معرفی شرکت سیم و کابل آرین ابهر

سیم و کابل آرین ابهر با بیش از 20 سال سابقه

942 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

یکی از شرکت‌ها معتبر در زمینه تولید و ساخت انواع سیم و کابل در کشور، شرکت سیم و کابل آرین ابهر است. این شرکت با حضوری کمتر از دو دهه در صنعت سیم و کابل کشور، توانسته است به جایگاه مناسبی در این بازار دست پیدا کرده و خود را به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده در حوزه تولید و عرضه سیم و کابل در کشور مطرح کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت سیم و کابل آرین ابهر پرداخته و محصولات این شرکت را بیان کنیم.

شرکت سیم و کابل آرین ابهر

شرکت آرین ابهر
شرکت آرین ابهر

شرکت آرین ابهر در سال 1383 شمسی تاسیس شده و کار خود را به طور رسمی با فضایی بالغ بر 20 هزار متر مربع در شهرک صنعتی نورین شهر ابهر استان زنجان شروع کرد.

این شرکت از همان ابتدا اصل مهم و ویژه کیفیت بالا سیم و کابل را سرلوحه کار خود قرار داده و با شعار ” برند برتر، کیفیت بهتر، آرین ابهر” پای در مسیر تولید انواع سیم و کابل در کشور نهاد. شرکت آرین ابهر سعی کرده است با خرید ماشین آلات پیشرفته خط تولید، ضمن بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و تجهیز آزمایشگاه خود به دستگاه‌های پیشرفته، جدید و ابزار دقیق و با پیاده‌سازی سیستم کنترل و بازرسی و آموزش مستمر پرسنل خود، مفتخر به کسب انواع استانداردهای معتبر ملّی و بین المللی نائل آمده و خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان سیم و کابل در کشور مطرح کند.

امروزه روند رو به رشد این شرکت تولید سیم و کابل در بهترین حالت خود قرار دارد، به نحوی که علاوه‌بر تولید انواع محصولات با کیفیت، اشتغال‌زایی و حضور در لیست برترین شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل در کشور، اکنون سیاست‌های گسترش و افزایش صادرات به کشورهای منطقه و اروپا را در دستور کار مدیران این شرکت قرار گرفته است. وجود تأییدیه‌های ایمنی و کیفیت محصولات از موسسات تحقیقاتی داخلی و خارجی، زمینه حضور موفق شرکت سیم و کابل آرین ابهر را فراهم می‌کند.

شرکت آرین ابهر سعی می‌کند با ارائه محصولات سیم و کابل با کیفیت بالا و مقرون به صرفه، بر اساس فناوری روز و رویکردهای نوآورانه به مشتریان خود، نظر مشتریان را جلب کرده و در کسب رضایت هر چه بیش‌تر آن‌ها بکوشد. این شرکت حدودا 20 ساله چشم‌انداز خود را توسعه مداوم محصولات و ارائه سیم و کابل استاندارد جهانی تعیین کرده و همواره سعی می‌کند منجر به ایجاد یک اتصال با کیفیت برای تمامی مردم کشور شود.

محصولات شرکت آرین ابهر

محصولات سیم و کابل آرین ابهر
محصولات سیم و کابل آرین ابهر

همان‌طور که گفته شد، شرکت آرین ابهر یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید انواع سیم ها و کابل ها در کشور است که از سابقه درخشانی برخوردار بوده و محصولات با کیفیتی را روانه بازارهای داخلی و خارجی کرده است. این شرکت طیف وسیعی از محصولات و انواع سیم و کابل را پوشش داده و محصولات متنوعی دارد.

از جمله مهم‌ترین محصولات شرکت سیم و کابل آرین ابهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیم و کابل ساختمانی: یکی از محصولات پرفروش و پرکاربرد شرکت آرین ابهر، انواع سیم‌ها و کابل‌های ساختمانی هستند. همان‌طور که از نام این سیم‌ها و کابل‌ها مشخص است، این نوع سیم‌ها و کابل‌ها در انتقال برق به ساختمان‌های مسکونی و تجاری کاربرد داشته و دارای انواع مختلفی هستند. از جمله انواع سیم‌ها و کابل‌های ساختمانی تولید شده توسط شرکت آرین ابهر می‌توان به سیم افشان، سیم مفتولی و نیمه افشان، کابل افشان سبک، کابل افشان معمولی و کابل مفتولی سبک اشاره کرد.
  • کابل فشار ضعیف: این شرکت در طراحی و تولید کابل‌های فشار ضعیف نیز فعال بوده و از جمله کابل های فشار ضعیف شرکت آرین ابهر می‌توان به کابل تک رشته مسی با عایق PVC، کابل تک رشته مسی با عایق XLPE، کابل‌ تک رشته و چند رشته مسلح (زره دار)، کابل چند رشته مسی با عایق PVC، کابل چند رشته مسی با عایق XLPE، کابل قدرت با هادی هم مرکز (کنسانتریک)، کابل کنترل افشان و کابل‌ کنترل افشان شیلددار اشاره کرد.
  • کابل ابزار دقیق: یکی دیگر از محصولات شرکت آرین ابهر، کابل ابزار دقیق است. کابل ابزار دقیق زره‌دار یکی از محصولات این شرکت است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به‌صرفه است.
  • کابل مخابراتی: یکی دیگر از محصولات پرفروش و پرکاربرد شرکت آرین ابهر، انواع کابل‌های مخابراتی هستند. کابل‌های مخابراتی شرکت آرین ابهر در سه مدل کابل‌های کواکسیال، کابل‌‌های مخابراتی زمینی و کابل‌های‌ مخابراتی هوایی ساخته و به بازار عرضه شده‌اند.
  • سیم و کابل ضدحریق: یکی از مهم‌ترین و ویژه‌ترین محصولات شرکت سیم و کابل آرین ابهر، سیم و کابل ضدحریق این شرکت است. کابل‌های ضدحریق و مقاوم در برابر آتش این شرکت شامل کابل های کم دود، بدون هالوژن و کابل‌های مقاوم در برابر حریق و حرارت می‌شوند. این نوع سیم‌ها و کابل‌ها در برابر حرارت آتش مقاوم بوده و به سادگی خواص خود را از دست نمی‌دهند.
  • کابل سولار: جالب است بدانید شرکت آرین ابهر در زمینه سیم و کابل‌های انرژی‌های تجدیدپذیر که نیاز به سیم و کابل مخصوص خود دارند، نیز فعال بوده و با تولید کابل پنل خورشیدی یا همان کابل سولار قذم بزرگی در مسیر طراحی و تولید انواع کابل‌های انرژی‌های تجدیدپذیر برداشته است. همان‌طور که از نام کابل‌های سولار مشخص است، این کابل‌ها بیش‌تر در سیستم‌ها و پنل‌های خورشیدی کاربرد داشته و بیش‌تر در این‌گونه موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نتیجه‌گیری

یکی از شرکت‌ها معتبر در زمینه تولید و ساخت انواع سیم و کابل در کشور، شرکت سیم و کابل آرین ابهر است. این شرکت کار خو را در سال 1383 و با فضایی بالغ بر 20 هزار متر مربع شروع کرده و هم‌اکنون یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل در کشور است. این شرکت با اولویت قراردادن تولید محصول با کیفیت و ساخت و تولید انواع سیم و کابل‌های ساختمانی، فشار ضعیف، ابزار دقیق، مخابراتی، ضدحریق و سولار، نام خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان سیم و کابل در کشور مطرح کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت سیم و کابل آرین ابهر پرداخته و محصولات شاخص این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

942 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

نظر خود را بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط