هدایای برقی روز ولنتاین

۵ مورد از بهترین هدایای برقی روز ولنتاین

343 بازدید آموزش در صنعت برق

بهترین هدایای برقی روز ولنتاین شامل چه مواردی می شوند؟ ولنتاین روز عشق است که در این روز جوانان و زوج‌ها با شور و هیجان بسیار زیادی به دنبال این هستند که یک کادوی به یاد ماندنی و زیبا برای شریک و یار خود انتخاب کنند. در واقع می‌توان گفت تمامی افراد به دنبال این هستند که بتوانند با کادوی خود شریک خود را هیجان زده و خوشحال کنند و بتوانند سوپرایز بی‌نظیری برای او داشته باشند. شما می‌توانید انواع و اقسام کادوهای ارزان و گران قیمت را برای کادوی ولنتاین انتخاب کنید.

هدایای برقی روز ولنتاین

یکی از قسمت‌های هیجان‌انگیز کادوهایی که مربوط به این روز می‌شوند، هدایای برقی روز ولنتاین مانند ریسه، آباژور و غیره هستند که معمولاً به عنوان تزیین کادو و یا حتی به عنوان کادوی اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما در این مطلب می‌خواهیم راجع به هدایای برقی برای ولنتاین با شما صحبت کنیم؛

شما می‌توانید از هدایای برقی به عنوان کادوی اصلی و یا تزیینات کادو ولنتاین خود استفاده کنید. در هر صورت مطمئن باشید که این نوع از کادوها می‌توانند شریک و یار شما را بسیار سوپرایز و هیجان زده کنند؛ بنابراین اگر به دنبال خرید هدایای برقی روز ولنتاین هستید، با ما همراه باشید تا انواع این هدایای برقی را برای شما نام ببریم و توضیحات کاملی در مورد هر یک دهیم.

ریسه یکی محبوب‌ترین هدایای برقی روز ولنتاین

ریسه برای کادوی ولنتاین

همان‌طور که می‌دانید، امروزه ریسه‌ها در انواع و اقسام بسیار زیادی ساخته می‌شوند و شکل‌های بسیار زیبا و متنوعی دارند. در واقع ریسه‌ها باعث زیباتر شدن محیط خانه و یا اتاق شما می‌شوند و شما می‌توانید از آن‌ها برای تزیین کردن محیط خود و یا حتی کادوهای ولنتاین خود استفاده کنید.

 ریسه‌ها تاثیر بسیاری در زیباسازی خانه دارند و می‌توانند به تنهایی محیط بسیار جذابی را در اتاق و یا خانه شما ایجاد کنند. از این ریسه‌ها در مراسم‌های مختلف مانند مراسم عروسی، عقد، تولد و غیره استفاده می‌شود. بسیاری از افراد از این ریسه‌ها برای تزیین تراس خود نیز استفاده می‌کنند؛ زیرا نور بسیار مناسب و جذابی دارند. در ادامه انواع ریسه را برای شما نام می‌بریم.

۱. ریسه معمولی

تقریباً تمامی افراد با ریسه‌های معمولی آشنایی دارند در واقع این ریسه‌ها در زمان قدیم برای تزیین خیابان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند که دارای لامپ‌های رنگی بودند. در واقع این لامپ‌ها مصرف برق بسیار بالایی داشتند و به همین دلیل روز به روز توجه به آن‌ها کمتر شد و دلیل دوم کنار گذاشتن این ریسه‌ها لامپ‌های بزرگ آن بود که برای تزیینات داخل خانه مناسب نبودند.

۲. ریسه‌های اس‌ ام دی

این ریسه‌ها با طول‌های متفاوت به فروش می‌رسند و کیفیت‌های متنوعی دارند. در واقع نام‌گذاری این ریسه‌ها به دلیل استفاده از لامپ‌های نوع اس‌ ام دی در این ریسه‌ها است. در واقع می‌توانیم بگوییم که این نوع از ریسه‌ها جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین نوع ریسه‌ها به حساب می‌آیند که نوردهی بسیار مناسبی دارند و می‌توانند محیط خانه و یا اتاق شما را روشن و زیبا کنند. این رشته‌ها تابش نوری در حدود ۱۸۰ درجه دارند که با اشکال مختلف به فروش می‌رسند و پرفروش‌ترین ریسه برای کادوی روز ولنتاین به حساب می‌آید.

۳. ریسه‌های ال ‌ای دی

معمولاً این نوع از ریسه‌ها برای تزیین اتاق خواب و یا تزیین جلو پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند و با نام ریسه سوزنی نیز شناخته می‌شوند. در واقع این ریسه‌ها مصرف برق‌ بسیار پایینی دارند و به همین دلیل فروش این نوع از ریسه بسیار بالا است و طرفداران زیادی دارد. اما لازم است بدانید که با توجه به کم مصرف بودن ریسه‌های ال‌ ای دی، نوردهی آن‌ها کمی از ریسه‌های اس ام دی کمتر است. مزیت آن نسبت به ریسه اس ‌ام دی این است که تابش نور آن حضور ۳۶۰ درجه می‌باشد و می‌تواند برای تزیین هدایای برقی روز ولنتاین نیز مناسب باشد.

۴. چراغ خواب

چراغ خواب از هدایای برقی روز ولنتاین

چراغ خواب می‌تواند ایده‌ی بسیار مناسبی برای هدایای برقی روز ولنتاین باشد؛ زیرا چراغ خواب در انواع و اقسام و به اشکال مختلف وجود دارد که شما حتی می‌توانید طرح و نوشته مورد نظر خود را روی آن ایجاد کنید. امروزه استفاده از چراغ خواب‌ها برای هدیه ولنتاین بسیار ترند شده است. اگر شما هم می‌خواهید کادو ولنتاین خود را خاص و هیجان‌انگیز تهیه کنید، ما به شما چراغ خواب‌های سه بعدی را پیشنهاد می‌کنیم.

در واقع این چراغ‌ خواب‌ها به عنوان یک تندیس دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید چهره فرد مورد نظر خود را بر روی شیشه این چراغ خواب طراحی کنید. این چراغ‌ها نوردهی بسیار مناسبی دارند و می‌توانند جلوه بسیار زیبایی به دکور اتاق و یا خانه شما دهند. چراغ خواب‌های سه بعدی تنها یک مورد از انواع چراغ خواب‌های زیبا و مناسب برای کادوی روز ولنتاین هستند.

امروزه چراغ خواب‌های بسیار زیبا و دکوراتیوی در بازار به فروش می‌رسند که تنها یک چراغ خواب نیستند و قابلیت‌های بسیار زیادی دارند. در واقع بسیاری از این چراغ خواب‌ها هستند که می‌توانند با نوردهی قوی و پیشرفته خود، تمام دیوارهای اتاق شما را به شکل ستاره و یا ماه در بیاورند که باعث زیبایی بسیار زیادی در محیط اتاق شما خواهند شد و یکی از بهترین هدایای برقی روز ولنتاین محسوب می‌شوند.

اگر می‌خواهید هدیه سوپرایزی و خاصی در روز ولنتاین به شریک خود هدیه دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این نوع چراغ خواب‌ با عکس شریکتان را سفارش دهید تا بتوانید او را به شدت هیجان زده کنید.

۵. آباژور

یکی دیگر از مناسب‌ترین هدایای برقی روز ولنتاین استفاده از انواع آباژورها است. در واقع این آباژورها با طرح‌ها و اندازه‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شوند که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی به عنوان کادو روز ولنتاین داشته باشند بسیاری از آباژورها به نحوی طراحی می‌شوند که شما بتوانید طرح و اسم شریک خود را بر روی آباژور حک کنید. این آباژورها با نام آباژور چهره شناخته می‌شوند. حتی آباژورهای هستند که به شکل گلدون ساخته می‌شوند و شما می‌توانید در داخل آباژور گل کاری انجام دهید که پیشنهاد بسیار خوبی برای کادو روز ولنتاین است.

کلام آخر

در این مطلب در مورد هدایای برقی روز ولنتاین با شما صحبت کردیم و به شما گفتیم که می‌توانید از چه کادوهایی برای روز ولنتاین به عنوان هدیه برقی استفاده کنید. تمامی هدایای برقی مناسب روز ولنتاین برای شما نام برده شد و راجع به هر یک توضیحات کاملی به شما دادیم تا بتوانید با این هدایا بیشتر آشنا شوید. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده و اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. اگر شما نیز در مورد هدایای برقی روز ولنتاین ایده‌ای دارید، حتما با تیم ما به اشتراک بگذارید.

343 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط