سیم و کابل شهاب جم

سیم و کابل شهاب جم؛ شرکت کننده دائمی‌ در مناقصات صنایع بزرگ کشور

652 بازدید راهنمای خرید سیم و کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌ها در زمینه تولید و ساخت انواع سیم و کابل در کشور، شرکت سیم و کابل شهاب جم است. این شرکت از پتانسیل و قدرت بالایی در تولید و عرضه محصولات سیم و کابل برخوردار بوده و توانسته است با تولید انواع سیم‌ها و کابل‌های باکیفیت، به افتخارات چشمگیری دست یابد. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت سیم و کابل شهاب جم پرداخته و محصولات شاخص این شرکت را بیان کنیم.

شرکت سیم و کابل شهاب جم

شرکت سیم و کابل شهاب جم
شرکت سیم و کابل شهاب جم

شرکت شهاب جم در سال 1369 شمسی تاسیس شده و کار خود را به طور رسمی شروع کرد. در ابتدا، این شرکت ییش‌تر به تولید سیم و کابل‌های افشان و مفتولی تا مقطع 16+35*3 مشغول بوده و در زمینه تولید سیم و کابل‌های افشان فعالیت می‌کرد اما از اوایل دهه 1380 شمسی، با راه‌اندازی دو مرحله طرح توسعه موفق، موفق به تولید انواع سیم و کابل‌های فشار ضعیف مسی و آلومینیومی تا مقطع 120+240*3 و همچنین کابل های تک رشته تا مقطع 400*1 نایل آمد.

استقرار، رعایت و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد 2009-2001 ISO از سال 1380 شمسی، سیستم مدیریت محیط زیست بر اساس استاندارد 14001 ISO و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ایی بر اساس استاندارد OHSOS 18001، نشان از تعهد به تضمین کیفیت و تلاش بی‌وقفه پرسنل و مدیران این شرکت بوده و نشانگر آن است که این شرکت با سابقه، سعی کرده است محصولات خود را بهترین کیفیت وارد بازار داخلی و بین‌المللی کند.

اکنون و با گذشت بیش از سه دهه از فعالیت مستمر این شرکت در زمینه تولید ‌انواع سیم‌ها و کابل‌های آلومینیومی ‌و مسی، این واحد صنعتی قادر به تولید انواع سیم و کابل‌های مسی و آلومینیومی‌، مقطع فشار ضعیف وانواع کابل‌های فرمان، ابزار دقیق، شیلد، خودنگهدار و سیم‌های هوایی گشته است. اکنون و با توجه به دارابودن نشان‌های استاندارد ملی و گواهینامه‌های تأییدیه بین‌المللی، زمینه‌های توسعه فعالیت این مجموعه فراهم به لحاظ داخلی و خارجی، فراهم گشته است.

همکاری موثر شرکت سیم و کابل شهاب جم با شرکت های توزیع برق، یکی از دستاوردهای بزرگ این شرکت است که بدون اغراق می‌توان گفت در کم‌ترین مناقصه‌ای می‌توان رد پایی از شرکت شهاب جم پیدا نکرد. قرارداد شرکت شهاب جم با شرکت متانول کاوه (یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان متانول در خاورمیانه) برای تولید و ساخت کابل‌های ابزار دقیق شرکت متانول کاوه و همچنین دریافت تاییدیه از شرکت صنایع ملی پتروشیمی ایران (NPC) ، شرکت پشتیبانی و کالای نفت و گاز ، سند دیگری بر اعتبار و کیفیت بالای محصولات شهاب جم است.

صادرات مستمر و پیوسته این شرکت با سابقه و جلب اعتماد مشتریان خارجی توسط این شرکت، به خاطر کیفیت و قیمت مناسب محصولات آن، برگ زرین دیگری از پیشرفت شرکت شهاب جم در جهت اعتلای صادرات غیر نفتی کشور عزیزمان است. این شرکت موفق به صادرات انواع سیم و کابل به کشورهای افغانستان، عراق، بلغارستان، ارمنستان و گرجستان گشته است و سعی کرده است با اتکا به شعار شرکت ” کیفیت، کار نخست ماست” و بر اساس اصل احترام به خواسته مشتریان و تلاش در راستای جلب اعتماد آن‌ها، تلاش روزافزونی بر تولید و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به بازارهای داخلی و خارجی، انجام نموده و در صنعت خود سرآمد باشند.

محصولات سیم و کابل شهاب جم

کابل آلومینیومی شرکت شهاب جم
کابل آلومینیومی شرکت شهاب جم

همان‌طور که گفته شد، شرکت شهاب جم یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید انواع سیم ها و کابل ها در کشور است که از سابقه درخشانی برخوردار بوده و محصولات با کیفیتی را به بازار داخلی و خارجی روانه کرده است. این شرکت با استفاده از عناصر مختلفی مانند مس، آلومینیوم و … سعی کرده است اقدام به تولید انواع سیم و کابل‌های فشار ضعیف، کواکسیال، افشان و … نموده و در این صنعت سرآمد باشد.

در حالت کلی، این شرکت اقدام به تولید محصولات متفاوتی اعم از انواع سیم و کابل‌های مسی و آلومینیومی، سیم و کابل‌های مقطع فشار ضعیف و انواع کابل‌های فرمان، ابزار دقیق، شیلد، خودنگهدار و سیم‌های هوایی نموده که در اینجا به ذکر برخی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین محصولات این شرکت می‌پردازیم. محصولات سیم و کابل شهاب جم عبارتند از:

  • انواع سیم و کابل‌های مسی
  • انواع سیم و کابل‌های آلومینیومی
  • کابل افشان قابل انعطاف فشار ضعیف 500 – 300 ولت
  • سیم افشان قابل انعطاف فشار ضعیف 500 – 300 ولت
  • کابل آلومینیومی فشار ضعیف NA2XY غیرقابل انعطاف 1000 – 600 ولت
  • کابل آلومینیومی فشار ضعیف NAYY غیرقابل انعطاف 1000 – 600 ولت
  • کابل مسی فشار ضعیف N2XY غیرقابل انعطاف 1000 – 600 ولت
  • کابل مسی فشار ضعیف NYCY غیرقابل انعطاف 1000 – 600 ولت
  • کابل مسی فشار ضعیف NYY غیرقابل انعطاف 1000 – 600 ولت
  • کابل مسی فشار ضعیف N2XRY غیرقابل انعطاف 1000 – 600 ولت
  • کابل مسی فشار ضعیف NYRY غیرقابل انعطاف 1000 – 600 ولت
  • کابل کنترل فشار ضعیف کنترل و ابزار دقیق
  • کابل قدرت فشار ضعیف کنترل و ابزار دقیق
  • کابل ابزار دقیق فشار ضعیف کنترل و ابزار دقیق
  • کابل های هوایی ACSR
  • کابل های هوایی Aerial cable
  • کابل های هوایی asad
  • انواع کابل های ضد آتش
  • انواع کابل های کواکسیال

نتیجه‌گیری

یکی از موفق‌ترین و پرافتخارترین شرکت‌ها در زمینه تولید و عرضه انواع سیم‌ها و کابل‌ها در کشور، شرکت سیم و کابل شهاب جم است. این شرکت در سال 1369 شمسی و با هدف کارآفرینی و رفع و حل نیازهای صنعت سیم و کابل کشور پای در عرصه تولید نهاد. این شرکت با سابقه موفق به ساخت و تولید انواع سیم و کابل‌های مسی و آلومینیومی، سیم و کابل‌های مقطع فشار ضعیف و انواع کابل‌های فرمان، ابزار دقیق، شیلد، خودنگهدار و سیم‌های هوایی گشته است و نام خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان سیم و کابل در کشور مطرح کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت سیم و کابل شهاب جم پرداخته و محصولات شاخص این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را پیرامون سیم و کابل شهاب جم با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

652 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط