سیم و کابل بافه سیم گلستان

سیم و کابل بافه سیم گلستان؛ شرکتی با 3 دهه افتخار

345 بازدید راهنمای خرید / راهنمای خرید سیم و کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران / راهنمای خرید امن

یکی از برترین برندهای سیم و کابل در کشور، سیم و کابل بافه سیم گلستان است که محصولات خود را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه کرده و بخش بزرگی از بازار شمال شرق کشور را در اختیار دارد. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت سیم و کابل بافه سیم گلستان پرداخته و مهمترین محصولات این برند را بیان کنیم.

سیم و کابل بافه سیم گلستان و ویژگی‌های آن

محصولات تولیدی شرکت بافه سیم گلستان

همان‌طور که در قسمت قبل بیان شد، برند و شرکت تولیدکننده هر محصول نقش مهمی در تعیین میزان کیفیت آن محصول داشته و برند تولیدکننده آن محصول یکی از عوامل تاثیرگذار و مهم در خرید است. حال اگر محصول مورد نظر ما سیم و کابل باشد، این حساسیت دوچندان می‌شود زیرا عدم وجود کیفیت لازم در سیم و کابل علاوه بر ایجاد زیان‌ها و خسارات مالی، می‌تواند سبب خسارات جبران ناپذیری مانند خسارات جانی نیز شود. به همین دلیل است که انتخاب برند مناسب سیم و کابل نقش مهمی در خرید صحیح این محصول ایفا کرده و باید به آن توجه شود.

یکی از با کیفیت‌ترین و باسابقه‌ترین برندها در زمینه تولید و عرضه سیم و کابل در کشور، برند بافه سیم گلستان است که در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. شرکت بافه سیم گلستان برای نخستین بار در سال 1374 پایه‌گذاری و تأسیس شد. مؤسس این شرکت آقای غلامرضا دولت آبادی بود و آن را در شهرستانی به نام علی آباد کتول و در مساحتی حدود 10000 متر مربع تأسیس نمود. این شرکت از سابقه‌ای 30 ساله برخوردار بوده و حدود سه دهه است که در حوزه تولید سیم و کابل با کیفیت در کشور فعالیت دارد.

هم اکنون ظرفیت تولید شرکت بافه سیم گلستان به 3500 تن در سال رسیده است و نقش بسیار پررنگی در صادرات سیم و کابل‌های ایرانی به خارج از کشور ایفا می‌کند. سابقه شروع صادرات محصولات این شرکت به سال 1389 بازمی‌گردد، زمانی که اولین محموله صادراتی این برند به کشور ترکمنستان ارسال گردید و پس از آن در سال 1393 این صادرات به 7 کشور قطر، افغانستان، عراق، قرقیزستان، گرجستان، آذربایجان و ترکمنستان گسترش یافت.

البته تولیدات و محصولات شرکت سیم و کابل بافه سیم گلستان تنها محدود به سیم و کابل نشده و این شرکت در زمینه تولید انواع  چسب‌های برق صنعتی و معمولی و انواع محصولات روشنایی نظیر لامپ‌های گرد، رنگی، پنل، استوانه‌ای، پروژکتور، هالوژن و … نیز فعالیت بسیار پررنگی و چشمگیری دارد. در این قسمت از مقاله سعی کردیم شما را با شرکت سیم و کابل بافه سیم گلستان آشنا نموده و ویژگی‌های این شرکت موفق صنعتی را بیان کنیم. حال به سراغ بررسی محصولات سیم و کابل تولیدی این برند رفته و مهم‌ترین محصولات این شرکت را بیان می‌کنیم.

انواع سیم و کابل برند بافه سیم گلستان

کابل های انتقال داده سیم و کابل بافه گلستان

همان‌طور که در قسمت قبل نیز بیان شد، شرکت بافه سیم گلستان حدود سه دهه است که در حوزه تولید سیم و کابل در کشور فعال بوده و همواره سعی کرده است محصولات با کیفیت روانه بازار داخلی و خارجی کند. همچنین این شرکت توانسته در سال 1399 با تولید انواع سیم و کابل‌های با کیفیت مسی و آلومینیومی به عنوان تنها واحد نمونه ملی کیفیت استاندارد در صنعت سیم و کابل در ایران دست یافته و انتخاب شود. در ادامه چند نمونه از مهم‌ترین انواع سیم و کابل‌های تولیدی این برند را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های هر کدام را بیان می‌کنیم.

از جمله مهم‌ترین انواع سیم و کابل بافه سیم گلستان می‌توان به سیم و کابل‌های ساختمانی نظیر سیم و کابل‌های قابل انعطاف،  سیم و کابل‌های غیرقابل انعطاف یا مفتول، انواع سیم و کابل‌های مقاوم در برابر حرارت، کابل‌های فشار ضعیف مانند کابل‌های ضد آتش، کم دود، کابل‌های مقاوم در برابر اشعه، سیم و کابل‌های مقاوم در برابر مواد نفتی و هیدروکربن‌ها، کابل‌های انتقال داده نظیر کابل‌های انتقال سیگنال آنالوگ و دیجیتال، کابل‌های ابزار دقیق و … اشاره کرد. در واقع باید گفت دامنه تولیدات و محصولات این برند بسیار وسیع بوده و انواع گوناگون سیم و کابل‌ها را شامل می‌شود.

نتیجه‌گیری

یکی از باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین برند‌ها در صنعت سیم و کابل در کشور، برند بافه سیم گلستان است که در سال 1374 شمسی پایه‌گذاری و تاسیس شده است. تولیدات و محصولات شرکت بافه سیم گلستان تنها محدود به سیم و کابل نشده و این شرکت در زمینه تولید انواع تجهیزات روشنایی فعالیت دارد. از جمله انواع سیم و کابل بافه سیم گلستان می‌توان به سیم و کابل‌های ساختمانی، کابل‌های فشار ضعیف مانند کابل‌های ضد آتش، کم دود، کابل‌های انتقال داده، کابل‌های ابزار دقیق و … اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت سیم و کابل بافه سیم گلستان پرداخته و مهمترین محصولات این برند را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

345 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط