توضیحات آگهی

آگهی مزایده نوبت اول
موضوع پرونده : به موجب نیابت قضایی شماره نامه ۱۴۰۱۰۷۹۹۰۰۰۵۷۶۵۰۹۳-۱۴۰۱/۶/۲۹ و به شماره بایگانی ۰۱۰۰۴۸۲ صادره از شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان اردبیل محکوم علیه آقای مجید میرزا محمدی ملاباشی فرزند اسرافیل به کد ملی ۱۴۶۰۸۵۰۳۰۰ به پرداخت مبلغ ۵/۴۵۴/۳۷۳/۶۷۷/۰۰۰ریال بابت مابقی اصل خواسته بعلاوه ۶ برابر خسارت تاخیر در تادیه و هزینه دادرسی در حق محکوم له آقای سلیم احمدنژاد محکوم شده است.که اجرای احکام مدنی اردبیل ضمن اعطای نیابت اعلام کرده است نسبت به فروش از طریق مزایده پلاک های ثبتی ۴۳ فرعی از ۶۴ اصلی واقع در بخش ۱۱ مشگین شهر  و ۹۹۷۲۷ سهم مشاع از ۱۳۱۳۰۰ سهم ششدانگ پلاک ۳۶ فرعی از ۶۴ اصلی با حفظ حقوق رهنی جهت وصول محکوم به اقدام گردد.
فلذا اجرای احکام مدنی دادگستری مشگین شهر در نظر دارد ملک مشروحه ذیل را از طریق مزایده به فروش برساند :
ملک مورد مزایده : ششدانگ عرصه و اعیان تأسیسات مرغداری و دامداری تحت پلاک ۴۳ فرعی از ۶۴ اصلی واقع در بخش ۱۱ مشگین شهر به مساحت ۲۷۰۰۰ مترمربع ۲-ششدانگ عرصه و اعیان تأسیسات مرغداری و دامداری به پلاک ثبتی ۳۶ فرعی از ۶۴ اصلی به مساحت  ۹۹۷۲۷ متر مربع سهم مشاع از ۱۳۱۳۰۰ مترمربع سهم متعلق به آقای مجید میرزا محمدی ملاباشی واقع در بخش ۱۱  (با حفظ حقوقی رهنی)  واقع در مشگین شهر ، جاده مغان بعد از روستای کنگرلو ، اراضی روستای گده کهریز
اوصاف ملک مورد مزایده : در فاصله حدوداً یک کیلومتری در شرق جاده اصلی با راه ارتباطی فرعی (با مختصات UTM حد میانی ۷۴۵۶۹۹٫۱۲ mE، ۴۲۷۵۲۵۵٫۱۴ m N ، ۳۸s)   و نیز با تطبیق و جانمایی حدود دو فقره پلاک ثبتی فوقالذکر در طبیعت مشخص گردید که حدود اسناد ارائه شده با حدود املاک معرفی شده منطبق میباشد. قسمتی از محیط پیرامونی عرصه با سیمخاردار وستونهای فلزی محصور شده بود. در داخل املاک معرفی شده اعیانیهای به شرح ذیل موجود است:
۱)  ساختمانهای موجود در محل عبارتند از:
– پنج عدد سوله (که در کروکی پیوست نظریه کارشناسی سهنفره با شمارههای ۱ تا ۵ مشخصشده است) با کاربری سالن مرغداری در یک طبقه، هرکدام به مساحت حدود ۱/۱۰۷ مترمربع با سازه بنایی سقف با تیرهای فولادی و روکش ورق ذوزنقهای ، دربهای ورودی فلزی.
–  دو عدد سوله (در کروکی پیوست یک نظریه کارشناسی سهنفره با شمارههای ۶ و ۷ مشخصشده است) با کاربری انبار، آسیاب، انبار تخممرغ، اتاق گرید که تقسیمبندی سالن ۷ انجامنشده، طبقات اجرانشده و دربهای آن نیز نصب نشده بود. دربهای ورودی حد جنوبی سوله شماره ۶ بهصورت کرکرهای بوده و نصب شده بود. هردو ساختمان دارای سقف آردواز، تیرهای فولادی و دیوارهای بلوکی سیمانکاری شده به مساحت همکف هریک حدود ۱۱۰۵ مترمربع میباشد. اجازه ورود به داخل ۶ سوله داده نشد و بر اساس مشخصات توصیفی و ظاهری ارزیابی گردید.
-ساختمان موتورخانه، سرویس بهداشتی کارگران (که در کروکی پیوست نظریه کارشناسی سهنفره با شماره ۸ مشخصشده) به مساحت حدود ۱۱۶ مترمربع با سازه بنایی و سقف ورق ذوزنقهای.
– اتاق استراحت و رختکن کارگران (که در کروکی پیوست نظریه کارشناسی سهنفره با شماره ۹ مشخصشده) به مساحت حدود ۸۱ مترمربع با سازه بنایی و سقف ورق ذوزنقهای.
– استخر ذخیره آب (که در کروکی پیوست نظریه کارشناسی سهنفره نظریه کارشناسی سهنفره با شماره ۱۰ مشخصشده) به مساحت حدود ۴۴۵ مترمربع به عمق متوسط ۱٫۲ متر
– اتاق استراحت و رختکن کارگران واقع در ورودی مجتمع (که در کروکی نظریه کارشناسی سهنفره پیوست با شماره ۱۱ مشخصشده) به مساحت حدود ۸۱ مترمربع با سازه بنایی و سقف ورق ذوزنقهای.
– استخر ذخیره آب (که در کروکی پیوست یک نظریه کارشناسی سهنفره با شماره ۱۲ مشخصشده) به مساحت حدود ۳۹۰ مترمربع.
-دو اتاق نگهبانی در ضلع شمالی و جنوبی به مساحت مجموع حدود ۲۲ مترمربع با سازه بنایی.
– فنش کشی دور قسمتی از محوطه
۳)  تأسیسات موجود در محل و امتیازات مأخوذه عبارتند از:
–  دیزل ژنراتور به ظرفیت ۱۴۰ کیلوولت Volvo Penta/Stamford 140kva 212A همراه با تابلو برق محلی یک دستگاه.
– تابلوی اصلی کابینتی (شامل ۸ عدد کلید خودکار و کنتاکتور اصلی به همراه متعلقات شامل سلکتور، شینه بندی، کابینت تابلو الکتریکی، CT و تجهیزات الکتریکی، تابلو خازن شامل تابلو خازن الکتریکی، کنتاکتور و بریکر تابلو الکتریکی اصلی) نصب شده در اتاق تأسیسات
– تابلو برق تجهیزات مرغداری (دارای ۱۷ عدد فیوز سه فاز، یک عدد فیوز تکفاز، کنترل فاز، ۸ عدد رله کنترل جریان، ۸ عدد سلکتور، ۱۵ عدد کنتاکتور به همراه بدنه تابلو و دستمزد طراحی و اجرا) به تعداد ۵ دستگاه
– تابلو برق تجهیزات مرغداری (دارای ۹ عدد فیوز سه فاز، ۱۶ عدد فیوز تکفاز، کنترل فاز، ۱ عدد تایمر، ۱۴ عدد سلکتور، کلید اتوماتیک دمای دیجیتال، ۱۵ عدد کنتاکتور به همراه بدنه تابلو و دستمزد طراحی و اجرا) به تعداد ۵ دستگاه
– کابلکشی از هر تابلو تا دستگاههای داخل مرغداری و روشنایی به همراه دستمزد اجرا و طراحی
– رگولاتور گاز صنعتی به همراه لولهکشی گاز و تجهیزات مرتبط منصوبه داخل سولهها به همراه هزینه اجرا و طراحی.
-کابلکشی از ترانس تا تابلوی الکتریکی اصلی و نصب تابلو و روشنایی محوطه و پریزهای برق سالنهای اصلی، انباری، کارگری و سالن آسیاب
– پمپ آب داخل چاه داخل مجموعه به همراه تابلو برق مربوطه
– الکتروموتور و پمپ به ظرفیت ۱۱ کیلووات جهت پمپاژ آب چاه خارج مجموعه به همراه تابلو برق و هزینه کابلکشی و لولهگذاری
– پمپ مستقر در چاه خارج از مجموعه گازوییلی به همراه هزینه لولهگذاری از چاه تا ایستگاه پمپاژ داخلی
– لولهگذاری و احداث شبکه آبیاری و آبیاری قطرهای در محوطه
– دو دستگاه کولرآبی
– ایستگاه تقلیل فشار گاز
– انشعاب برق یک مورد، به شماره اشتراک ۵۰۶۱۹۶۵۹، با کاربری کشاورزی و ظرفیت ۲۴۰ کیلووات
– یک حلقه چاه با کاربری کشاورزی، به شماره پروانه ۹/۴۷۵، مورخ ۱۷/۲/۱۳۷۹، به عمق ۴ متر و دبی ۵ لیتر بر ثانیه، با حقالسهم ۴ دانگ مشاع از ششدانگ در خارج از محوطه
– یک حلقه چاه با کاربری مرغداری به شماره پروانه ۱۰۷۴۲۸، مورخ ۱۳۹۳/۹/۱به عمق ۱۵ متر و دبی ۴ لیتر بر ثانیه در داخل محوطه
– مخزن هوایی آب استوانهای به همراه پایه
– دو عدد تانکر ۳۰۰۰۰ لیتری و یک عدد تانکر ۲۰۰۰ لیتری فلزی
ضمناً هزینههای زیربنایی شامل لولهکشی گاز محوطه و گازرسانی، نیرورسانی برق، اجرای لولههای آب به همراه دستمزد و هزینههای حفر کانال میباشد.
۴) تجهیزات مرتبط با مرغداری در داخل و خارج ۵ سالن به ظرفیت ۳۶۵۰۰ قطعه عبارتند از:
مجموع تجهیزات موجود در پنج سالن شامل دانخوری اتوماتیک بشقابی به مقدار ۲۰۰۰ متر طول، آبخوری اتوماتیک ۳۰۰ عدد، قفس مرغ تخمگذار به تعداد ۲۵۰ متر طول، جت هیتر به عنوان منبع گرمایی ۲۰ عدد، هیتر کابینتی ۵ عدد، هواکش به ابعاد ۱٫۲۰ به تعداد ۲۰ عدد، آسیاب، میکسر و بالابر با ظرفیت ۳ تن ۱ دستگاه، منبع آب ۵۰۰ لیتری پلاستیکی ۵ عدد، پنجره اینلت ۵۵ عدد میباشند.ضمناً با توجه به محدودیت قرنطینه و عدم اجازه ورود به قسمتهای قرنطینه شده، با نظر نماینده خواهان اقدام به تهیه عکس توسط کارگر حاضر در محل شده و ملاک ارزیابی قرار گرفته است.
-ضمنا لازم به ذکر است که شش دانگ پلاک ۳۶ فرعی از ۶۴ اصلی با جزء سهم ۹۹۷۲۷ از کل سهم ۱۳۳۰۰ به همرا پلاک های ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ فرعی از ۸۸ اصلی در قبال مبلغ ۴۶/۷۹۹/۰۶۲/۶۸۴ریال در رهن بانک کشاورزی می باشد .
قیمت پایه: ارزش ششدانگ ملک موصوف شامل عرصه، اعیان و امتیازات با در نظر گرفتن جمیع عوامل مؤثر در موضوع کارشناسی، (بدون در نظر گرفتن هرگونه دیون و تعهدات احتمالی) با حفظ حقوق رهنی  به قیمت پایه کل ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (معادل سی میلیارد تومان)
تاریخ و ساعت مزایده : مورخه ۱۴۰۲/۵/۲۹ از ساعت ۹الی ۱۰ صبح
مکان برگزاری مزایده: شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری مشگین شهر
لازم به توضیح است با اختیار حاصل از ماده ۱۲۹ قانون اجرای احکام مدنی ، ده درصد مبلغ مزایده فی المجلس از برنده  وصول و ما بقی مبلغ حداکثر در مهلت یک ماهه باید پرداخت شود و در صورت عدم پرداخت در مهلت یک ماهه ، ده درصد سپرده به  نفع دولت ضبط خواهد شد .تسلیم مال مزایده نیز با پرداخت تمام بهای مبلغ مزایده و کسر هزینه های اجرایی صورت خواهد گرفت .  متقاضیان شرکت در مزایده می توانند در مورخه مقرر در ساعت تعیین شده با ارائه درخواست کتبی قیمت پیشنهادی خود را به این شعبه ارائه دهند.
مدیر دفتر شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری مشگین شهر–فراهانی
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۷۴۶۰۰۰۰۱۴۳۰۶۸
شماره پرونده : ۱۴۰۰۰۷۹۲۰۰۰۱۵۸۷۶۳۳
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان مشکین شهر/قدیم

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش ششدانگ عرصه و اعیان تأسیسات مرغداری و دامداری به مساحت ۲۷۰۰۰ مترمربع – ششدانگ عرصه و اعیان تأسیسات مرغداری و دامداری مساحت  ۹۹۷۲۷ متر مربع

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.