شرکت صنایع برق سارو

معرفی شرکت صنایع برق سارو

427 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

با ورود برق به زندگی انسان‌ها و آسایش که به دنبال آن جریان پیدا کرد، نیاز به تجهیزات برقی که با استفاده از آن‌ها نیروی برق را بتوان کنترل کرد احساس شد. در این راستا شرکت‌های متعددی در این عرصه شروع به ساخت و عرضه تجهیزات برقی نمودند. شرکت صنایع برق سارو یکی از شرکت‌های پیشرو در این عرصه است که با بیش از دو دهه سابقه درخشان موفق به عرضه تجهیزات برقی چه در داخل کشور و چه کشورهای همجوار گردیده است. در این مقاله از تکه کابل با این شرکت معتبر و محصولات آن آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

تاریخچه شرکت صنایع برق سارو

کیفیت و استفاده از روش‌های نوین مدیریت جهت بالا بردن کیفیت تجهیزات برقی طی فرآیند ساخت، یک امر بسیار مهم است. برای داشتن محصولات با کیفیت باید نظارت و کنترل کامل روی فرآیند تولید داشت. به این منظور شرکت صنایع برق سارو کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

شرکت صنایع برق سارو یکی از بزرگترین تولید کنندگان جعبه فیوزهای مینیاتوری، جعبه تقسیم، قوطی کلید و انواع چراغ های سقفی و دیواری در ایران می باشد که با حدود دو دهه سابقه تولید در این عرصه بخش عمده ای از نیازهای داخلی و کشورهای همجوار را تامین می نماید.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صنایع برق سارو، واحد تحقیق و توسعه است که با گردآوری اطلاعات، بررسی نیازهای مشتری و پیش بینی سلیقه‌های آنان محصولات جدیدی طراحی نموده و وارد پروسه تولید می‌کند.

جعبه فیوز برق محصول شرکت برق سارو

محصولات شرکت صنایع برق سارو

شرکت صنایع برق سارو، محصولات زیر را ارائه می‌دهد:

جعبه فیوز:

جعبه فیوز یک قطعه الکترونیکی است که برای کنترل سیستم‌های الکترونیکی خانه‌ها استفاده می‌شود. از چند دهه گذشته تا کنون تمام خانه‌هایی که ساخته شده‌اند، دارای این پنل خدماتی هستند. وظیفه این پنل محافظت از مدار است. البته در پنل‌های خانه‌های قدیمی به منظور محافظت در مقابل جریان پیش از واحد در مدارهای خانگی، استفاده می‌شود. جعبه فیوز شامل مجموعه‌ی چند سوکت رشته‌ای است که فیوزهای آن شبیه چراغ‌های برق هستند که پیچ خورده‌اند. در منازل مسکونی، هر مدار توسط یک فیوز محافظت می‌شود.

اگر نوع فیوز برای مدار مورد نظر، مناسب نباشد احتمال آتش سوزی وجود دارد و در پی آن خطرات جانی و مالی اتفاق می‌افتد. در انتخاب جعبه فیوز بسیار دقت کنید و درباره فیوزها اطلاعات لازم را کسب کنید.

انواع جعبه فیوز ارائه شده در شرکت صنایع برق سارو:

  • طرح ستاره: در انواع 4، 6، 8 و 12 فیوز
  • طرح SA: در انواع 4، 6، 8، 12 و 24 فیوز
  • طرح مهتاب: در انواع 4، 6، 8 و 12 فیوز
  • طرح روکار: در انواع 4، 6، 8 و 12 فیوز

جعبه فیوز

قاب:

قاب یا کنتاکتور یک دستگاه سوئیچینگ یا کلید زنی کوچک الکتریکی است و برای خاموش یا روشن کردن مدار از آن استفاده می‌شود؛ قاب در واقع یک نوع رله است با این تفاوت که کنتاکتور برای دستگاه‌هایی که ظرفیت تحمل جریان بالاتری دارند به کار می‌رود. ساختار کنتاکتور به هم پیوسته است و نصب آن هم کاری ندارد و راحت می‌باشد.

انواع قاب ارائه شده در شرکت صنایع برق سارو:

  • تک فاز
  • سه فاز

قاب

جعبه تقسیم:

جعبه تقسیم یکی دیگر از محصولات صنایع برق سارو است و کاربرد خاصی در گذشته داشته که دقیقاً نام گذاری آن کاربردش را نشان می‌دهد. در ابتدا از جعبه تقسیم برای سیستم برق‌کشی ساختمان به منظور مخفی کردن اتصالات و ایجاد انشعاب استفاده می‌شد. در حالی که امروزه به منظور دیگری به کار می‌رود اما همچنان نام خود را حفظ کرده است.

در سیستم برقی و صنعتی بین قسمت‌های مختلف به روش‌های مختلفی اتصال برقرار می‌گردد اعم از ترمینال یا به صورت مستقیم سر به سر. شرایط محیطی مانند گرد و غبار، حرارات بالا و رطوبت شدید روی این اتصالات تاثیر می‌گذارد. جهت افزایش ایمنی و جلوگیری از اتصالی بایستی این اتصالات درون محفظه بسته‌ای قرار گیرد. جعبه تقسیم بهترین راه حل برای این مساله است.

انواع جعبه تقسیم ارائه شده در شرکت صنایع برق سارو:

  • 10 * 10 سفید
  • 10 * 10 مشکی

جعبه تقسیم محصول شرکت برق سارو

انواع چراغ:

انواع چراغ ارائه شده در شرکت صنایع برق سارو:

  • چراغ دیواری
  • چراغ سقفی SA
  • چراغ دیواری و سقفی

چراغ دیواری:

چراغ دیواری همانطور که از نامش پیداست، روی دیوار نصب می‌شود و علاوه بر روشن کردن فضای خانه یا مکان مورد نظر، می‌تواند به زیبایی و شیک بودن آن جلوه بیشتری ببخشد. این چراغ در محیط داخل خانه، محیط بیرون خانه، حیاط، راهرو، بالکن و. . . بر روی دیوار نصب می‌شود.

چراغ سقفی SA:

یکی از مزیت‌های چراغ‌های سقفی این است که نور و اشعه تابیده شده از آن نسبت به دیگر لامپ‌های قدیمی سالم‌تر است و مضر نیست. در ساخت این نوع لامپ‌ها استانداردهای لازم برای نوردهی مناسب و سالم رعایت می‌شود. مثلاً استفاده از لامپ LED و وجود قاب برای حفاظت چشمان به کار می‌رود. ضمن اینکه نصب آن راحت‌تر می‌باشد.

چراغ سقفی محصول شرکت صنایع برق سارو

قوطی کلید:

قوطی کلید یکی دیگر از محصولات صنایع برق سارو است که به عنوان یکی از تجهیزات برق ساختمان شناخته می‌شود. در سیم کشی ساختمان‌ها از قوطی کلید استفاده می‌شود. این ابزار به عنوان بستری برای کلید و پریز استفاده می‌شود تا از گرد و غبار مصالح در امان بمانند.

انواع قوطی کلید ارائه شده در شرکت صنایع برق سارو:

  • معمولی
  • درجه 1 شفاف
  • درجه 1 استخونی
  • درجه 1 قرمز
  • قوطی کلیدهای عمیق SA1
  • قوطی کلیدهای عمیق SA2

قوطی کلید

قرقره پلاستیکی:

قرقره پلاستیکی برای نگهداری کابل استفاده می‌شود و بالا و پایین بردن یا جمع کردن سیم‌ها را راحت می‌کند. این وسیه در کارهای مربوط به ساختمان و همچنین برق به شدت کاربرد دارد.

انواع قرقره پلاستیکی ارائه شده در شرکت صنایع برق سارو:

  • 215 * 400
  • 215 *300

قرقره پلاستیکی

آدرس و شماره تلفن شرکت صنایع برق سارو

آدرس:

دفتر مركزي: تهران، خیابان سعدي شمالي، كوچه امين زاده، پلاك ١٦، طبقه چهارم

کارخانه: مازندران، آمل، شهرك صنعتي امام زاده عبدالله، فاز١ خیابان نسترن

تلفن تماس:

تلفن دفتر: 38914000-021

تلفن کارخانه: 8-44203386-011

ایمیل: barghesaro@gmail.com

سخن آخر

در این مقاله با شرکت صنایع برق سارو آشنا شدیم. اگر سوال یا نظری دارید در قسمت نظرات با تکه کابل به اشتراک بگذارید. اگر این مقاله برای شما مفید بود، با دوستان و افرادی که به آن نیاز دارند، به اشتراک بگذارید.

427 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط