توضیحات آگهی

*آگهی مزایده اموال غیر منقول نوبت اول*
این واحد اجرائی در نظر دارد یک واحد گلخانه  واقع در روستای قوام آباد شهرستان پاسارگاد متعلق به  محکوم علیه غلامرضا یوسفی را از طریق مزایده به فروش برساند ،لذا نظر به تثبیت نظریه کارشناسی ،مزایده  با شرایط ذیل در روز شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ( چهارم شهریور ماه هزارو چهارصد ودو)راس ساعت۱۰:۰۰ صبح در محل اجرای احکام حقوقی دادگستری شهرستان پاسارگاد  شروع میگردد.
شرایط ومقررات عمومی شرکت در مزایده :
۱-مزایده در حضور نماینده محترم دادگاه عمومی حقوقی پاسارگاد از قیمت اعلام شده ارزیابی شده طبق نظریه کارشناسی بعنوان قیمت پایه و بصورت حضوری شروع  و  به هر شخص حقیقی یا حقوقی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد.
۲- متقاضیان به شرکت در مزایده میتوانند در مدت پنج روز قبل از مزایده با اطلاع این اجرا میتوانند از مال مورد مزایده بازدید نمایند .
۳-  ده درصد(۱۰%)وجه مزایده فی مجلس به صورت وجه نقد یا چک بانکی تضمینی از خریدار اخذ و الباقی ظرف یک ماه از وی وصول و پس از سیر مراحل قانونی مزایده به نام خریدار منتقل خواهد شد ودر صورتی که در مهلت مقرر خریدار مابقی وجه مزایده را پرداخت ننماید سپرده وی پس از کسر هزینه های مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید میگردد همچنین در صورت وصول اعتراض از طرفین ظرف یک هفته از تاریخ مزایده نسبت به نحوه انجام مزایده تا رسیدگی به اعتراض و تایید صحت مزایده از سوی دادگاه مورد مزایده به خریدار تحویل نخواهد شد ضمنا”متقاضیان شرکت  در مزایده میتوانند در مدت پنج روز قبل ازشروع  مزایده با اطلاع این اجرا از مال مورد مزایده  بازدید نمایند.
شماره حساب ir080100004058012907267341وشناسه پرداخت ۹۰۴۱۰۸۱۰۰۱۰۰۱۲۱۴۰۱۱۲۹۲۰۰۰۱۰۹۷۰ جهت واریز ده درصد مزایده نیز اعلام میگردد.
مشخصات مال مورد مزایده به همراه قیمت کارشناسی بدین شرح میباشد:
۱-گلخانه مورد نظر به مساحت تقریبی ۵۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت تقریبی ۷۰۰۰ متر مربع احداث گردیده است ، این واحد گلخانه ای دارای یک فقره سند تک برگ به شماره ۹۶۰۷۹۵ الف / ۹۴ و پروانه بهر برداری شماره ۳۳۰۷۶۴۵۳ دارای اعتبار تا تاریخ ۱۸ /۱۰ /۱۴۰۱ می باشد.
۲- گلخانه مورد نظر به منظور کشت محصول گل رز شاخه بریده احدا ث گردیده است و در چند سال اول احداث گلخانه یکی از واحد های گلخانه ای فعال شهرستان پاسارگاد بوده است ولیکن در تاریخ انجام کارشناسی (اردیبهشت سال ۱۴۰۲) این واحد گلخانه ای به حال خود رها شده و متروکه گردیده است و علی رغم اینکه هنوز بوته های گل رز کشت شده در بسترهای هیدروپونیک  موجود می باشد ولیکن این بوته ها از حیز انتفاع خارج شده و هیچ تولید اقتصادی در این گلخانه انجام نمی شود.
۳- سازه احداثی این واحد گلخانه ای طرح اسپانیایی می باشد و دارای دو سالن  متصل به هم  به وسیله یک راهرو مرکزی بوده و پوشش سقف گلخانه نایلون و پوشش بدنه گلخانه ورق پلی کربنات می باشد که کاملأ مستهلک گردیده است.
۴- سیستم کشت گلخانه هیدرو پونیک بوده است و تاسیسات و تجهیزاتی از قبیل سیستم خنک کننده فن و پد سلولزی ، سیستم کنترل اقلیمی هوشمند ، چنددستگاه کوره هوای گرم و تاسیسات و تجهیزات از قبیل دستگاه آب شیرین کن و سیستم تغذیه و …. در این واحد گلخانه ای دیده می شود که عمدتأ فرسوده و مستهلک گردیده است.
۵-عرصه این واحد گلخانه ای به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع با توجه به سند دار بودن زمین ، دارا بودن منبع آب و دارا بودن پروانه بهره برداری  گلخانه معادل بیست و چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال ارزیابی و اعلام  گردیده است.
۶-سازه گلخانه به مساحت تقریبی ۵۰۰۰ متر مربع که با لوله و اتصالات گالوانیزه احداث شده است به همراه بستر های کشت و تاسیات و تجهیزات داخلی آن پس از کسر هزینه استهلاک معادل بیست میلیارد ریال ارزیابی و اعلام  گردیده است.
مبلغ ارزیابی بخش اول معادل چهل و چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال (۰۰۰ /۰۰۰ / ۵۰۰/ ۴۴ ریال)
بخش دوم ساختمان و ابنیه موجود در این واحد گلخانه ای :
۱-ساختمان ادارای و نگهبانی در قسمت ورودی گلخانه به متراژ ۴۰ متر مربع در طبقه اول با بدنه داخلی گچ و خاک و سقف تیرچه بلوک ، دارای آبگرمکن گالنی و یک متر کابینت و ظرفشویی و ۴۶ متر مربع در طبقه اول با سقف ورق گالوانیزه و پشم شیشه و طوری مرغی با اسکلت آجری و قوطی و ۵/۱۴ متر مربع انباری با دیوار بلوکی و سقف ورق گالوانیزه معادل سه میلیارد و یکصد و بیست و پنج میلیون ریال ارزیابی و اعلام گردیده است.
۲- اتاق موتور خانه به متراژ ۳۶ متر مربع و انبار سم به متراژ ۱۴ متر مربع با دیوار های بلوکی به ارتفاع ۵/۲ متر و سقف با ورق و پشم شیشه معادل هفتصد و پنجاه میلیون ریال ارزیابی و اعلام گردیده است.
۳-استخر بزرگ آب به تعداد ۳ عدد به ارتفاع ۵/۳ متر با بدنه داخلی نرمه کشی سیمان و کف ایزوگام که از بیرون پلاستر شده است همراه با ۳ عدد استخر کوچک جمعأ معادل پنج میلیارد ریال ارزیابی و اعلام گردیده است.
۴-دیوار اطراف محوطه گلخانه از جنس ورق گالوانیزه و پایه های قوطی با  فاصله هر ۳ متر یک پایه و ارتفاع ۲ متر به طول ۳۰۹ متر با اجرای فونداسیون کف معادل سه میلیارد ریال ارزیابی و اعلام  گردیده است.
بخش دوم معادل یازده میلیارد و هشتصد و هفتاد و پنج میلیون ریال (۰۰۰ / ۰۰۰/۸۷۵ / ۱۱  ریال) ارزیابی گردیده است.
بخش سوم ماشین آلات و تجهیزات:
۱-یک دستگاه هواساز سرد و گرم مارک euroklimat  به ظزفیت ۲۵ تن شامل کویل ،، فن سانتریفوژ،فیلتر ها، دمپرها ، بدنه و شاسی و بدون چیلر به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال (به شرط سالم بودن)
۲-یک دستگاه هواساز ۳۰ تنی مارک euroklinat  باذ تجهیزات متعلقه به ارزش دو میلیارد ریال
۳-سه عدد بخاری صنعتی با مشعل دو گانه سوز به ارزش نهصد میلیون ریال
۴-یک دستگاه دیگ بخار  با مشعل و متعلقات مربوطه به ارزش پانصد و پنجاه میلیون ریال
۵-یک دستگاه دیزل ژنراتور به قدرت ۵۰ kva به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال
۶- یک عدد مخزن ذخیره به ظرفیت ۳۰۰۰ لیتر به ارزش پنجاه میلیون ریال
۷-تعداد۱۴ عدد فن ۱۲۰دمپردار جمعأ به ارزش نهصد و هشتاد میلیون ریال
۸-سیستم تصفیه آب RO تک ممبران به انضمام مخزن رزین ۵۰۰ لیتری و متعلقات مربوطه به ارزش نهصد میلیون ریال
۹-یک دستگاه کانکس سردخانه بالای صفر ساندویچ پانلی به حجم ۳۴ متر مکعب با تجهیزات مربوطه به ارزش یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال
۱۰-یک عدد الکتروپمپ ۴ اینج به انضمام کنتاکتور به ارزش یک صد و هشتاد میلیون ریال
۱۱-یک عدد الکتروپمپ کوچک ۲ اینچ به ارزش بیست میلیون ریال
۱۲-سه عدد مخزن پلی اتیلن به ارزش چهل و پنج میلیون ریال
۱۳-یک عدد مخزن پلی اتیلن ایستاده ۶ هزار لیتری به ارزش یک صد میلیون ریال
۱۴-یک عدد مخزن ۴۰۰۰ لیتری ذخیره سم به ارزش شصت میلیون ریال
۱۵-یک عدد الکترو پمپ تسمه ای به ارزش بیست و پنج میلیارد ریال
۱۶-یک عدد پمپ فوگر با باکس تحت فشار به ارزش چهارصد میلیون ریال
۱۷-انشعاب برق به شماره اشتراک ۱۱۶۲۳ (بر اساس استعلام اخذ شده از اداره برق) بنام غلامرضا یوسفی به انضمام کنتور و تجهیزات مربوطه به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال
۱۸-تابلو برق جنب سالن به ابعاد یک متر در یک متر و یک عدد تابلو کنترل  با تجهیزات داخلی آن و سیستم هوشمند و سایر متعلقات به ارزش نهصد میلیون ریال
۱۹-تابلو برق منصوبه در تصفیه خانه با سه عدد کلید ۱۰۰ آمپر و یک عدد تابلو فیوز بندی به ارزش یکصد و پنجاه میلیون ریال
۲۰-حدود ۷۰ متر سینی کابل عرض ۱۰ سانتیمتر و حدود ۱۰۶ متر سینی کابل ۳۰ سانتی و ۱۷۵ متر سینی کابل ۲۰ سانتی منصوبه در سالن ها به ارزش دویست و پنجاه میلیون ریال
۲۱-سیستم دوربین مدار بسته DVR با سه عدد دوربین ثابت و مانیتور به ارزش یکصد و پنجاه میلیون ریال
۲۲-کابل کشی های برق داخلی  در سایز های مختلف به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال
۲۳-قرارداد اشتراک گاز به شماره اشتراتک ۵۱۴۹۸۶۲۴۷۰به انضمام سیستم لوله کشی پلی اتیلن فشار قوی و لوله کشی داخلی و نصب دو عددعلمک گاز  به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال
جمع اقلام ۲۳ گانه بخش سوم طبق وضع موجود و کسر هزینه استهلاک معادل شانزده میلیارد و ششصد و شصت میلیون ریال (۰۰۰/۰۰۰/۶۶۰/۱۶ ریال)  ارزیابی و اعلام م گردیده است.
نتیجه گیری :
این واحد گلخانه ای جمعأ معادل  هفتاد و سه میلیارد و سی و پنج میلیون ریال (۰۰۰ /۰۰۰ /۰۳۵ / ۷۳ ریال)توسط کارشناسان رسمی دادگستری  ارزیابی وهمین مبلغ به عنوان قیمت پایه تعیین  گردیده است.
رئیس اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان پاسارگاد
شبیر شاکر
شماره آگهی : ۱۴۰۲۱۲۴۶۰۰۰۰۱۵۹۳۴۲
شماره پرونده : ۱۴۰۱۱۲۹۲۰۰۰۱۰۹۷۰۸۵
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی شهرستان پاسارگاد/قدیم

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک واحد گلخانه به مساحت تقریبی ۵۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت تقریبی ۷۰۰۰ متر مربع

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.