توضیحات آگهی

بسمه تعالی
آگهی مزایده نوبت اول
واحد  شعبه اول  اجرای احکام مدنی دادگاه عمومی حقوقی کاشان با توجه به اجرائیه صادره محکوم لهم  احسان شاولی و محمد طاهری  محکوم علیه: سرمایه گذاری دقیق  :محکوم است به پرداخت جمعا مبلغ ۲/۸۹۱/۷۶۷/۵۸۶ریال در حق محکومله وهزینه اجرا نیز معادل نیم عشر محکوم به  ؛ مقداری از اموال  محکوم علیه شامل: یک دستگاه دیزل ژنراتور ؛توقیف پس از اجرای تشریفات قانونی و اینکه کارشناس رسمی / منتخب دادگستری پس از بازدید به شرح ذیل اقدام به ارزیابی نموده است . در تاریخ  ۱۴۰۲/۰۷/۱۲  راس ساعت ۱۰  در  واحد شعبه اول اجرای احکام مدنی به مزایده می گذارد . به هرکس و کسانی که از مبلغ کارشناسی شده ذیل الذکر شروع و بالاترین مبلغ را پیشنهاد نماید اموال به وی فروخته خواهد شد . خریدار می بایست ده درصد از ارزش کل اموال را فی المجلس تودیع نماید و مابقی را ظرف مهلتی که از سوی مسئولین و متصدیان اجرای احکام تعیین و حداکثر آن از یک ماه تجاوز نمی کند ، می بایست پرداخت نماید . چنانچه خریدار در مهلت مقرر تعیین شده نسبت به پرداخت مابقی بهاء اقدام ننماید سپرده او پس از کسر هزینه مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید خواهد گردید . کسانی که مایلند اموال را ملاحظه و بازدید نمایند می توانند ۵ روز مانده به وقت مزایده به شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری کاشان مراجعه نمایند . نظریه کارشناس ارزیاب آقای مهندس کمال آرانی به شرح ذیل می باشد:ر محل معدن،یکدستگاه دیزل نراتور آبی رنگ در داخل اتاقک بلوک سیمانی مشاهده شد.دستگاه فاقد هرگونه پلاک مشخصات فنی و کارخانه ای بود اما مارک و نام شرکت SDMO و مدل XS650 بر روی باکس کنترلر  و مارک  MTU بر روی بدنه دیزل مشاهده شد.با بررسی محصولات شرکت SDMO و مدل مذکور،مشخصات فنی دستگاه استخراج گردید.برند موتور دیزل MTU آلمان و مدل ۱۲V2000 ،۱۲ سیلندر به ظرفیت تولید توان ۶۵۰ KVA و دور موتور ۱۵۰۰ RPM و برند ژنراتور LEROY SOMER انگلیس و به توان ۶۵۰ KW و ولتاژ ۴۰۰ ولت ،باکس کنترل با کنترلر DSE و کنترلر گاورنر MDEC منصوبه روی بخش فوقانی دیزل،باکس برق با کلید اتوماتیک ۱۲۵۰A مارک MERLIN GERIN  بوده و متعلقات دیزل مانند سیستم اگزوز ،رادیاتور کامل می باشد.تاریخ ساخت دستگاه که بر روی بدنه حک شده بوده ،سال ۲۰۰۳ را نشان می داد.
موتور دیزل در حالت خاموش مشاهده شد و شفت آن گیرپاچ شده و حرکت نمی کرد و خاک  زیادی بر روی دیزل وجود داشت و روغن ریزی هم در بخشهای سرسیلندر و زنگ زدگی در سیستم اگزوز و توربوشارژ مشاهده شد که با  این شرایط نیازمند تعمیرات اساسی می باشد.طبق بررسی های کارشناسی اینجانب از بازار، قطعات دیزل با برند MTU گران و در بازار کم است  و هزینه تعمیرات سنگینی دارد.موتور خاموش و نیازمند تعمیر هم خریدار چندانی ندارد و سهل الفروش نیست.
با توجه به عمر ۲۰ ساله دستگاه و لزوم تعمیرات اساسی برای راه اندازی مجدد آن،ارزش دستگاه ۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال معادل سیصد و پنجاه میلیون تومان برآورد می شود.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۹۴۶۰۰۰۰۱۶۴۵۴۶
شماره پرونده : ۱۴۰۲۰۹۹۲۰۰۰۳۳۶۰۸۵۲
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان کاشان

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یکدستگاه دیزل ژنراتور آبی رنگ

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.