نمایندگی های شرکت موتوژن

نمایندگی های شرکت موتوژن را می شناسید؟

211 بازدید آموزش در صنعت برق

یکی از شرکت‌های بزرگ و موثر در کشور ما، شرکت موتوژن است. شرکت موتوژن یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده الکتروموتور و دینام‌های برق در سطح کشور است. این شرکت تاثیر مهم و به‌سزایی در تولید الکتروموتور و دینام داشته و محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت موتوژن و نمایندگی‌های شرکت موتوژن در سطح کشور پرداخته و آن‌ها را بیان کنیم.

معرفی شرکت موتوژن

شرکت موتوژن

شرکت موتوژن یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید الکتروموتور و دینام در سطح کشور است. شرکت موتوژن در سال ۱۳۵۲ هجری شمسی با نام گلد الکتریک آغاز به کار نمود. این شرکت پس از 2 سال نام خود را تغییر داده و از سال 1354 هجری شمسی به نام موتوژن شهرت یافت. این شرکت از همان ابتدا (حتی زمانی که با نام گلد الکتریک راه‌اندازی شد) مشغول به ساخت و تولید الکتروموتورهای خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی بوده است.

شرکت موتوژن با اتکاکردن به این سابقه دیرین و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، پرسنل و نیروهای مجرب و استفاده از نیرو و پتانسیل داخلی موفق به تولید بیش از ۲ میلیون الکتروموتور سه‌فاز و تک‌فاز گشته است.

دفتر مرکزی و کارخانه این شرکت در شهر تبریز واقع شده و یکی از قطب‌های تولید الکتروموتور باکیفیت در سطح کشور است. مدیریت و اعضا و نیروهای این شرکت سعی کرده‌اند با به کارگیری تکنولوژی و مهارت داخلی به تولید الکتروموتورهایی با کیفیت بالا و راضی‌کننده برای مشتریان خود تولید کنند که ابته باید گفت تا به اینجا در این راه موفق بوده‌اند. همین امر سبب شده است تا این شرکت مفتخر به کسب انواع گواهینامه‌ها و افتخارات داخلی و خارجی شود. از جمله مهم‌ترین افتخارات و گواهینامه‌های شرکت موتوژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای گواهینامه ISO 9001 – 2008
  • گواهینامه ISO 9001 – 2015 در سیستم کنترل کیفیت
  • گواهینامه کیفیت محصول از نهاد کیفیت صنعت نفت کشور
  • گواهینامه HSE-MS در سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست
  • واحد نمونه ملی در سال 1384
  • واحد نمونه صنعتی در سال‌های 1386، 1389، 1390، 1391، 1393
  • برگزیده جشنواره کشوری قهرمانان صنعت در سال 1384
  • صادرکننده نمونه در سال‌های 1386، 1388، 1389، 1395

موارد گفته در بالا تنها بخشی از افتخارات بی‌شمار این شرکت در طی این نیم قرن فعالیت بوده است. این شرکت سعی کرده است با تولید محصولات باکیفیت، ارائه نمایندگی های شرکت موتوژن در سطح کشور (نمایندگی‌های مجاز و معتبر شرکت موتوژن) و ارائه قیمت‌های مناسب، در جلب اعتماد مشتریان خود بیش از پیش فعالیت و حرکت نماید.

معرفی نمایندگی های شرکت موتوژن

محصولات شرکت موتوژن

همان طور که گفته شد، این شرکت توان تولید بالایی داشته و انواع الکتروموتورهای صنعتی و نیمه صنعتی را تولید می‌کند. در این قسمت قصد داریم به ذکر و بررسی محصولات شرکت موتوژن پرداخته و آن‌ها را برای شما بیان کنیم. محصولات شرکت موتوژن عبارتند از:

۱. الکتروموتورهای سه فاز صنعتی: الکتروموتورهای سه فاز صنعتی به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند. ای سه دسته عبارتند از:

  • الکتروموتورهای سه فاز تک دور
  • الکتروموتورهای سه فاز دو دور دالاندر با فریم آلومینیومی
  • الکتروموتورهای سه فاز اینورتر دیوتی

۲. الکتروموتورهای خانگی: الکتروموتورهای خانگی به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شوند. این چهار دسته عبارتند از:

  • الکتروموتورهای کولری دو سرعته اسپلیت فاز یا معمولی
  • دسته موتورهای خانگی
  • الکتروموتورهای کولری دو سرعته با خازن‌های دائم
  • الکتروموتورهای کولری دو سرعته با خازن‌های راه‌انداز و دائم

۳. الکتروپمپ‌ها: الکتروپمپ‌های این شرکت به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند. این چهار دسته عبارتند از:

  • الکتروپمپ‌ سه فاز صنعتی تک دور
  • الکتروپمپ‌ تک فاز صنعتی تک دور
  • الکتروپمپ‌ آب کولر
  • الکتروپمپ‌ خانگی

۴.  الکتروموتورهای تک فاز: الکتروموتورهای تک فاز به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. این دو دسته عبارتند از:

  • الکتروموتورهای تک فاز دو خازنه
  • الکتروموتورهای تک فاز تک خازنه

۵. الکتروموتورهای ضدانفجار

۶. الکتروموتورهای فوق سنگین از توان 630 کیلووات تا توان 1 مگاوات در فریم 450

۷. الکتروموتورهای مشعل گازی و گازوئیلی

شرکت موتوژن قادر به تولید محصولات زیادی و باکیفیتی می‌باشد که لیستی از آن‌ها در قسمت بالا ذکر شد. برای خرید محصولات شرکت موتوژن می‌توانید از طریق مراجعه به نمایندگی های شرکت موتوژن در سطح کشور و یا با مرجعه به سایت تکه‌کابل اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمایید.

نمایندگی های شرکت موتوژن

قیمت محصولات شرکت موتوژن

همان طور که گفته شد، شرکت موتوژن یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان دینام و الکتروموتور در سطح کشور است. این شرکت برای دسترسی راحت‌تر مشتریان به محصولات شرکت، جلوگیری از فروش اجناس تقلبی با نام موتوژن و جلب و حفظ اعتماد مشتریان خود اقدام به ارائه و ثبت نمایندگی معتبر و مجاز در سطح کشور کرده است.

این شرکت هم اکنون با بیش از 25 نمایندگی مجاز و معتبر شرکت موتوژن در سطح کشور سعی کرده است تا در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان خود کوشا باشد. شرکت موتوژن هم‌اکنون در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، کرمان، یزد، خراسان رضوی، کردستان، زنجان، فارس، خوزستان، گلستان، همدان، خراسان جنوبی، قم، البرز، اردبیل، آذربایجان غربی و کرمانشاه دارای نمایندگی فعال بوده و آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

نتیجه‌گیری

یکی از شرکت‌های بزرگ و قدیمی در صنعت تولید الکتروموتور در کشور، شرکت موتوژن است. شرکت موتوژن در سال 1352 تاسیس گشته و نزدیک به نیم قرن تجربه در تولید انواع الکتروموتور را دارد. این شرکت سعی کرده است در تولید خود کیفیت را اصل قرار داده و در جلب هر چه بیشتر اعتماد مشتریان خود بکوشد. این شرکت در قسمت بازاریابی هم عقب نمانده و با ارائه نمایندگی های شرکت موتوژن سعی بر اعتمادسازی کامل نموده است.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت موتوژن پرداخته و نمایندگی های شرکت موتوژن را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

211 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط