133-031

پست الکترونیک:

Info@kashancable.com

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

644 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط