شرکت سیم و کابل پارسیان

سیم و کابل پارسیان؛ شرکتی با دستگاه‌های پیشرفته و محصولات باکیفیت

232 بازدید راهنمای خرید / راهنمای خرید سیم و کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق / راهنمای خرید امن

در بحث کیفیت سیم و کابل اولین مولفه‌ای که باید مورد بررسی قرار گرفته و به آن توجه شود، برند و شرکت سازنده آن محصول و آن سیم و کابل است. یکی از برترین برندهای سیم و کابل در کشور، سیم و کابل پارسیان است که محصولات آن از کیفیت بالای برخوردار بوده و مرغوب هستند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت سیم و کابل پارسیان پرداخته و ویژگی‌های محصولات این شرکت را بیان کنیم.

شرکت کابل افشان پارسیان

سیم و کابل پارسیان

همان‌طور که گفته شد، انتخاب برند مناسب در زمان خریداری هر محصول نقش مهمی در تعیین میزان کیفیت آن محصول داشته و بسیار مهم است. حال اگر محصول مورد نظر ما سیم و کابل باشد این حساسیت دوچندان می‌شود زیرا عدم کیفیت سیم و کابل علاوه بر خسارات مالی، می‌تواند سبب خسارات جانی و سایر خسارات جبران‌ناپذیر نیز شود. از همین رو، انتخاب برند مناسب سیم و کابل نقش مهمی در خرید صحیح این محصول ایفا کرده و بسیار مهم است.

شرکت کابل افشان پارسیان یکی از معتبرترین شرکت‌های عرضه‌کننده سیم و کابل در کشور است که از سال 1393 شروع به کار کرده و در این مدت کوتاه، به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است. شرکت کابل افشان پارسیان محصولات خود را با نام برند سیم و کابل پارسیان وارد بازار داخلی کرده است. از این رو، بسیاری از افراد محصولات شرکت کابل افشان پارسیان را با نام و برند سیم و کابل پارسیان شناخته و از آن، با این نام یاد می‌کنند.

هدف این شرکت ارائه سیم و کابل‌های تولید داخل در انواع زمینه‌های مختلف صنعتی و برقی بوده است. از جمله مهم‌ترین انواع سیم و کابل‌های تولیدی توسط شرکت پارسیان می‌توان به کابل‌های برق، کابل‌های جوش صنعتی، کابل‌های کنترل تخت و گرد و … اشاره کرد. محل احداث این شرکت در استان اصفهانقرار داشته و سیم و کابل‌های تولیدی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تحمل بالایی در برابر ضربه و شرایط نامساعد جوی دارند. از این رو، سیم‌ها و کابل‌های تولید شده توسط این شرکت داخلی با کیفیت بوده و قابلیت استفاده در شرایط سخت و خاص محیطی را نیز دارا هستند.

این شرکت از وسعت بسیار زیادی برخوردار بوده و در زمینی به مساحت حدود 20000 متر مربع احداث گردیده است. ماشین آلات مورداستفاده در خط تولید سیم و کابل پارسیان از برترین و جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا مانند شرکت BANDRA ایتالیا، تهیه شده است و به همین سبب محصولات تولیدی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

همچنین شرکت کابل افشان پارسیان تا کنون موفق به کسب افتخارات و گواهینامه‌هایی همچون IOS10004:2018، IOS45001:2018، IOS9001:2015، IEC 60502 و IEC 60245 شده است که همین امر نشان از کیفیت بالا و مرغوبیت محصولات این شرکت دارد.

سیم و کابل پارسیان و ویژگی‌های آن‌ها

نمونه‌ای از کابل تولید شده توسط شرکت پارسیان

تا اینجا سعی کردیم شما را با شرکت کابل افشان پارسیان که یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید سیم و کابل در کشور است، آشنا کنیم. حال فصد داریم به بررسی سیم و کابل پارسیان پرداخته و ویژگی‌های آن‌ها را بیان کنیم. همان‌طور که در قسمت قبل بیان شد، انتخاب برند مناسب در زمان خریداری هر سیم و کابل نقش مهمی در تعیین میزان کیفیت سیم و کابل ایفا کرده و بسیار مهم و اساسی است.

شرکت کابل افشان پارسیان سعی کرده است با تولید طیف وسیعی از محصولات انواع نیازهای داخلی و حتی خارجی را مرتفع نموده و محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کند. از جمله مهم‌ترین محصولات شرکت سیم و کابل افشان پارسیان می‌توان به انواع کابل‌های برق، کابل‌های جوش صنعتی، انواع کابل‌های چند رشته، انواع کابل‌های تک رشته، کابل‌های کنترل تخت و گرد با عایق‌های لاستیکی و سیلیکونی اشاره کرد.

بیشتر محصولاتی که در قسمت بالا نام برده شدند، توسط عایق لاستیکی عایق‌بندی شده و فاقد هر گونه خطری در هنگام کار با آن‌ها هستند. این کابل‌ها پس از عایق‌بندی به آزمایشگاه شرکت برده شده تا آزمایشاتی نظیر، تست مقاومت عایقی، OVEN جهت تست و آزمایش کهنگی، دستگاه اندازه‌گیری مقاومت و استقامت کششی، تست مقاومت الکتریکی، OVEN جهت تست گرمایی و … بر روی آن‌ها انجام پذیرد.

در صورتی که محصول مورد نظر از تمامی آزمون‌های بالا با موفقیت خارج شود، مهر کنترل کیفی شرکت را دریافت کرده و وارد بازار می‌شود. از این رو باید گفت، محصولات شرکت کابل افشان پارسیان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تمامی آن‌ها دارای نشان‌های استاندارد و معتبر صنعتی، داخلی و جهانی هستند.

از دیگر نکاتی که در بحث بررسی سیم و کابل پارسیان بسیار حائز اهمیت است، استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت محصولات این شرکت بزرگ صنعتی است. مواد اولیه عایق سیم‌ها و کابل‌های تولیدی شرکت کابل افشان پارسیان از شرکت معتبر VIGAR واقع در کشور اسپانیا تأمین شده و این سیم‌ها و کابل‌ها توسط پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ساخته شده توسط کت BANDRA ایتالیا، تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

به همین علت است که تولیدات و محصولات برند پارسیان همواره یکی از باکیفیت‌ترین سیم و کابل‌های موجود در بازار ایران به شمار آمده و محبوب هستند. علاوه بر کیفیت بالا، تولیداتو محصولات این شرکت از تنوع بالایی نیز برخوردار بوده و از این رو، این شرکت می‌تواند پاسخگوی سطح بسیار وسیعی از نیاز‎های بازار داخلی و حتی خارجی باشند.

نتیجه‌گیری

انتخاب برند مناسب در زمان خریداری هر محصول نقش مهمی در تعیین میزان کیفیت آن محصول دارد. یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید و عرضه سیم و کابل در کشور، شرکت سیم و کابل پارسیان است. شرکت کابل افشان پارسیان که با نام سیم و کابل پارسیان نیز شناخته می‌شود، یکی از معتبرترین شرکت‌های عرضه‌کننده سیم و کابل در کشور است که از سال 1393 شروع به کار کرده و همواره سعی کرده است در خط تولید خود از دستگاه‌های بسیار پیشرفته و مواد اولیه مرغوب و گاها وارداتی استفاده کند. از همین رو، محصولات این شرکت بزرگ صنعتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیار مهم است.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت سیم و کابل پارسیان پرداخته و ویژگی‌های محصولات این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

232 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط