سیم و کابل سیگما

سیم و کابل سیگما حاصل حضور در بازار‌های بین المللی

845 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

هلدینگ مدیریت سرمایه گلنور صدرا برند سیم و کابل سیگما را به منظور توسعه خطوط تولید‌ هادی‌های رسانا به بازار معرفی کرد. این مجموعه صنعتی که پیش‌تر نامی ‌شناخته شده در عرصه تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجهیزات سولار بود، غریب به یک دهه است که با برند سیم و کابل سیگما فعالیت‌های خود را در بازار کالا و تجهیزات الکتریک ایران و کشور‌های همسایه گسترش داده است. محصولات این برند همگی دارای نشان ملی استاندارد ایران، تأییدیه‌های مدیریت تولید، توزیع و انتقال نیرو (توانیر) و همچنین مطابق با استاندارد‌های بین المللی هستند. در حال حاضر تولیدات این واحد صنعتی با برند سیم و کابل سیگما هم در بازار ایران و هم در کشور‌های همسایه در دسترس مشتریان قرار دارد.

تاریخچه و معرفی شرکت سیم و کابل سیگما

هلدینگ مدیریت سرمایه گلنور صدرا به منظور توسعه فعالیت‌های خود در زمینه تولید، توزیع و انتقال نیرو شرکت سامان انرژی نیرو را تأسیس نمود. این واحد صنعتی تجاری در ابتدا روی طراحی، تأسیس، تجهیز و نظارت بر نیروگاه‌های خورشیدی و سایر صنایع وابسته به سولار سیستم تمرکز داشت. اما پس از انجام کار کارشناسی و درک نیاز‌های بازار ایران و سایر کشور‌های منطقه به ‌هادی‌های رسانای مسی و آلومینیومی، سرانجام در سال 1389 برند سیم و کابل سیگما را به بازار معرفی کرد. پس از اخذ مجوز‌های لازم و تجهیز واحد تولیدی به پیشرفته‌ترین ماشین آلات تولید سیم و کابل، ساخت و عرضه محصولات با برند سیگما رسماً آغاز شد.

سیم و کابل سیگما مطابق با استاندارد_های جهانی

شرکت سامان انرژی نیرو با تکیه بر تجربه چندین ساله مدیران هلدینگ سرمایه گلنور صدرا و به کارگیری افراد متخصص توانست علی رغم نوپا بودن این برند، جایگاه سیم و کابل سیگما را در بازار تثبیت نماید. در حال حاضر بخش قابل توجهی از بازار کالای الکتریک ایران به این محصولات تعلق دارد. علاوه بر این، برند سیگما با دارا بودن گواهینامه‌های استاندارد و تأیید کیفیت بین المللی حضور موفقی را در بازار کشور‌های همسایه تجربه می‌کند.

به کارگیری نیروی متخصص برای تولید سیم و کابل سیگما

محصولات شرکت سیم و کابل سیگما

محصولات شرکت سیم و کابل سیگما

محصولات شرکت سیم و کابل سیگما

تکنولوژی‌ها یا نحوه ساخت

جنس محصولات

افتخارات

  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع سیم‌ها با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل اتصالات محرک با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل‌های غیر قابل انعطاف با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انواع کابل‌ها و بند‌های قابل انعطاف با عایق PVC و ولتاژ 450/750
  • گواهینامه‌های تأییدیه شرکت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق (توانیر)

استفاده از تجهیزات مدرن به منظور تولید سیم و کابل سیگما

آدرس و شماره تلفن

  • آدرس شرکت : اصفهان، مجتمع تجاری اداری کوثر، فاز 2، طبقه 2، واحد 432
  • تماس با شرکت : 3-36204470-031
  • ایمیل :info@sigmawirecable.com

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

845 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط