توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول نوبت اول
نظر به اینکه در پرونده کلاسه ۰۱۰۱۷۱۰ اجرایی آقای علی احمدی فرزند رضا  محکوم به پرداخت مبلغ ۲۰۴/۹۷۰/۳۴۳  ریال در حق محکوم له  آقای علی کاروان گردیده است ، و در قبال بدهی محکوم علیه  ۱-دو دستگاه اینورتر جوشکاری ۲۰۰ آمپر تک فاز با مارک تجاری رونیکس ، مدل RH-4604  به مبلغ  ۵۶،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل پنج میلیون و ششصد هزارتومان ۲-  یک دستگاه اینورتر جوشکاری تک فاز با مارک تجاری  ادون (edon ) ، مدل  ARC630 به مبلغ  ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل دو میلیون وپانصدهزار تومان ۳-  یک دستگاه سنگ فرز با مارک تجاری بلک اند دکر (Black And Decker) به مبلغ  ۲۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل دومیلیون و دویست هزارتومان و جمعاً  به مبلغ ۱۰۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال کارشناسی گردیده و قرار است از طریق مزایده در مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳از ساعت ۰۸:۰۰ الی۱۱:۰۰  از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی  .irwww.setadiran و مطابق قوانین و مقررات حاکم بر این سامانه به فروش برسد که قیمت پایه از بهای ارزیابی شده شروع و به شخصی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد . شرکت کنندگان موظفند جهت شرکت در مزایده ده درصد مبلغ پیشنهادی خود را از طریق سامانه مذکور بابت سپرده شرکت در مزایده واریز نمایند . برنده مکلف است حداکثر تا یکماه نسبت به پرداخت باقیمانده ثمن معامله اقدام نماید در غیر اینصورت ده درصد اولیه به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید خواهد شد . متقاضیان در صورت تمایل می توانند پنج روز قبل از موعد مزایده به این اجرا واقع در خیابان طالقانی – بین طالقانی ۱۶و۱۴ مجتمع شوراهای حل اختلاف بیرجند مراجعه و از مورد مزایده بازدید به عمل آورند. هزینه نقل و انتقال به عهده خریدار خواهد بود.مزایده مطابق مقررات مواد ۱۱۳ الی ۱۴۵ قانون اجرای احکام مدنی و با رعایت مقررات حاکم بر سامانه ستاد برگزار خواهد شد .مطابق قانون اجرای احکام ، محکوم علیه حق شرکت در مزایده را ندارد.
مهدی چاپاری
مدیر اجرای احکام مجتمع شوراهای حل اختلاف بیرجند
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۳۴۶۰۰۰۰۰۸۰۲۶۹
شماره پرونده : ۱۴۰۱۳۳۹۲۰۰۰۰۷۹۲۹۳۳
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام شورای حل اختلاف بیرجند

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش: – دو دستگاه اینورتر جوشکاری ۲۰۰ آمپر تک فاز با مارک تجاری رونیکس ، مدل RH-4604 – یک دستگاه اینورتر جوشکاری تک فاز با مارک تجاری ادون (edon ) ، مدل ARC630 – یک دستگاه سنگ فرز با مارک تجاری بلک اند دکر (Black And Decker)

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.