توضیحات آگهی

(( آگهی مزایده نوبت دوم ))
به موجب محتویات پرونده اجرایی شماره فوق صادره از شعبه ۱۲ دادگاه حقوقی شهرستان اراک حکم محکومیت محکوم علیه سجاد مظهری کشکی فرزند یوسف به میزان ۲/۶۱۵/۱۹۰/۰۰۰ ریال بنفع محکوم لهم جواد عسگری فرزند محمد مهدی و سید حسین میر یعقوبی فرزند سید عبداله با وکالت مسعود رضوانی و مبلغ ۱۳۰/۷۵۹/۵۰۰ ریال بعنوان نیم عشر دولتی ( جمعاً مبلغ ۲/۷۴۵/۹۴۹/۵۰۰ ریال ) صادر گردیده است ، حسب تقاضای محکوم له و معرفی مال جهت وصول محکوم به مال توسط این اجرا توقیف و توسط کارشناس رسمی بشرح زیر توصیف و ارزیابی گردیده و در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۱ صبح در محل اجرای احکام شعبه ۴ متمرکز بنشانی : اراک میدان امام حسین ابتدای شهرک شکوفه – ساختمان دادگاههای حقوقی وکیفری شهرستان اراک ( اتاق مزایده ) از طریق مزایده و به سبک چوب زنی به فروش می رسد و به کسانی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نمایند فروخته خواهد شد و مبلغ ده درصد مورد مزایده فی المجلس از برنده اخذ و مابقی ظرف مهلت حداکثر یک ماه از تاریخ مزایده وصول خواهد شد . متقاضیان خرید می توانند پنج روز قبل از تاریخ مزایده جهت بازدید از وسایل به محل مراجعه نمایند . ضمناً متقاضیان جهت شرکت در مزایده می بایست ۱۰ درصد مبلغ مزایده را بصورت چک بین بانکی بهراه داشته باشند .
مورد مزایده :
۱- یک دستگاه جوش upvc
2- یک دستگاه مولین زن-Tزن پنجره upvc
3- یک دستگاه فارسی بر- زهوار  بر پنجره upvc
4- یک دستگاه آب راه باز کن-شیار باز کن قفل پنجره upvc
5- یک دستگاه برش پنجره upvc
لازم بذکر است که کلیه دستگاهها ساخت شرکت دیلای ماک، به آدرس ارومیه، جاده سنتو، جنب مارال صنعت میباشد و قابلیت اتصال به برق تک فاز ۲۲۰V-AC را دارند. با توجه به شرایط نامساعد نگهداری تجهیزات درمعرض تابش نور مستقیم آفتاب و باد و باران، متاسفانه قسمتهای الکترونیکی دچار آسیب و بعضی قسمتهای فلزی نیز دچار زنگ زدگی شده است. با توجه به شرایط موجود و در نظرگرفتن نوسانات بازار ، کل دستگاه ۱٫۸۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (معادل یکصد و هشتاد و پنج میلیون تومان ) ارزیابی میشود.
آدرس : اراک، کیلومتر پنج جاده اراک تهران، سه راهی خمین، انبار مرکزی
دادورز شعبه ۴ اجرای احکام متمرکز دادگستری اراک – منصوری
شماره آگهی : ۱۴۰۲۲۶۴۶۰۰۰۰۰۸۱۴۱۹
شماره پرونده : ۱۴۰۱۲۶۹۲۰۰۰۰۶۴۶۷۷۵
شعبه صادر کننده : شعبه چهارم اجرای احکام مدنی شهرستان اراک

شرایط آگهی

اعلام نشده
۱- یک دستگاه جوش upvc 2- یک دستگاه مولین زن-Tزن پنجره upvc 3- یک دستگاه فارسی بر- زهوار  بر پنجره upvc 4- یک دستگاه آب راه باز کن-شیار باز کن قفل پنجره upvc 5- یک دستگاه برش پنجره upvc

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.