شرکت بازرگانی شمس طوس

شرکت بازرگانی شمس طوس؛ شرکتی با بیش از 3 دهه افتخار

522 بازدید راهنمای خرید / راهنمای خرید سیم و کابل / راهنمای تکه کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

شرکت بازرگانی شمس طوس یکی از شرکت‌های تامین‌کننده و عرضه‌کننده سیم و کابل برای پروژه‌های ویژه صنعتی و معدنی است که سیم و کابل‌های عرضه شده توسط آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ایمنی مناسبی دارند.  از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت بازرگانی شمس طوس پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم.

شرکت بازرگانی شمس طوس

شرکت بازرگانی شمس طوس

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، شرکت بازرگانی شمس طوس یکی از تامین‌کننده‌ها و عرضه‌کننده‌های اصلی و با سابقه در زمینه سیم و کابل به شمار رفته که بیشتر محصولات خود را به صورت تخصصی و برای پروژه‌های ویژه صنعتی و معدنی تولید و عرضه کرده و محصولات آن از کیفیت بسیار بالا و مناسبی برخوردار هستند. همان‌طور که از نام این شرکت پیداست، شرکت بازرگانی شمس طوس در استان خراسان و شهر مشهد واقع شده و استارت و شروع کار و فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1367 شمسی زده است.

در واقع، این شرکت با سابقه داخلی شركتی پروژه محور است كه عمده فعالیت آن معطوف به زمینه تأمین و عرضه سیم و كابل‌های ویژه و تخصصی پروژه‌های صنعتی، معدنی و پتروشیمی شده واز این رو، محصولات عرضه شده توسط این شرکت از کیفیت و ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند. فلسفه عملیاتی این شرکت این است که با سرعت و چابکی یک شرکت کوچک اما با قدرت یک شرکت بزرگ عمل کرده و خود را به عنوان یکی از بزرگترین و برترین شرکت‌های داخلی در سطح کشور و حتی خاورمیانه و آسیا مطرح کند.

در حالت کلی، عمده فعالیت شرکت شمس طوس در زمینه تأمین و عرضه كابل‌های ویژه و تخصصی مورد نیاز پروژه‌ها بزرگ صنعتی، معدنی، پروژه‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، بخش تولید و توزیع برق، صنایع حمل و نقل (مترو) و پروژه‌های بزرگ و عظیم داخلی و برون‌مرزی است كه توسط شركت های مهندسین مشاور و یا شركت‌های تابع وزارت‌خانه‌های مربوطه خریداری می‌شوند.

این شرکت اقدام به همکاری و مشارکت در بسیاری از پروژه‌های دولتی و خصوصی نموده و شرکت‌های بزرگ داخلی زیادی سابقه همکاری دارد. از جمله مهم‌ترین پروژه‌های همکاری شرکت شمس طوس مشهد می‌توان به تامین کابل‌های 20 کیلو ولت و فشار ضعیف مسی شرکت ایران خودرو، تامین انواع کابل برای فرودگاه‌های شهرهای ارومیه و شهرهای استان خراسان رضوی، تامین کابل‌های 20 کیلو ولت خودنگهدار شرکت توزیع برق استان کردستان، عرضه کابل‌های فشار ضعیف شرکت برق منطقه‌ای استان سیستان و بلوچستان، تامین انواع سیم و کابل‌های مسی موسسه شهید رجایی شهر مشهد، همکاری در پروژه توسعه حریم حرم سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت امام رضا (ع) و … اشاره کرد.

این شرکت با سابقه داخلی با ارائه خدمات نوین و با کیفیت بالا و تعهد به ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود، در تلاش است تا نیازهای فعالان اقتصادی کشور و حتی خاورمیانه و آسیا را به بهترین نحو ممکن برآورده کرده و خود را به عوان شرکت بزرگ و برتر در این زمینه در کشور ایران و سایر کشورهای آسیایی مطرح کند. این شرکت با اتکا به دانش و تجربه متخصصان خود، در مسیر پیشرفت گام برداشته و سعی می‌کند نقشی مؤثر در ارتقای سطح تجارت سیم و کابل کشور در خاورمیانه و آسیا ایفا کند.

محصولات بازرگانی شمس طوس

کابل فشار ضعیف

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، شرکت بازرگانی شمس طوس شهر مشهد یکی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان سیم و کابل در کشور است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بیشتر برای پروژه‎‌‌های بزرگ صنعتی، معدنی، تجاری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. جالب است بدانید تمامی محصولات بازرگانی شمس طوس دارای گارانتی و خدمات پس از فروش کامل و معتبر بوده و همین امر دلیلی بر کیفیت بالا محصولات این شرکت و استاندارد بودن آن‌ها است.

این شرکت با سابقه داخلی علاوه بر ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب برای محصولات خود، توانایی تولید هر گونه سیم و کابلی مطابق با استانداردهای لازمه و سفارشات خواسته شده را دارا بوده و می‌تواند آن‌ها با کیفیت خواسته شده برای شما تولید کرده و به شما عرضه دارد. اگر چه این شرکت سفارشات خارجی را ثبت و تولید می‌کند اما خود نیز دارای محصولات متنوع و گوناگونی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عموما در پروژه‌های بزرگ و مهم شهری، صنعتی، معدنی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حالت کلی، محصولات شرکت بازرگانی شمس طوس طیف متنوعی از محصولات را شامل می‌شود که هر کدام از این محصولات دارای ویژگی‌های خاص خود بوده و کاربرد مخصوص به خود را دارند. از جمله مهم‌ترین محصولات ان شرکت می‌توان به کابل‌های ضد آتش یا همان کابل‌های ضد حریق، کابل‌های کامپیوتری، کابل‌های هم محور، کابل‌های صنعتی کابل‌های هالوژن فری، سیستم‌های هشدار آتش، کابل امنیت سیستم‌های هشدار آتش، سیم و کابل مخابراتی، کابل دریایی، کابل تری، کابل‌های حمل و نقل، کابل‌های رباتیک، کابل‌های خودنگهدار (5رشته)، هادی‌های هوایی روکش‌دار، کابل‌های فشار قوی، کابل‌های فشار متوسط کابل‌های فشار ضعیف، کابل‌های انتقال اطلاعات، کابل‌های ابزار دقیق، کابل‌های پنج رشته و کابل‌های هوای جدید اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

یکی از شرکت‌های معتبر داخلی در زمینه تامین و عرضه سیم و کابل در کشور و حتی خاورمیانه و آسیا، شرکت بازرگانی شمس طوس است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1367 شمسی آغاز نموده و دارای سابقه 35 سال افتخار و اعتبار است. در واقع این شرکت، یک شركت پروژه محور است كه عمده فعالیت خود را در زمینه تأمین و عرضه كابل‌های ویژه و تخصصی مورد نیاز پروژه‌های بزرگ در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، بخش‌های تولید و توزیع برق، صنایع حمل و نقل (مترو) و پروژه های صنعتی و معدنی انجام داده كه این پروژه‌ها توسط شركت‌های مهندسین مشاور و یا شركت‌های تابع وزارت‌خانه‌های مربوطه خریداری شده و به این شرکت واگذار می‌شوند.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت بازرگانی شمس طوس پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

522 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط