راهنمای خرید قوطی کلید برق

راهنمای خرید قوطی کلید برق

564 بازدید راهنمای خرید

همان‌طور که می‌دانید به طور معمول در سیم‌کشی ساختمان‌ها از تجهیزات به خصوص و خاصی استفاده می‌شود که یکی از این ابزارها قوطی کلید برق است. این قوطی ابزاری است که عمدتا کلید پریز برق را در داخل خود جا می‌دهد تا آن‌ها را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار حفظ کندو همچنین به ثبات کلید پریز کمک کند. قوطی کلید برق معمولا از جنس پی وی سی، پلاستیک، فلز و کامپوزیت ساخته می‌شود و معمولا مقاومت بسیار بالایی دارد. از مزایای استفاده از این ابزار کاربردی می‌توان به نظم بخشیدن و افزایش سیم‌ها، محافظت از سیم‌های برق در برابر گرما و سرمای دیوار، مقابله از نفوذ هرگونه آلودگی، گرد و غبار و افزایش کیفیت و دوام برق‌کشی ساختمان اشاره کرد و همچنین قوطی کلید برای نگه داشتن ثابت کلید پریز و زیبایی کار به کار گرفته می‌شود. در این مطلب از «تکه کابل» قصد داریم تا راهنمای خرید قوطی کلید برق را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

استانداردها و ویژگی‌های مهم خرید قوطی کلید برق

همان‌طور که می‌دانید هر محصولی دارای استانداردهای خاصی است که این استانداردها بر اساس کشور سازنده متغیر هستند. سعی کنید به هنگام خرید قوطی کلید برق مدنظرتان به استانداردهای بین المللی و ایرانی آن توجه کنید. در صورتی که به دنبال خرید و حمایت از کالای داخلی هستید به نشان  (Made in Iran) درج شده بر روی محصول دقت کنید. امروزه با توجه به افزایش ساختمان‌سازی تقاضا برای قوطی کلید برق روند صعودی و قابل توجه پیدا کرده است و همین امر باعث شده که عده‌ای از سودجویان اقدام به کپی از برندهای مطرح کرده و سپس به تولید اجناس بی‌کیفیت و تقلبی بپردازند؛ به همین جهت بررسی همه جانبه محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. می‌دانیم که امنیت حرف اول را در دنیای الکترونیک می‌زند، در صورتی که قوطی کلید برق درستی انتخاب نکنید ممکن است محصول باعث وقوع برق‌گرفتگی یا اتفاقات خطرناک دیگری شود، به همین دلیل سعی کنید از قوطی کلید برق ساخته شده از جنس های باکیفیت برندهای معتبر استفاده کنید.

همچنین به شکل ظاهری محصول توجه لازم را نشان دهید تا بر اساس سلیقه شما بوده و از لحاظ بدنه و تجهیزات مربوطه نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد. نکته قابل توجه دیگر اینکه از مارک و برندهای معتبر و شناخته شده خرید کنید. به هنگام خرید قوطی کلید برق به شناسنامه کالا که شامل مشخصات کامل آن است نیز توجه لازم را نشان دهید. در آخر، مبحث گارانتی را جدی بگیرید که محصول موردنظرتان دارای خدمات پس از فروش باشد و در صورتی که قصد خرید جنس دست دوم را دارید از سالم بودن کالا اطمینان حاصل کنید.

استانداردهای قوطی کلید برق

از کجا بدانیم قیمت پیشنهادی فروشنده مناسب است؟

این روزها قیمت هر کالا یا محصول در حال نوسانات گوناگون است، در صورتی که قصد خرید حضوری قوطی کلید برق را دارید از فروشنده استعلام قیمت بگیرید و اگر برند موردنظر شما لیست نماینده فروش محصول را دارد سعی کنید کالا را به صورت مستقیم از نمایندگی تهیه کنید. در صورتی که قصد خرید اینترنتی قوطی کلید برق را دارید قیمت‌های چندین فروشگاه معتبر را بررسی کرده و در آخر معقولانه‌ترین محصول را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید.

خرید قوطی کلید برق

نحوه خرید و حمل و نقل قوطی کلید برق

اگر قصد خرید قوطی کلید برق را به صورت حضوری دارید از فروشنده کاتالوگ و گارانتی محصول را درخواست کنید و از سالم بودن کالا اطمینان حاصل کنید. در رابطه با کالاهای دست دوم نیز شکل ظاهری و سلامت کالا را خوب بررسی کنید. در ادامه اگر قصد خرید اینترنتی قوطی کلید برق را دارید سعی کنید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خرید کرده و به اصالت و گارانتی درج شده بر روی سایت فروشنده توجه لازم را نشان دهید. علاوه بر این موضوع، به مواردی از جمله: خرید امن (درگاه پرداخت معتبر)، اعتبار و نشان اینماد فروشگاه، نظرات و تجربیات خرید کاربران، واقعی بودن عکس‌ها، ضمانت بازگشت محصول در صورت معیوب بودن و… توجه کنید. در رابطه با حمل و نقل کالا نیز به نوع بسته‌بندی، کارتن‌دار بودن محصول و روش‌های ارسال بر اساس بروشور قوطی کلید برق بررسی‌های لازم را انجام دهید.

564 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط