راهنمای خرید کابل آیفون مس

راهنمای خرید کابل آیفون مس

235 بازدید راهنمای خرید / راهنمای خرید سیم و کابل / راهنمای خرید امن

آیا می‌دانید کابل آیفون مس چیست و در زمان خرید آن بایستی به چه مواردی توجه داشته باشیم؟ با ویژگی‌های بهترین کابل آیفون آشنایی دارید؟ در ادامه این مطلب ضمن ارائه راهنمای خرید کابل آیفون مس به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید کابل آیفون مس

راهنمای خرید کابل آیفون مس

معرفی کابل آیفون مس

پیش از این که به سراغ بررسی راهنمای خرید کابل آیفون مس برویم، خوب است که در ابتدا یک نگاه کلی به کابل آیفون مس داشته باشیم. این کابل مصارف زیادی داشته و می‌توان از آن در مصارف تلفنی ساختمان‌ها، آیفون‌های صوتی و مراکز تلفن بهره برد. در حقیقت، این دسته از کابل‌های موجود در بازار به منظور تبدیل داده‌ها و سیگنال‌های دیجیتال و آنالوگ کارایی دارد. کابل آیفون مس متشکل از چند رشته سیم به صورت جفت با رنگ‌های استاندارد به هم تابیده شده بوده و در ساختار آن‌ها از هادی مسی آنیل شده بهره‌گیری شده است.

ویژگی بعدی که بایستی در راهنمای خرید کابل آیفون مس در نظر داشته باشید این است که کابل‌های مذکور دارای 6 جفت با مقطع مربع 0.5 میلی‌متر هستند. ضخامت عایق تعبیه شده در این دسته از کابل‌ها 0.2 میلی‌متر و روکش آن 0.6 میلی‌متر در نظر گرفته می‌شود. در رابطه با عایق این کابل‌ها نیز باید اشاره داشت که از جنس پی وی سی تولید می‌شوند و با رنگ روکش خاکستری در بازار قابل خرید هستند. ناگفته نماند که مقاومت عایق این مدل از کابل‌ها برابر است با 500 مگا اهم در هر کیلومتر.

راهنمای خرید کابل آیفون مس؛ استانداردها

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که بایستی در زمان خرید این دسته از کابل‌ها در نظر داشته باشید، استاندارد ساخت کابل مدنظر است. منظور ما از استاندارد در حقیقت هر دو استاندارد داخلی و بین‌المللی بوده که از جهاتی با یک دیگر تفاوت دارند؛ به این شکل که یک سری از موارد مورد تأیید کشور ایران و مابقی آن‌ها مورد تأیید کارشناسان خارج از کشور هستند.

اگر قصد دارید یک خرید امن و هوشمندانه را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما این است که مطابق با راهنمای خرید کابل آیفون مس، از وجود علامت ISIR که نشان‌دهنده استاندارد ملی ایران بوده بر روی محصول اطمینان حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که فاصله بین علامت‌های چاپی مذکور نباید بیش از 27.5 سانتی‌متر باشد. افزون بر این، اگر محصول مورد نظر شما اصل باشد، نمی‌توان به راحتی این علامت را از روی آن پاک کرد.

خرید بهترین کابل آیفون مس؛ توجه به اعتبار برند

یکی دیگر از اصلی‌ترین مواردی که لازم است در زمان خرید کابل‌های آیفون مسی در نظر داشته باشید، اعتبار برند تولیدکننده کابل است. در حقیقت، پس از استانداردها، توجه به برند مهم‌ترین موضوع است. برای این که بتوانید اعتبار برند تولیدکننده کابل آیفون مس را بسنجید لازم است که نام برند مورد نظر را در لیست کارخانجات سیم و کابل معتبر و فعال در ایران جستجو کنید.

راهنمای خرید کابل آیفون مس؛ کیفیت کابل

مورد بعدی که پیشنهاد می‌شود در زمان خرید کابل آیفون مس مد نظر داشته باشید، کیفیت کابل است. در واقع، توجه به کیفیت و سطح مقطع کابل از جمله اصلی‌ترین موارد برای تجربه خریدی استاندارد به حساب می‌آیند. به خاطر داشته باشید که هر کابلی دارای یک شناسنامه منحصربه‌فرد بوده که در این شناسنامه می‌توان به اطلاعاتی پیرامون نام برند تولیدکننده، نوع کابل مورد نظر، کد استاندارد، تاریخ تولید محصول و متراژ آن دسترسی داشت. علاوه بر این، پیشنهاد ما به شما این است که مطابق با راهنمای خرید کابل آیفون مس، حتماً خرید خود را بر اساس جدول محاسبات سیم و کابل انجام دهید تا در زمان استفاده از لحاظ جریان و آمپر مصرفی با مشکل مواجه نشوید.

نحوه خرید کابل آیفون مس

اگر قصد دارید به صورت حضوری اقدام به خرید کابل ایفون مس کنید، بهتر است که در ابتدا کاتالوگ یا بروشور محصول را مورد بررسی قرار داده و از پلمپ بودن آن مطمئن شوید. با توجه به این موضوع که در ساختار انواع مختلف سیم و کابل‌ها از فلزات مختلف بهره‌گیری می‌شود، در کابل آیفون مس نیز از فلز مس بهره‌گیری شده است. بهتر است که پیش از سفارش نهایی وزن کابل را با آن چه که در کاتالوگ آمده تطبیق داده و از یکسان بودن وزن کابل و رقم موجود در کاتالوگ اطمینان حاصل کنید.

به منظور حمل و نقل کالای مورد نظر بهتر است که در ابتدا اطلاعات مورد نیاز را از فروشنده کابل دریافت نمایید. چنان‌چه اطلاعاتی پیرامون نحوه حمل و نصب محصول بر روی کاتالوگ آن درج شده باشد، بایستی آن‌ها را رعایت فرمایید. فراموش نکنید که اگر قصد خرید اینترنتی کابل آیفون مس را دارید، باید مواردی مثل اعتبار و نشان اعتماد فروشگاه مورد نظر، نظرات و تجربیات خرید سایر کاربران و همچنین به واقعی بودن تصاویر ارائه شده از محصول توجه داشته باشید.

مس؛ بهترین جنس برای کابل آیفون

هزینه خرید کابل آیفون مس

در راهنمای خرید کابل آیفون مس خالی از لطف نیست که اشاره‌ای به مس به عنوان بهترین جنس برای این دسته از کابل‌ها داشته باشیم. مس در این محصولات باعث می‌شود که این دسته از کابل‌ها هیچ‌گونه مقاومتی در مسیر ایجاد نکرده و صدا و تصویری واضح و شفاف انتقال پیدا کند. علاوه بر این، فلز مس در این کابل‌ها در مسیرهای طولانی ساختمانی نیز کارآمد است؛ چرا که در کابل‌های مسی افت ولتاژ یا برگشت سیگنال به وجود نخواهد آمد.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی راهنمای خرید کابل آیفون مس پرداختیم و دانستیم که با در نظر گرفتن استاندارد، ویژگی و شناسنامه و همچنین اعتبار برند سازنده کابل می‌توان خریدی آگاهانه و هوشمندانه را تجربه کرد. همان‌طور که می‌دانید فعالان در حوزه تولید و عرضه سیم و کابل بی‌شمار هستند و همین موضوع گاهاً خرید بهترین نسخه از سیم و کابل را برای ما به کاری دشوار تبدیل خواهد کرد.

برای جلوگیری از هرگونه مشکلی در زمان خرید بهتر است که موارد گفته شده در این راهنما را مد نظر قرار داده و رعایت کنید. شما چه اطلاعات دیگری پیرامون کابل آیفون مس دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با کابل‌های آیفون در قسمت ارسال دیدگاه با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل به اشتراک بگذارید.

235 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط