توضیحات آگهی

((مزایده دفعه اول))
درپرونده کلاسه ۰۲۰۱۰۳۴اجرای احکام مدنی یک دادگستری اسلامشهر  فی مابین محکوم له بهلول پالیزوان  به طرفیت محکوم علیه غلامرضا آسیون؛ محکوم علیه محکوم است به پرداخت مبلغ ۱/۰۰۲/۴۴۲/۰۰۰  ریال درحق محکوم له و پرداخت مبلغ ۵۰/۱۲۲/۱۰۰ریال بابت نیم عشر در حق صندوق دولت، حسب تقاضای محکوم له اموال محکوم علیه توقیف و توسط کارشناسان رسمی دادگستری حسب مزایده وفروش به شرح ذیل ارزیابی گردیده است:
کارشناسی:
احتراما” حسب دستور آن مقام محترم قضایی در خصوص کارشناسی پرونده ۰۲۰۱۰۳۴  در مورخه ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ با راهنمایی و در معیت محکوم له آقای بهلول پالیزوان ( به محل کارشناسی واقع در احمد آباد مستوفی خیابان گلنار پلاک ۷۸ کارگاه تولید بتن مراجعه و در حضور نگهبان آقای حکیم داودی نسبت به بازدید اقلام توقیفی مطابق صورتجلسه توقیف اموال مورخ۱۴۰۲٫۰۵٫۱۶ اقدام و قیمت پایه مزایده کارشناسی را با لحاظ مشخصات فنی و ظرفیت و توان  وضعیت بازار کاربری  و سایر عوامل دخیل در کارشناسی بشرح زیر تقدیم میگردد :
شرح کالا
ارزش پایه مزایده (ریال): یک دستگاه دیزل ژنراتور دارای موتور ولوو پنتا VOLVO PENTA 6 سیلندر سوپردار مدل TAD733GE بشماره سریال ۵۳۱۰۷۹۳۷۳۰ به قدرت ۲۰۱ کیلووات فاقد برد الکترونیکی کوپل شده روی شاسی فولادی دارای مخزن گازوئیل در زیر دارای ژنراتور استامفورد بقدرت ۲۶۵ کا و آ بشماره فریم UCD1274K1 بشماره سریال ۰۲۶۵۴۲۰٫۰۱۱ – دستگاه فاقد باطری و تابلو اصلی دستگاه فاقد کلید اصلی قطع و وصل جریان برق میباشد . هم چنین سیم کشی دستگاه دارای کسری می باشد. دستگاه در وضعیت کارکرده  خاموش و غیر فعال و با آخرین ساعت کار رویت شده ۶۲۴۵ و در وضعیت موجود ارزیابی می شود.
جمع کل ارزش پایه مزایده: سه میلیارد و پانصد میلیون ریال  ۳٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
خریدار می بایست ده درصد قیمت پیشنهادی را درکارت بانکی به همراه داشته باشد. ۱- مزایده از مبلغ پایه کارشناسی شروع می گردد. ۲- محل فروش اموال اجرای احکام مدنی یک دادگستری اسلامشهر می باشد. ۳- هر کس می تواند ۵ روز قبل از مزایده با هماهنگی اجرای احکام مدنی یک، از اموال بازدید و در مزایده شرکت نماید. روز انجام مزایده ۱۴۰۲/۰۸/۰۶  از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰ صبح می باشد. برنده مزایده ۱۰ درصد قیمت پیشنهادی را فی المجلس می بایست بحساب سپرده دادگستری اسلامشهر واریز و فیش مربوطه را ارائه نماید. مال متعلق به کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد کرده و مابقی مبلغ را در فرجه ی قانونی که از یک ماه تجاوز نخواهد کرد پرداخت نماید.  اسماعیل بدرلو-دادورزاجرای احکام مدنی یک دادگستری اسلامشهر
شماره آگهی : ۱۴۰۲۹۱۴۶۰۰۰۰۴۰۶۱۱۹
شماره پرونده : ۱۴۰۱۹۱۹۲۰۰۰۳۲۵۲۱۵۵
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان اسلامشهر

شرایط آگهی

اعلام نشده
یک دستگاه دیزل ژنراتور دارای موتور ولوو پنتا VOLVO

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.