سیم و کابل دیاکو

سیم و کابل دیاکو، از 1397 تا کنون

834 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

یکی از شرکت‌هایی که فعالیت گسترده‌ای در حوزه تولید و فروش سیم و کابل‌های الکتریکی و الکترونیکی در سطح کشور دارد، شرکت سیم و کابل دیاکو می‌باشد. این شرکت یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید فروش سیم و کابل می‌باشد که در مدت زمان کوتاهی (حدود 4 سال) به این موفقیت دست پیدا کرده است. در این مطلب همراه ما باشید تا در مورد این برند اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم.

معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل دیاکو

شرکت سیم و کابل دیاکو در سال 1397 آغاز به کار نمود. این شرکت در استان یزد و شهرک صنعتی تفت کار خود را آغاز کرده و سریعا رشد کرد. علت اصلی رشد این شرکت را می‌توان در بهره‌وری از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات روز دنیا، استفاده از نیروهای با انگیزه و با تجربه و همچنین دانش روز و مدیریت صحیح عنوان کرد.

شعار اصلی شرکت سیم و کابل دیاکو یزد با عنوان “کیفیت حق مشتری است” می‌باشد و سعی کرده است این شعار را در تمامی محصولات و تولیدات خود به نمایش گذارد. از مهمترین محصولات و تولیدات این شرکت می‌توان به سیم و کابل‌های افشان، سیم‌های نایلونی، سیم و کابل‌های ضخیم و چندلایه کواکسیال اشاره کرد. در قسمت بعد به بررسی محصولات شرکت دیاکو یزد خواهیم پرداخت.

محیط کار حرفه ای

محصولات شرکت سیم و کابل دیاکو

همانطور که تا به اینجای بحث مشخص شده است، شرکت سیم و کابل دیاکو شرکتی است که در حوزه تولید و فروش محصولات سیم و کابل برقی فعالیت داشته و به دنبال پیشرفت بیش از پیش در این صنعت است. از مهم‌ترین و بهترین محصولات شرکت دیاکو می‌توان به سیم و کابل افشان و سیم‌ها نایلونی اشاره کرد. در این قسمت قصد داریم تا به ذکر محصولات این شرکت پرداخته و آن‌ها را بررسی کنیم.

1- سیم افشان: یکی از محصولات شرکت دیاکو، سیم افشان می‌باشد. این شرکت یکی از تولیدکنندگان برتر سیم‌های افشان در کشور به شمار می‌رود. سیم‌های افشان شرکت دیاکو از نظر میزان ضخامت، قطر مفتول هادی و مقاومت روکش سیم در حد استانداردهای جهانی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

2- کابل افشان: یکی دیگر از محصولا شرکت دیاکو، کابل افشان می‌باشد. این کابل‌ها کیفیت بالایی داشته و کاربرد فراوانی در محیط‌های اداری و خانگی دارند. این کابل‌ها هم همانند سیم‌های افشان این شرکت، دارای کیفیت بالایی بوده و قابل رقابت با محصولات برتر جهانی می‌باشد.

3- سیم نایلونی: سیم‌های نایلونی شرکت دیاکو دارای هادی مسی بوده و در ولتاژ اسمی 300 ولت در بازار موجود می‌باشند. متراژ هر قطعه سیم نایلونی در حد یک کلاف (100 متر) بوده و کاربرد و فروش زیادی دارد.

سیم نایلونی شرکت دیاکو

4- کابل کواکسیال: یکی دیگر از محصولا شرکت دیاکو یزد، کابل‌های کواکسیال می‌باشد. کابل‌های کواکسیال، یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت برق به شمار می‌روند. این کابل‌ها به دلیل هم‌محور بودن، هیچ‌گونه نویز و تشعشعی را در خطوط انتقال نپذیرفته و مانع نفوذ نویز به درون کابل می‌شوند، بنابراین هیچ‌گونه تشعشع یا نویزی در این کابل‌ها وجود ندارد. به ‌عبارت‌ دیگر موج انتقالی درون کابل شیلدار و محافظت شده بوده و هیچ اختلالی در انتقال به وجود نمی‌آید. کابل‌های کواکسیال کاربرد فراوانی در شبکه‌های تلویزیونی، تلفنی و آنتن‌ها دارند.

شرکت دیاکو سعی کرده است تا کیفیت محصولات خود را روز به روز افزایش داده و خود را به عنوان یکی از برترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان سیم و کابل در سطح کشور به اثبات برساند.

کیفیت محصولات سیم و کابل دیاکو

همانطور که در قسمت معرفی شرکت دیاکو گفته شد، شعار اصلی این شرکت ” کیفیت حق مشتری است” بوده و همیشه سعی کرده است تا از باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان محصولات سیم و کابل در کشور باشد. محصولات این شرکت به دلیل استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات روز دنیا از کیفیت، کارایی و کارکرد بالایی برخوردار بوده و بسیار با دوام هستند.

خرید سیم و کابل دیاکو

نتیجه‌گیری

شرکت سیم و کابل دیاکو یزد فعالیت خود را در سال 1397 و در شهرک صنعتی تقت آغاز نموده و از آن زمان با سرعت بسیار زیادی پیشرفت کرده است. این شرکت با بهره گیری از دستگاه‌ها و ماشین آلات روز دنیا و استفاده از نیروهای متخصص  با تجربه سعی کرده است تا به شعار “کیفیت حق مشتری است” جامه عمل پوشانده و خود را به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در حوزه سیم و کابل در سطح کشور مطرح کند.

در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی شرکت سیم و کابل دیاکو پرداخته و محصولات و کیفیت محصولات این شرکت را برای شما عزیزان بررسی کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورتی که سوال، انتقاد، پیشنهاد و یا درخواستی از تیم تکه‌کابل دارید، در قسمت نظرات برای ما کامنت کنید.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران از گذشته تا کنون

834 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط