توضیحات آگهی

((مزایده))
درپرونده کلاسه ۰۱۰۰۱۵۶/۱اجرای احکام مدنی یک دادگستری اسلامشهروبه موجب اجرائیه شماره ۱۴۰۰۹۱۴۲۰۰۰۱۱۲۳۴۳۵مورخه ۱۴۰۰/۱۲/۲۵صادره ازشعبه اول دادگاه عمومی حقوقی دادگستری شهرستان اسلامشهرفی مابین محکوم له برناصنعت پیرو با مدیریت ابوالفضل درودیان ومحکوم علیه شرکت صندلی امین آسایش تهران به مدیریت آقای کریم فلاح خیر خواه ، حسب تقاضای محکوم له اموال منقول وخودرو توقیف و توسط کارشناسان رسمی دادگستری حسب مزایده وفروش به شرح ذیل ارزیابی گردیده است
گزارش کارشناسی
احتراماً در راستای اجرای قرار کارشناسی ارجاع شده از آن شعبه در خصوص پرونده کلاسه ۱۴۰۰۹۱۹۲۰۰۰۶۷۳۱۱۴۸ به شماره بایگانی ۰۱۰۰۱۵۶ موضوع دعوای (محکوم له)شرکت برنا صنعت پیرو به مدیرعاملی آقای ابوالفضل درودیان بر علیه (محکوم علیه) شرکت صندلی امین آسایش تهران واقع در احمدآباد مستوفی (شرکت ایران و غرب)به مدیرعاملی آقای کریم فلاح به خواسته مطالبه خسارت دادرسی، که پس از توقیف اموال مطابق گزارش مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۷ مامور اجرای احکام و تحویل آن به امین اموال (جناب آقای اردویی) قرار کارشناسی مبنی بر تعیین قیمت پایه مزایده اموال توقیفی جهت اجرای مزایده صادر،و کارشناسی صورت گرفته و در نهایت با توجه به گذشت مهلت و انقضای مدت نظریه بدوی، قرار کارشناسی مجدد و تعیین قیمت به نرخ روز صادر که اینجانب در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱به شعبه مراجعه و پس از مطالعه پرونده و بررسی و تحقیقات لازم از بازار و کسبه در نهایت قیمت پایه اموال توقیفی (مطابق صورت جلسه ۱۴۰۱/۱۰/۷ مامور اجرای احکام) در ۲۰ ردیف به شرح ذیل برآورد و به حضور تقدیم میگردد.
۱) بخاری اف ام پارس مشعل ۴۲۱T شماره سریال مشعل ۸۸۶۹۶۷۳٫ ۱۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۲)بخاری اف ام پارس مشعل به شماره سریال مشعل ۸۸۱۷۹۶۲۸٫ ۱۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۳)دو عدد بلت کاموایی (نوار نقاله) آهن به جز دینام. حدود ۴ تن هر کیلو ۱۴۰،۰۰۰ ریال = ۵۶۰/۰۰۰/۰۰۰ریال و (دینام هر کدام ۱۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال= ۳۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال) جمعاً ۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۴)تعداد ۶ عدد فیکسچر. حدود ۴۰۰ کیلو× ۱۴۰،۰۰۰ریال= ۵۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۵) کولر گازی مدل سامسونگ ۱۸۰۰۰٫ ۱۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۶) گیره رومیزی با میز بشماره اموال ۴۶۲٫ ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۷)پرینتر مدل اچ پی ۱۰۲۰٫ ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۸)کولر آبی مدل ارج بزرگ سالنی. ۷۵/۰۰۰/۰۰۰ریال
۹) اتو بخار. (موجود نبوده)
۱۰)تعداد ۴ عدد قیچی مدل kurisهر کدام. ۸۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال= ۳۵۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۱۱)دریل مدل ماکیتا بزرگ شماره اموال ۴۹۹٫ ۳۸/۰۰۰/۰۰۰ریال
۱۲) ترانس جوش مدل ۵۰ آمپر. ۴۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۱۳) یک عدد دریل دستی کوچک. ۶/۰۰۰/۰۰۰ریال
۱۴) کمپرسور باد ۱۵۰ شرکت هوا ابزار قزوین. ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۱۵) پرینتر hp مدل ۱۳۱۵٫ ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۱۶) پرینتر hpمدل ۱۱۰۲٫ ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ریال
۱۷) ۴ عدد کپسول آتش نشانی ۱۰ کیلویی( ۶k )هر کدام. ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال = ۱۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۱۸) یخچال قدیمی انرژی( ارج ) ۲۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۱۹) دو عدد کولر آبی ۳۵۰۰ پلار هر کدام. ۲۸/۰۰۰/۰۰۰ریال = ۵۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۲۰) یک عدد کولر آبی کوچک ۲۸۰۰٫ ۱۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال
جمع کل: ۲/۷۱۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال
نکته: وزن آهن ردیف ۳ و ۴ حدودی میباشد و قیمت دقیق آنها پس از باسکول کردن مطابق برگه باسکول با قیمت معین شده محاسبه خواهد شد.
نظریه کارشناسی
با توجه به مراتب معنونه و لحاظ جمیع جهات موثر در نظریه کارشناسی، ارزش اموال فوق الذکر به نرخ روز با وضعیت موجود جهت اجرای مزایده به قیمت پایه جمعاً به مبلغ ۲،۷۱۷،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۲۷۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان تعیین و اعلام میگردد.
خریدار می بایست ده درصد قیمت پیشنهادی را درکارت بانکی به همراه داشته باشد. ۱- مزایده از مبلغ پایه کارشناسی شروع می گردد. ۲- محل فروش اموال اجرای احکام مدنی یک دادگستری اسلامشهر می باشد. ۳- هر کس می تواند ۵ روز قبل از مزایده با هماهنگی اجرای احکام مدنی یک، از خودرو  و اموال  بازدید و در مزایده شرکت نماید. روز انجام مزایده ۱۴۰۲/۰۷/۲۳  از ساعت ۹/۳۰ الی ۱۰/۳۰ صبح می باشد. برنده مزایده ۱۰ درصد قیمت پیشنهادی را فی المجلس می بایست بحساب سپرده دادگستری اسلامشهر واریز و فیش مربوطه را ارائه نماید. مال متعلق به کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد کرده و مابقی مبلغ را در فرجه ی قانونی که از یک ماه تجاوز نخواهد کرد پرداخت نماید.
خلیلی-دادورزاجرای احکام مدنی یک دادگستری اسلامشهر
شماره آگهی : ۱۴۰۲۹۱۴۶۰۰۰۰۳۵۷۹۲۳
شماره پرونده : ۱۴۰۰۹۱۹۲۰۰۰۶۷۳۱۱۴۸
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان اسلامشهر

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش لوازم بخاری اف ام- فیکسچر- گیره رومیزی- اتو بخار- دریل دستی – پرینتر و…

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.