توضیحات آگهی

بسمه تعالی
مزایده فروش اموال منقول (نوبت اول)
به موجب پرونده اجرائی کلاسه ی ۰۱۰۰۶۹۶ شعبه ی دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرکرد محکوم علیه آقای جواد نادری فرزند خدارحم محکوم است به پرداخت مهریه در حق محکوم له خانم سیده فاطمه موسوی فرزند سید یعقوب و نیز پرداخت نیم عشر در حق صندوق دولت. با توجه به عدم پرداخت، تلفن همراه متعلق به ایشان معرفی و توقیف گردیده که مشخصات آن به این شرح است:
– موبایل گلگسی سامسونگ آ ۷ سال ۲۰۱۸
– ارزش روز ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تعیین گردیده که از طریق مزایده عمومی و حضوری به فروش خواهد رسید.
لذا مزایده در مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ رأس ساعت ۱۱ صبح در محل دفتر شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرکرد برگزار خواهد شد. بدیهی است که پیشنهاد کننده بیشترین قیمت نسبت به قیمت پایه برنده مزایده شناخته شده و بایستی ده درصد بهای پیشنهادی را فی المجلس پرداخت نموده و الباقی را ظرف مهلت سی روز از تاریخ مزایده بپردازد و در صورت انصراف مبلغ واریزی پس از کسر هزینه های اجرایی به نفع دولت ضبط خواهد شد. صرفا به اشخاصی اجازه شرکت در مزایده داده می شود که ده درصد قیمت پایه کارشناسی را به صورت چک تضمین شده بانکی فی المجلس ارائه نمایند. هزینه درج این آگهی و ارزیابی بر عهده محکوم له بوده و در صورت عدم پرداخت از مازاد مبلغ فروش کسر می گردد. شرکت برای عموم به استثنای افراد ذکر شده در ماده ۱۲۷ قانون اجرای احکام مدنی آزاد و متقاضیان شرکت در این مزایده می توانند جهت بازدید مورد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر پنج روز قبل از موعد مذکور به دفترشعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان شهرکرد واقع در ساختمان دادگستری شهرکرد مراجعه نمایند.
دادورز اجرای احکام شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان شهرکرد – سعیده عباسی
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۲۴۶۰۰۰۰۱۷۶۴۶۶
شماره پرونده : ۱۴۰۱۳۲۹۲۰۰۰۰۷۱۹۵۰۴
شعبه صادر کننده : شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان شهرکرد

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش موبایل گلگسی سامسونگ آ ۷ سال ۲۰۱۸

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.