توضیحات آگهی

بسمه تعالی
آگهی مزایده اموال شرکت تولیدی چایسازی تابستان شمال( بار دوم )
در پرونده کلاسه ۰۰۰۰۰۸۷  اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان املش ،موضوع دعوی هادی رضایتی به طرفیت شرکت تولیدی چایسازی تابستان شمال ، با توجه به  تعرفه ماشین آلات و تجهیزات کارخانه چایسازی تابستان شمال توسط محکوم له ،لذا از طریق مزایده به شرح ذیل به فروش میرسد.
موضوع مزایده: عبارتست از ارزیابی تجهیزات و ماشین آلات موجود در کارخانه چایسازی تابستان شمال واقع در املش – تابستان نشین -کارخانه چایسازی تابستان شمال ، که به شرح ذیل می باشد:
•    دو دستگاه ماشین مالش چای ۴۷ به همراه کلیه متعلقات ، در روز بازدید در سالن مربوط ، فعال بوده و در چرخه تولید قرار داشته است . به ارزش تقریبی ۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال .
•    یک دستگاه ماشین میدلتون ، به همراه کلیه متعلقات ، در روز بازدید غیرفعال بوده و در خارج از چرخه تولید قرار داشته است . به ارزش تقریبی ۲۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال .
•    یک دستگاه ماشین چاقو ، به همراه کلیه متعلقات ، در روز بازدید در سالن مربوط ، فعال بوده و در چرخه تولید قرار داشته است . به ارزش تقریبی ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال .
که مقرراست در روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ از ساعت ۱۱الی ۱۲ در محل اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان املش از طریق مزایده به فروش برسد مبلغ مزایده از قیمت کارشناسی شروع و به پیشنهاد دهنده بالاترین قیمت فروخته خواهد شد برنده مزایده می بایست حداقل ده درصد از قیمت پیشنهادی خود رادر روز مزایده نقداً به حساب سپرده دادگستری واریز و الباقی را حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ مزایده بپردازد و در صورت عدم پرداخت الباقی ثمن مزایده ، وجه پرداختی پس از کسرهزینه های مزایده به حساب دولت تودیع خواهد شد .متقاضیان خرید تا پنج روز قبل از روز مزایده با هماهنگی این اجراء می توانند از مورد مزایده بازدید نمایند. این آگهی جهت اطلاع عموم در سامانه آگهی الکترونیک  قضائیه منتشر  می گردد.
علیزاده – دادورز  اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان املش
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۴۴۶۰۰۰۰۱۵۰۹۴۳
شماره پرونده : ۹۹۰۹۹۸۵۲۷۵۲۰۰۰۹۸
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان املش

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش تجهیزات و ماشین آلات موجود در کارخانه چایسازی شامل ماشین مالش چای – اشین میدلتون – ماشین چاقو

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.