شرکت سیم و کابل اختر

سیم و کابل اختر (سیستم کوثر سپاهان)

975 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

در مقالات قبلی به شرکت‌های فعال در زمینه سیم و کابل پرداختیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کردیم. یکی دیگر از برندهای موفق در این زمینه شرکت سیم و کابل اختر است؛ امروز در این مطلب قصد داریم با این شرکت بیشتر آشنا شویم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل اختر

بهتر است بدانید که نام تجاری اختر متعلق به شرکت سیستم کوثر سپاهان است. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ با هدف تولید انواع کابل خودنگهدار، کابل‌های آلومینیومی زمینی و هوایی در اصفهان آغاز کرد. تمامی محصولات این برند بر اساس استانداردهای بین‌المللی و دارای تأییدیه توانیر هستند. هدف این برند صادرات کابل به بازارهای منطقه و شرکت در پروژه‌های فرامرزی و همچنین تأمین کابل‌های مورد نیاز پروژه‌های داخلی کشورمان است.

این شرکت با استفاده از نیروهای متخصص و دستگاه‌ها و ماشین‌ آلات مدرن توانسته است که محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کند و در عین حال رضایت اکثر مشتریان را به دست بیاورد. شرکت سیم و کابل اختر دارای تاییدیه وزارت نیرو، از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان و گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار است همچنین دارای گواهینامه ISO 9001-2008 و… است.

تمام محصولات این شرکت را می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری از نمایندگی‌های رسمی سیم و کابل اختر تهیه و خریداری کنید. خرید از نمایندگی‌های معتبر موجب می‌شود که از قیمت مناسب محصول بهره برده و یک محصول اصل و با کیفیت را تهیه و خریداری کنید.

تاریخچه شرکت سیم و کابل اختر

۱. آغاز فعالیت شرکت در سال ۱۳۸۵

۲. ثبت برند تجاری اختر در سال ۱۳۸۵

۳. تولید انواع کابل‌های خودنگهدار، انواع کابل آلومینیومی زمینی، کابل ارت فولادی بدون روکش، کابل ارت فولادی روکش‌دار از همان سال تأسیس

۴. دریافت گواهینامه از توانیر در سال ۱۳۹۸

نقاط قوت سیم و کابل اختر

این برند تجاری موفق توانسته با نام اختر شروع به تولید بهترین کابل‌های موجود در بازار ایران کند و حجم قابل توجهی از صادرات کابل را به خود اختصاص دهد. تمامی محصولات این برند در سایزهای متنوعی تولید می‌شوند. شرکت اختر سیم و کابل‌های مختلفی را تولید می‌کند که هر کدام از آن‌ها دارای مشخصات و ویژگی‌های خاص خود هستند و جهت اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

محیط کار حرفه ای و دستگاه های پیشرفته

اهداف و خط مشی‌های سیم و کابل اختر

تولید بیشتر در سطح انبوه کابل‌های خودنگهدار، انواع کابل آلومینیومی زمینی، کابل ارت فولادی بدون روکش، کابل ارت فولادی روکش‌دار، افزایش نمایندگی‌ها در سطح کشور با هدف خرید مستقیم و بی‌واسطه، افزایش صادرات، اشتغال‌زایی از اهداف مهم برند اختر است.

محصولات شرکت سیم و کابل اختر

۱. انواع کابل آلومینیومی زمینی سیم و کابل اختر

کابل‌های آلومینیومی زمینی که توسط این شرکت تولید می‌شوند در سایزهای 2*10، 2*16، 2*25، 2*35 روانه بازار می‌شوند که اغلب دارای قرقره‌های 1000 متر به بالا هستند. کابل آلومینیومی سه فاز هم در اندازه و سایز‌های مختلفی به تولید می‌رسد و معمولا به صورت 4 و 5 رشته تولید می‌شوند. این نوع کابل‌ها پاز قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند و اگر سایز درستی را انتخاب کنید قطعا هزینه‌های کابل کشی به اندازه قابل توجهی کم می‌شود. تمام کابل‌های آلومینیومی زمینی از کیفیت و عملکرد بسیار بالایی برخوردار هستند به همین دلیل می‌توان مطابق با نیاز خود آن‌ها را با خیالی راحت تهیه کنید.

۲. انواع کابل خودنگهدار سیم و کابل اختر

کابل‌های خودنگهدار معمولا از جنس آلومینیوم تولید می‎شوند به همین دلیل با قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به کابل‌های مسی روانه بازار می‌شوند. در واقع کابل‌های خودنگهداری که توسط شرکت کابل اختر اصفهان تولید می‌شوند در مسافت‌های طولانی به منظور برق رسانی به مزارع، باغ، ویلا و… کاربرد دارند. کابل‌های خودنگهدار این شرکت بسیار با کیفیت هستند و با توجه به کیفیت بالایی که دارند از عملکرد بسیار عالی هم برخوردار هستند.

۳. کابل آلومینیومی سه فاز ۲۵+۵۰*۳ اختر

در سیستم‌های برق سه فاز آمپراژهای مختلفی را تأمین می‌کند که به شرح زیر است:

  • مسافت ۵۰ متری ۱۳۰ آمپر
  • مسافت ۱۰۰ متری ۱۲۵ آمپر
  • مسافت ۱۵۰ متری ۸۳ آمپر
  • مسافت ۲۰۰ متری ۶۲ آمپر
  • مسافت ۲۵۰ متری ۵۰ آمپر
  • مسافت ۳۰۰ متری ۴۱ آمپر
  • مسافت ۳۵۰ متری ۳۵ آمپر
  • مسافت ۴۰۰ متری ۳۱ آمپر
  • مسافت ۴۵۰ متری ۲۷ آمپر
  • مسافت ۵۰۰ متری ۲۵ آمپر

۴. کابل ۹۵ خودنگهدار هوایی اختر

در مسافت‌های مختلف درسیستم های برق سه فاز آمپراژهای مختلفی را تأمین می کند که به شرح زیر است:

  • مسافت ۵۰ متری ۱۸۵ آمپر
  • مسافت ۱۰۰ متری ۱۸۵ آمپر
  • مسافت ۱۵۰ متری ۱۵۶ آمپر
  • مسافت ۲۰۰ متری ۱۱۷ آمپر
  • مسافت ۲۵۰ متری ۹۳ آمپر
  • مسافت ۳۰۰ متری ۷۸ آمپر
  • مسافت ۳۵۰ متری ۶۶ آمپر
  • مسافت ۴۰۰ متری ۵۸ آمپر
  • مسافت ۴۵۰ متری ۵۲ آمپر
  • مسافت ۵۰۰ متری ۴۶ آمپر

به هنگام خرید سیم و کابل حتما به نکاتی همچون کلاس هادی، دامنه حرارتی در شرایط خم شو، دامنه حرارتی در شرایط ثابت، جریان مجاز و حداکثر جریان مجاز توجه داشته باشید. قیمت سیم و کابل‌های برند اختر با توجه به نوع و سایز آن‌ها متغیر است، ولی اطمینان داشته باشید که قیمت‌ها با توجه به کیفیت بسیار اقتصادی‌تر است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید.

چطور با برند سیم و کابل اختر ارتباط برقرار کنیم؟

شماره تماس این برند:

دفتر مرکزی :اصفهان ، میدان جمهوری ، خیابان امام خمینی ، نرسیده به پل شهید خرازی ، مابین کوچه ۱۸ و ۲۰
03133363936
03133364396
03133367400
03133384426
03133384427
فکس 03133369949

وب سایت:http://akhtarcable.com/

نشانی:

اصفهان – شهرک صنعتی مورچه خورت، فاز 4 خیابان دکتر حسابی، شرکت سیستم کوثر سپاهان (سیم و کابل اختر)

در آخر

در این مقاله با شرکت سیستم کوثر سپاهان اصفهان که با نام تجاری اختر در زمینه تولید سیم و کابل فعالیت می‌کند آشنا شدیم. اگر این مقاله برای شما مفید بود می‌توانید آن را برای دوستان خود هم ارسال کنید و در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات و تجربیات خود را با ما و مخاطبان‌مان به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

975 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط