سیم و کابل زرین هادی خراسان

سیم و کابل زرین هادی خراسان از 1385 تاکنون

604 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

امروزه بازار سیم و کابل بسیار گسترده‌تر شده است و تمامی افراد به دنبال پیدا کردن سیم و کابل‌های با کیفیت و با قیمت مناسب هستند تا بتوانند مشکلات فنی خود را برطرف کنند. صنعت برق روز به روز در حال گسترش است و به همین دلیل باید سیم و کابل‌ها و تجهیزات مورد نیاز این صنعت برای عموم مردم در دسترس باشند.

در این مطلب می‌خواهیم یکی از شرکت‌های محبوب و معتبر سیم و کابل را به شما معرفی کنیم که سابقه‌ی بسیار درخشانی دارد و کیفیت محصولات را اولویت خود قرار داده است. شرکت سیم و کابل زرین هادی خراسان از بهترین شرکت‌های سیم و کابل بوده که ویژگی‌ها و مزایایی که دارد، باعث متمایز شدن آن نسبت به رقیبان خود شده است و ما در این مطلب ویژگی‌های این شرکت را به طور کامل برای شما شرح می‌دهیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های شرکت سیم و کابل زرین هادی خراسان

سیم و کابل زرین هادی خراسان در سال ۱۳۸۴ شمسی تاسیس شد و تاثیر بسیار زیادی در اشتغال زایی، بهره وری اقتصادی، رشد و شکوفایی صنعت تولید و غیره داشته است. این شرکت بعد از گرفتن مجوز در شهرک صنعتی اشتهارد و در فاز یک این شهرک، ماشین آلات تخصصی و پیشرفته خود را وارد کرده و آن‌ها را برای تولید محصولات استاندارد و با کیفیت به کار گرفت.

شروع فعالیت رسمی این شرکت در سال ۱۳۸۵ بود که از آن زمان تا به امروز تجهیزات خود را بروزرسانی کرده و رشد بسیار چشمگیری داشته است. مزیت این شرکت نسبت به دیگر شرکت‌های سیم و کابل در تجهیزات و تکنولوژی آن است و این شرکت جزو شرکت‌های پیشرفته و مدرن قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های شرکت سیم و کابل زرین هادی خراسان

کیفیت بالا شعار شرکت سیم و کابل زرین هادی خراسان است و همیشه بهترین محصولات با بالاترین کیفیت را به دست مشتریان خود رسانده است. طبق اساسنامه این شرکت، هدف آن اخذ استانداردهای بین المللی و کشوری بود و در همین راستا با پویایی و فروش محصولات درجه یک فعالیت خود را ادامه داده است.

طبق تحقیقات انجام شده، این شرکت مشتریان بسیاری دارد که تمامی آن‌ها از محصولات راضی هستند و دلیل آن کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب محصولات آن است. سیم و کابل زرین هادی خراسان محصولات مورد نیاز مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آن‌ها می‌رساند و آن‌ها را در سفارش محصول مورد نظر راهنمایی می‌کند.

محصولات شرکت سیم و کابل زرین هادی خراسان

سیم و کابل زرین هادی خراسان انواع و اقسام سیم و کابل‌های مختلف را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند. همان‌طور که در قسمت‌های بالا اشاره کردیم، این شرکت محصولات خود را با استانداردهای بین المللی و کشوری تولید می‌کند که در قسمت زیر محصولات این شرکت را برای شما آورده و توضیحات کاملی در مورد هر یک به شما داده‌ایم.

سیم‌های مفتولی (خشک)

سیم‌های مفتولی جزو سیم‌های بسیار پرکابرد هستند که توسط شمش فولادی و به صورت نورد گرم تولید می‌شوند. این سیم‌ها به شکل کلاف پیچیده می‌شوند و انعطاف‌پذیری بالایی دارند. شما می‌توانید این سیم‌ها را به اشکال مختلف در آورید تا به کار شما آیند. سیم مفتولی مقاومت زیادی دارد و آهنربایی نیست. این سیم‌ها معمولا از جنس مس و یا آلومینیوم هستند و شما می‌توانید این سیم‌ها را از شرکت سیم و کابل زرین هادی خراسان تهیه کنید.

سیم مفتولی دارای سطح مقطع ۰.۴ تا ۴ میلیمتر است و به صورت خام، مفتول سیاه و یا گالوانیزه تولید می‌شود. بعضی از سیم‌ها مفتولی آنیل شده هستند که این مورد باعث یکپارچه شدن سیم می‌شود. در ادامه موارد استفاده از سیم مفتولی را برای شما آورده‌ایم.

  • تولید توری حصاری، توری گابیون، توری پرسی، توری فرنگی
  • تولید سیم خاردارهای خطی و حلقوی به عنوان سیم راسته و یا خار مربوط متصل به آن
  • بستن رابیتس گالوانیزه
  • تولید فنر
  • تولید سیم جوش
  • بستن قسمت‌های مختلف قالب برای محصور کردن محوطه بتن ریزی
  • بستن قسمت‌های مختلف آماتور

سیم‌های مفتولی (خشک)

سیم‌های افشان (انعطاف پذیر)

این سیم‌ها برای قسمت‌های داخلی وسایل برقی، سیستم‌های روشنایی، داخل لوله‌ها، زیر گچ، روی گچ و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای ولتاژهای متفاوتی هستند. این سیم‌ها به صورت به هم پیچیده هستند و انعطاف‌پذیری بالایی دارند و به همین دلیل شما می‌توانید آن‌ها را به اشکال مختلفی درآورید. جنس این سیم‌ها معمولا از فلز مس است و مقاومت الکتریکی بسیار بالایی دارند.

 معمولا سیم‌های افشان نسبت به کابل‌های افشان آسیب پذیرتر هستند که دلیل آن عدم وجود روکش نهایی در سیم‌های افشان است و به همین دلیل باید توجه کنید که از آن‌ها بدون وجود حفاظ استفاده نکنید تا ایمنی شما حفظ شود. این سیم‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و همچنین قیمت آن‌ها بسیار مناسب است و شما می‌توانید انواع و اقسام آن را از شرکت سیم و کابل زرین هادی خراسان تهیه کنید. در ادامه انواع این نوع سیم را برای شما آورده‌ایم که هر یک از آن‌ها دارای آزمون ولتاژ و استاندارد مرجع متفاوتی هستند.

  • سیم‌های دارای ولتاژ نامی ۷۵۰/۴۵۰ ولت
  • سیم‌های دارای ولتاژ نامی ۵۰۰/۳۰۰ ولت

سیم‌های افشان (انعطاف پذیر)

سیم‌های نیمه افشان (چند مفتولی)

در برخی موارد پیش می‌آید که به دلیل مشکلات فنی، قادر به استفاده از سیم‌ها و کابل‌ها نیستیم و به همین دلیل در این شرایط می‌توانیم از سیم‌های نیمه افشان (چند مفتولی) استفاده کنیم که شرکت سیم و کابل زرین هادی خراسان نیز تولید کننده این سیم هاست. این سیم‌ها تک رشته نیستند و از چندین مفتول در هم تنیده شده ساخته شده‌اند. سیم‌های نیمه افشان شباهت زیادی به سیم‌های مفتول مسی دارند و ولتاژ نامی آن‌ها ۴۵۰/۷۵۰ است. این سیم‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سیم‌های مفتولی دارند و به همین دلیل کاربرد آن‌ها بسیار بیشتر است.

شما می‌توانید این سیم‌ها را برای روشنایی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و غیره به کار ببرید و البته توجه داشته باشید که محل قرار گیری این سیم‌ها باید کاملا خشک باشد و رطوبتی به سیم‌ها وارد نشود. بهتر است که این سیم‌ها در محل‌های سرپوشیده قرار بگیرند تا اشعه خورشید، سرما و گرمای شدید، رطوبت و غیره باعث آسیب زدن به آن‌ها نشوند. این سیم‌ها برای سیم کشی داخل تابلوها و همچنین توزیع کننده‌های برق نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و در رو و یا زیر گچ نیز نصب می‌شوند.

کلام آخر

در این مطلب در مورد سیم و کابل زرین هادی خراسان با شما صحبت کردیم و تمامی ویژگی‌ها و محصولات این شرکت را به طور کامل برای شما شرح دادیم. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده و اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای مشاهده لیست کامل کارخانه های سیم و کابل ایران، کلیک کنید.

604 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط