شرکت فولادکاران شیراز؛ معرفی، محصولات و اطلاعات تماس

681 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

شرکت فولادکاران شیراز سهامی خاص در سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعت سیم و کابل و انواع قطعات صنعتی است. در این مطلب از تکه کابل قصد داریم تا به معرفی کامل این شرکت بپردازیم.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت فولادکاران شیراز

شرکت فولادکاران شیراز با بیش از 35 سال تجربه و فعالیت، مفتخر است که بخش بزرگی از نیاز بازار به قطعات و ماشین آلات صنعت سیم و کابل را تولید کرده و بدست مشتریان برساند. این مجموعه با کمک کادری مجرب و خلاقف سعی بر این دارد تا با مشاوره رایگان و ارائه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خود را در بالاترین حد ممکن کسب کند. علاوه بر این موضوع، از آنجا که سیستم تولید این شرکت بر اساس سفارش مشتری صورت می‌گیرد. تنوع سفارشات باعث ساخت تعداد قابل توجهی از قطعات مختلف در مدت فعالیت این شرکت و تجهیز این شرکت به انواع امکانات مورد نیاز در تولید شده است.

محصولات شرکت فولادکاران شیراز و ویژگی آنها

فولادکاران شیراز

۱. کلگی سلف سنتر ۴،۶

برای روکش سیم مسی تا ۶ میلی‌متر و دارای کارتریج توزیع مواد و رابط خط زن است.

۲. کلگی سلف سنتر ۴،۶ طرح جدید

برای روکش سیم تا قطر ۶ میلی‌متر و دارای کارتریج توزیع مواد، کالت اسکین و خط زن، المنت قلمی است.

۳. کلگی قابل تنظیم ۲۵،۳۰

برای روکش سیم مسی تا قطر ۳۰ میلی‌متر و دارای کارتریج توزیع مواد و کالت اسکین و خط زن است.

۴. کلگی قابل تنظیم اسکین ۳۵،۴۰

برای روکش سیم مسی تا قطر ۴۰ میلی‌متر و دارای کارتریج توزیع مواد، کالت خط زن و اسکین، المنت قلمی، قابلیت تنظیم نازل و قالب، ورودی مواد اسکین در چهار جهت است.

۵. کلگی سلف سنتر اسکین فوم اسکین 

برای روکش سیم مسی تا قطر ۱۵ میلی‌متر و دارای کارتریج توزیع مواد، کالت خط زن و اسکین، قابلیت تنظیم نازل و قالب و المنت قلمی است.

۶. کلمپس دستگاه اکسترودر

برای اتصال رابط کلگی به اکسترودر است.

۷. کلگی سلف سنتر ۱۲،۱۵

برای روکش سیم مسی تا قطر ۱۵ میلی‌متر و دارای کارتریج توزیع مواد و رابط خط زن است.

۸. کلگی سلف سنتر ۱۲،۱۵ طرح جدید

برای روکش سیم مسی تا قطر ۱۵ میلی‌متر و دارای کارتریج توزیع مواد، کالت اسکین و خط زن، المنت قلمی است.

۹. کلگی قابل تنظیم ۳۵،۴۰

برای روکش سیم مسی تا قطر ۴۰ میلی‌متر و دارای کارتریج توزیع مواد، کالت خط زن است.

۱۰. کلگی قابل تنظیم ۶۰،۷۰

برای روکش سیم مسی تا قطر ۷۰ میلی‌متر و دارای کارتریج توزیع مواد، کالت خط زن است. این محصول مناسب برای تولید کابل‌های آسانسوری و تخت است.

۱۱. قالب و نازل

این محصول از نوع فولاد است و برای استفاده در تمامی کلگی‌ها کاربرد دارد.

۱۲. دستگاه نوار پیچ عمودی

برای نوارپیجی کابل‌های مخابراتی و برق کاربرد دارد. قدرت موتور کپستن و تیکاپ الکترو موتور گیربکس حلزونی ۲.۲ کیلووات ۱۴۰۰ دور با اینورتر و محیط کپستن ۲ متر است.

۱۳. تیک آپ دوبل قرقره ۵۰۰

از مشخصات فنی این ماشین می‌توان به تعویق اتوماتیک قرقره با سرعت ۱۰۰۰ دقیقه بدون توقف خط تولید، استفاده از سیستم اتوماسیون مجهز، قدرت موتور بالا و سیستم ترمز پنوماتیک اشاره کرد.

۱۴. اسپارک تستر HT 5NP

این دستگاه به طور معمول برای تشخیص آنلاین شکاف‌ها، سوراخ‌ها، بیرون زدگی مس و خرابی عایق روکش سیم و سایر خرابی های مرتبط با عایق سیم در خطوط تولید سیم‌های مخابراتی، سیم‌های با روکش پلاستیکی، کابل‌ها، فیبر نوری و سایر سیم‌های الکتریکی کاربرد دارد. شایان ذکر است از این دستگاه در سایر خطوط تولید مانند خط تولید لوله‌های غیر فلزی ورق‌های پلاستیکی و لاستیکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۵. اسپارک تستر HAS 30

قابلیت تنظیم ولتاژ از ۱۵۰۰ ولت تا ۲۲ کیلو ولت، قابلیت تنظیم میزان حساسیت دستگاه، اعلان خطا به صورت صوتی و نوری، دارای خروجی‌های مختلف برای نصب روی دستگاه‌های مختلف است.

اهداف و خط مشی

با توجه به نیاز روز افزون صنایع به تجهیزات پیشرفته با سرعت تولید بالا، این شرکت نیز از تکنولوژی روز دنیا از قبیل ماشین آلات تراش و فرز CNC بهره‌مند است و در همین راستا با استفاده از بهترین نرم‌افزار‌های طراحی و ماشین کاری، تلاش می‌کند تا محصولات خود را با کیفیتی برتر و طراحی ایده‌آل تولید و به مشتریان ارائه کند.

آدرس و شماره تلفن

کارخانه

شیراز، بلوار خلیج فارس، کیلومتر ۵ جاده پل افسا

تلفکس

۰۷۱۳۷۴۱۸۸۰۸

فاکس

۰۷۱۳۷۴۱۸۷۱۰

تماس

۰۹۱۷۱۱۱۱۴۸۹

سخن پایانی

شرکت فولادکاران شیراز در حوزه تولید و عرضه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعت سیم و کابل و انواع قطعات صنعتی در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه صنعتی به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

681 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط