سیم و کابل فرزانه

سیم و کابل فرزانه تولیدکننده‌ کم‌سابقه اما نوآور

2813 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

کمتر از یک دهه از تأسیس شرکت سیم و کابل فرزانه می‌گذرد اما در همین مدت محدود برای بسیاری از مشتریان دائمی ‌بازار کالای الکتریک، برند فرزانه تبدیل به نامی‌ آشنا و با کیفیت شده است. در حال حاضر محصولات این واحد تولیدی مشتمل بر 20 نوع محصول می‌شود که در هشت کلاسه سیم‌های افشان، سیم‌های نیمه افشان، سیم ارتینگ، سیم نایلونی، کابل کواکسیال، کابل کولری، کابل قدرت و کابل کنسانتریک جای می‌گیرند.

با توجه به سابقه کم شرکت سیم و کابل فرزانه و عملکرد آن‌ها در همین مدت اندک، می‌توان چشم انداز روشنی را برای این واحد صنعتی متصور شد. مدیران این مجموعه نیز بر همین باورند زیرا در تلاشند تا با اجرای سیستم مدیریت کیفیت، فاصله خود را با رقبای حاضر در بازار کالای الکتریک کمتر نمایند. البته مسیر سختی پیش روی این برند نوپا قرار دارد زیرا با توجه به تنوع برند‌های سیم و کابل، جلب رضایت مشتریان، کار چندان ساده‌ای نیست.

کابل کنستانتریک فرزانه

تاریخچه و معرفی شرکت سیم و کابل فرزانه

گروه تولیدی سیم و کابل فرزانه فعالیت صنعتی خود را با تمرکز بر طراحی و تولید سیم و کابل‌های ساختمانی آغاز نمود. به همین منظور پس از اخذ مجوز‌های لازم به منظور تولید سیم و کابل در سال 1393، واحد تولیدی این مجموعه در شهرک صنعتی شهرستان هشتگرد واقع در استان البرز فعالیت خود را شروع کرد. با توجه به نیروی کار متخصص و حرفه‌ای و همچنین استفاده از ماشین آلات تولید پیشرفته، فرایند دریافت نشان ملی استاندارد ایران برای برند سیم و کابل فرزانه به سرعت طی شد.

کابل کواکسیال فرزانه

پس از دریافت گواهینامه‌های تأیید کیفیت، عملیات توسعه بازار آغاز شد. در همین راستا جلب رضایت مشتریان در اولویت قرار گرفت. به منظور جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی به نیاز‌های بازار، گسترش تنوع محصولات سیم و کابل فرزانه در دستور کار قرار گرفت. امروزه این واحد صنعتی علاوه بر محصولات ساختمانی، چیزی در حدود 20 نوع محصول دیگر را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند. چنان چه از شواهد امر پیداست، مدیران شرکت سیم و کابل فرزانه قصد دارند با اجرای اصول سیستم مدیریت کیفیت، علاوه بر افزایش سهم خود از بازار، برای دریافت تأییدیه‌های بین المللی نیز اقدام نمایند. به همین جهت در حال حاضر تمرکز اصلی این واحد صنعتی روی افزایش رضایت مشتریان معطوف شده است.

کابل-قدرت

محصولات شرکت سیم و کابل فرزانه

محصولات شرکت سیم و کابل فرزانه

تکنولوژی‌ها یا نحوه ساخت

کلیه محصولات سیم و کابل فرزانه با‌هادی مسی از نوع کلاس 1 (مفتولی)، کلاس 2 (نیمه افشان) و کلاس 3 (افشان) با عایق‌های آمیزه پلی ونیل کلراید یا فوم پلی اتیلن سبک تولید می‌شوند. استفاده از‌ هادی‌های آلومینیومی ‌و همچنین متریال‌های آمیزه‌ای از مواد ‌هالوژن فری و کم دود در بین محصولات این برند رایج نیست و محصولاتی که دارای غلاف هستند، جنس Sheeth در آن‌ها از نوع آمیزه PVC می‌باشد. علاوه بر این در لایه هم مرکز کابل‌های کنستانتریک فرزانه، از نوار پلی استر استفاده می‌گردد.

نیمه-افشان

افتخارات شرکت سیم و کابل فرزانه 

  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع سیم‌ها با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل اتصالات محرک با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل‌های غیر قابل انعطاف با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل‌ها و بند‌های قابل انعطاف با عایق PVC و ولتاژ 450/750

کابل-کولری

آدرس و شماره تلفن

  • آدرس کارخانه: شهرک صنعتی هشتگرد، فاز سوم، خیابان بنفشه 23
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه : 8 صبح تا 5 بعدازظهر

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

2813 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط