توضیحات آگهی

«آگهــی مزایـــده»
واحد اجرای احکام حقوقی شعبه اول دادگستــری شهرضا در نظر دارد در ارتباط با پروندة کلاسة  ۰۲۰۱۳۱۸و۰۲۰۰۶۱۱و ۰۲۰۱۲۰۹ اجرا حقوقی ۱شهرضا یک  دستگاه دیزل ژنراتور : مارک AVK با موتور دیزل دویتز . Type : IM-450/50-450 KVA Serial No : 2804/89  Performance : 426 KVA Vol tage : 400/231 V  Ferquency : 50Hz Year : 1989  ساخت کشور آلمان – دارای تابلو برق و تابلو اتوماتیک راه انداز و آماده بکار . به مالکیت شرکت کیمیای ایران به ادرس مهیار شهرک رازی خیابان اول  که  با توجه به وضعیت و کیفیت موجود و قیمت روز بازار ارزش دیزل ژنراتور فوق عبارتست از مبلغ ۷/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال) ارزیابی گردیده است را از طریق مزایده به فروش رساند . قیمت مزایده از مبلغ کارشناسی شروع و به کسی که بالاترین مبلغ را پیشنهاد و قبول نموده است به فروش می رسد . در صورتی که مامور اجرا ؛ پرداخت بهای اموال را به وعده قرار دهد ، برنده مزایده باید ۱۰ درصد بها را فی المجلس به عنوان سپرده به قسمت اجرا تسلیم نماید و مابقی وجه مزایده با تشخیص مامور اجرا حداکثر ظرف مدت یک ماه از برنده مزایده اخذ خواهد شد .  در صورتیکه برندة مزایده ، در موعد مقرر بقیه بهای اموال را نپردازد، سپردة او پس از کسر هزینه مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد . از کسانیکه مایل به شرکت در جلسة مزایده می باشند دعوت می شود در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۳۰ ساعت ۱۱ صبح در محل اجرای احکام حقوقی شعبه اول دادگستــری شهرضا حضور به هم رسانند . ضمناً متقاضیان می توانند قبل از تاریخ فوق در واحد اجرای احکام حضور یافته ، از خصوصیات و مشخصات مال مذکور در نظریة کارشناس مطلع شوند و در مدت ۵ روز قبل از روزی که برای فروش معین شده است اموالی که آگهی شده را ملاحظه نمایند ./ع
تذکرات :
۱-    مزایده در رأس ساعت مقرر ( ۱۱ صبح ) در اتاق شماره ۲۰۹ اجرای احکام حقوقی دادگستری شهرضا برگزار می گردد و تاخیر به هر نحو و به هر دلیل قابل قبول نمی باشد .
۲-    خریداران و شرکت کنندگان در مزایده می بایست ثبت نام در سامانه ثنا انجام داده باشند و تصویری از برگ ثبت نام به همراه اصل کارت ملی و شناسایی خود را همراه داشته باشند .
۳-    شرکت کنندگان در مزایده و خریداران می بایست طی لایحه ای درخواست خود مبنی بر خرید مال و آگاهی داشتن از شرایط ، قیمت و توصیف مال مورد مزایده را به اجرای احکام اعلام نمایند .
۴-    خریداران می بایست قبل از حضور در جلسه و حداکثر یک روز قبل از آن ؛ ۱۰ درصد پایه مزایده را به مبلغ  ——– به شماره شبا حساب سپرده دادگستری استان اصفهان به شماره ir110100004061012907670593  با شناسه پرداخت——-    واریز نمایند و اصل فیش واریزی که به تایید امور مالی دادگستری شهرضا رسیده را همراه داشته باشند .
ابراهیم صابری
مدیر اجرای احکام حقوقی شعبه اول دادگستری  شهرضا
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۹۴۶۰۰۰۰۱۸۲۹۸۴
شماره پرونده : ۱۴۰۲۰۹۹۲۰۰۰۴۱۳۴۱۸۸
شعبه صادر کننده : اجرای احکام شعبه ۱ دادگاه عمومی حقوقی شهرستان شهرضا

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه دیزل ژنراتور : مارک AVK با موتور دیزل دویتز . Type : IM-450/50-450 KVA Serial No : 2804/89 Performance : 426 KVA Vol tage : 400/231 V Ferquency : 50Hz Year : 1989 ساخت کشور آلمان – دارای تابلو برق و تابلو اتوماتیک راه انداز و آماده بکار

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.