نمایندگی سیم و کابل

لیست نمایندگان سیم و کابل و آگهی‌های آنها

619 بازدید نمایندگی فروش سیم و کابل

در کنار افراد معمولی که ممکن است بعضی اوقات نیازمند خرید سیم و کابل شوند، شرکت‌های صنعتی وجود دارند که روزانه ممکن است به صدها کیلوگرم سیم و کابل نیازمند باشند. برای خرید این محصولات، شرط اول ساخت استاندارد و امنیت آن‌ها است؛ به همین دلیل بهتر است تا یک نمایندگی معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید. در این مطلب همراه با تکه کابل باشید تا لیست نمایندگی های سیم و کابل و آگهی‌های آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

نگاهی به روند فعلی ساخت سیم و کابل در ایران

کارخانه‌های تولید سیم و کابل در ایران حدود ۴۰ سال پیش پایه‌گذاری شدند. از اولین کارخانه‌ها می‌توان به کارخانه الکتریکی خراسان، کارخانه آلومتک، کارخانه ایر کابل، کارخانه فروزنده، کارخانه سیمکو و کارخانه هادی برقی اشاره کرد. ایران در زمینه تولید سیم و کابل به دلیل وجود معادن بی‌شمار مس و آلومینیوم با خلوص بالا و پتروشیمی‌های فعال در زمینه پی‌وی‌سی و پلی اتیلن موفق به خودکفایی شده است. در حال حاضر صنعت سیم و کابل در ایران بسیار توسعه یافته و تاکنون موفق به صادرات بیش از ۲ میلیارد دلار در سال شده است.

نحوه توزیع محصولات از کارخانه تا نمایندگی

نمایندگی چیست و چرا راه‌اندازی نمایندگی در صنعت سیم و کابل از اهمیت بسزایی برخوردار است؟ نمایندگی به فردی گفته می‌شود که به عنوان نماینده شرکت تولیدی در زمینه فروش محصول در یک موقعیت جغرافیایی خاص شروع به فعالیت می‌کند. داشتن نمایندگی در حوزه سیم و کابل علاوه بر صرفه اقتصادی می‌تواند افراد را با مدیران کارخانجات معتبر وارد ارتباط کند و محصولات با کیفیت را با حذف واسطه به مشتریان برساند. به طور کلی هر نماینده فروش دارای انبار خاص محصولات در موقعیت جغرافیایی خود است. 

انبار محصولات در نمایندگی

روند توزیع سیم و کابل از کارخانه تا نمایندگی به این صورت است که نمایندگان بر اساس نیاز مصرف‌کنندگان، اجناس مورد نظر را از لیست کارخانه انتخاب می‌کنند و در قالب درخواست خرید به بخش بازاریابی و بازرگانی کارخانجات ارسال می‌کنند. اگر محصولات مورد نظر در انبار موجود نبودند، بخش بازرگانی سفارشات را به بخش تولید ارجاع می‌دهد و کالا پس از تهیه و تولید به انبار نماینده فروش انتقال می‌یابد. 

چرا باید از نمایندگی خرید کرد؟

به طور معمول سیم و کابل برای برق‌کشی ساختمان، سیم کشی داخل هواپیما و… به کار گرفته می‌شود و همانطور که می‌دانید استفاده از اجناس باکیفیت و مطابق با استانداردها بسیار حائز اهمیت است زیرا اجناس بی‌کیفیت ممکن است برای افراد خطر آفرین باشند. متاسفانه از آنجایی که امروزه سیم و کابل‌های تقلبی بسیار زیاد شده است الزام به اعتماد به نمایندگی‌ها بیشتر از قبل افزایش پیدا کرده است. نمایندگی‌های معتبر می‌توانند ضمانت اصل بودن کالا را تضمین کرده و واسطه‌ها را به راحتی برای شما کنار بگذارند. به زبان ساده شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید سیم و کابل بسیار باکیفیت را با قیمت مناسب به صورت تولید به مصرف تهیه کنید.

مهم‌ترین محل تجمع نمایندگی در ایران 

بورس سیم و کابل سنتی ایران در خیابان لاله‌زار تهران قرار دارد. در این مرکز شما می‌توانید نمایندگی‌های مختلف انواع تولیدکننده سیم و کابل را ببینید و محصولات باکیفیتی تهیه کنید. معمولا نمایندگی‌های لاله‌زار عمده فروش هستند و قیمت‌های بسیار با صرفه‌ای را در مقایسه با سایر مراکز ارائه می‌دهند. شما می‌توانید به صورت اینترنتی در پلتفرم تکه کابل با نمایندگی‌های این مرکز از پایتخت کشورمان ارتباط برقرار کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده آگهی‌های مربوط به نمایندگی سیم و کابل، کلیک کنید و یا جهت مشاهده نمایندگی های سیم و کابل به دسته بندی نمایندگی های فروش سیم و کابل مراجعه نمایید

619 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط