توضیحات آگهی

این شرکت در نظر دارد مقدار متنابهی از سوپر ویژه را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
متقاضیان می توانند جهت دریافت برگه شرایط شرکت در مزایده با مراجعه حضوری به آدرس تهران – مهر آباد جنوبی، خیابان ۴۵ متری زرند ، کوچه امری، مجتمع تجاری پارسه، پلاک۱۳، واحد مناقصات و مزایدات یا تماس با شماره ۶۳۵۱۱-۰۲۱ داخلی ۸۸۶۲-۸۸۶۴- ۸۸۶۵ و ۰۹۹۱۲۹۸۲۲۰۵ اقدام نمایند.
تاریخ بازدید از موضوع مزایده ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ میباشد
مهلت اعلام قیمت پیشنهادی از ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ از تاریخ انتشار آگهی به شرکت ارائه نمایند.

شرایط آگهی

-مزایده به صورت یک مرحله ای برگزار خواهد شد. -شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط اعلام شده از سوی برگزار کننده میباشد.-ارائه پیشنهاد از تاریخ 1402/07/10 لغایت 1402/07/13 امکان پذیر می باشد. -هزینه های ناشی از مزایده اعم از هزینه آگهی و ... بر عهده برنده مزایده خواهد بود. -متقاضیان متعهد میباشند به عنوان سپرده شرکت در مزایده مبلغ ضمانت 5% مبلغ پیشنهادی را با ارائه چک بانکی معتبر در وجه شرکت حامی آلیاژ آسیا با شناسه ملی 10320692460 و یا با ضمانت نامه و یا با واریز وجه به شماره حساب 5324327342 پرداخت و رسید واریز را همراه با اسناد مزایده تحویل نمایند. -متقاضیان بایستی فرم شرایط مزایده که شامل تعیین زمان حمل و نوع روش پرداخت میباشد را امضاء و مهر نمایند. -نشانی محل بازدید به آدرس تهران - اتوبان فتح و زمان بازدید متعاقبا اعلام خواهد شد.*سایر شرایط در تصویر آگهی رویت شود
مزایده ۹ تن سوپر ویژه

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.