توضیحات آگهی

***آگهی مزایده مرحله اول***
نظر به اینکه محکوم علیه حسن پورحسین (حسینو) فرزند:حسین ساکن سرایان فردوسی۲۱ به تحویل و پرداخت مهریه شامل:۱-یک تخته فرش ماشینی ۱۲ متری به قیمت ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، ۲-تعداد ده راس گوسفند از بز و میش بلامناصفه به مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، ۳-مقدار سی کیلوگرم مس به قیمت ۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، ۴-دو دست رخوت زنانه به قیمت ۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، ۵-رختخواب دو دست به قیمت ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، ۶-مقدار ۲۰/۹۳ گرم طلاجات به قیمت روز مزایده، ۷-مبلغ ۷٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال بابت حق الوکاله وکیل ۸-مبلغ ۲۲/۹۵۶/۳۵۰ ریال بابت هزینه دادرسیدر حق محکوم لها فاطمه آژند فرزند حسین با وکالت پیام جهانی  و نیز پرداخت مبلغ ۶۲٫۴۶۹٫۹۷۵ ریال بابت حق الاجرا در حق صندوق دولت محکوم شده و اینکه وکیل محکوم لها در راستای وصول محکوم به تقاضای توقیف نصف باقیمانده ( نصف دیگر زمین به عنوان عین مهریه تحویل محکوم لها شده و متعلق به محکوم لها می باشد)یک قطعه زمین مسکونی واقع در سرایان خیابان غدیر ۹ جنب آموزش فنی و حرفه ای که دارای سند مالکیت تک برگی به شماره سریال ۰۹۵۹۴۳ ج/۹۳ و پلاک ثبتی ۵۲۵۵ فرعی از ۱ اصلی مجزا شده از۱۳۹۸ بخش ۲سرایان به مساحت کل ۲۹۳/۶۶ متر مربع که طی شماره ۵۳۶۶ به شماره دفتراملاک ۴۱ صفحه ۵۶ حوزه ثبتی سرایان ثبت گردیده را نموده.
مشخصات ملک: زمین دو ممر به مساحت کل ۲۹۳/۶۶ مترمربع بوده که طبق استعلام از شهرداری از سمت خیابان غدیر به متراژ ۳۰/۵۱متر مربع عقب نشینی دارد که مساحت باقیمانده بعد از رعایت بر اصلاحی ۲۶۳/۱۵ متر مربع می باشد. محکوم علیه بدون اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری اقدام به احداث بنا به مساحت کل ۱۲۹/۳۵ متر مربع اعیان نموده که فقط شناژهای افقی پایین و عمودی بتنی در طبقه همکف اجرا شده. مطابق مقررات ساختمانی و استعلام از شهرداری پرونده مربوطه جهت رسیدگی به تخلف به کمیسیون ماده صد شهرداری سرایان ارجاع گردیده است و در صورتی که متقاضی متراژ خلافی گزارش شده را پرداخت نکند امکان قلع و قمع ساخت و سازانجام شده از سوی شهرداری وجود دارد. حدود اربعه از سمت شرق بطول ۱۴/۱۰ متر به پیاده رو خیابان غدیر و از سمت غرب مجموعاً ۱۷/۳۰ متر به جوی آب و دیوارقدیمی ملک آقای میرزا حسین رفیعی و از شمال بطول ۲۱/۶۰ متر به ملک آقای کربلائی حسن حسینو و از جنوب بطول ۱۸/۴۰ متر وصل به جوی آب و راه عمومی مقابل فنی و حرفه ای می باشد.
قیمت ملک: با لحاظ نمودن موقعیت زمین، بدون در نظر گرفتن اعیان( شناژهای احداثی) و مساحت زمین پس از رعایت بر اصلاحی از قرار هرمترمربع ۲۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال که جمع شش دانگ ملک موصوف مبلغ ۶،۰۵۲،۴۵۰،۰۰۰ ریال معادل ششصد و پنج میلیون و دویست و چهل و پنج هزار تومان کارشناسی گردیده.
لذا با عنایت به قطعیت قیمت زمین و اقلام مهریه تاریخ مزایده مرحله اول برای دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ تعیین و مزایده نصف زمین فوق به صورت مشاع و الکترونیک و غیرحضوری به شماره حراج ۳۰۰۲۱۰۲۵۴۱۰۰۰۰۴۳ در سامانه تدارکات الکترونیک دولت با قیمت پایه آغاز و وفق ماده ۱۲۸ قانون اجرای احکام مدنی با بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش خواهد رسید. بدیهی است برنده مزایده بایستی وفق ماده ۱۲۹ قانون مذکور حداقل ۱۰ درصد بهای مال مورد مزایده را فی المجلس به حساب سپرده این دادگستری واریز نماید (که در صورت انصراف به نفع دولت ضبط می گردد) وتحویل آن به خریدار وفق ماده ۱۳۴ قانون مذکور پس از پرداخت کل بهای مال فروش رفته انجام خواهد شد. لذا افرادی که متقاضی خرید باشند می توانند در وقت تعیین شده فوق به سامانه فوق مراجعه و پیشنهاد خود را ثبت نماید. همچنین افرادی که متقاضی خرید باشند می توانند ۵ روز قبل از تاریخ مزایده جهت کسب اطلاعات بیشتر به اجرای احکام مدنی دادگستری سرایان(۳۲۹۰۰۶۸۱) مراجعه نمایند هزینه های نقل، انتقال و …. به عهده برنده مزایده می باشد.
ابراهیمی مدیر اجرای احکام مدنی دادگستری سرایان
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۳۴۶۰۰۰۰۰۵۵۸۳۴
شماره پرونده : ۱۴۰۱۳۳۹۲۰۰۰۰۷۹۲۲۹۲
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان سرایان

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش فرش ماشینی – ده راس گوسفند از بز و میش – مس – رخت زنانه – رختخواب – طلاجات – یک قطعه زمین مسکونی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.