توضیحات آگهی

آگهی مزایده-نوبت اول
نظر به اینکه در پرونده اجرایی کلاسه ۱/۴۰۲/۰۰۷۳۹ به موجب دادنامه شماره ۱۴۰۲۰۳۳۹۰۰۰۰۵۱۹۰۷۴ و اجرائیه صادره از شعبه چهاردهم دادگاه عمومی حقوقی گرگان محکوم علیها خانم فاطمه مقیمی فرزند عزیز به پرداخت مبلغ ۳۲۱/۰۹۵/۴۵۶ ریال بابت محکوم به(اصل خواسته +خسارت تاخیر در تادیه بر اساس آخرین شاخص اعلامی از سوی بانک مرکزی”مردادماه ۱۴۰۲″ +هزینه دادرسی) درحق محکوم له آقای احمد رضائی فرزند عباس ونیز پرداخت مبلغ  ۵ درصد محکوم به بابت نیم عشر در حق دولت محکوم گردیده است، لذا اموال بشرح:۱-یک دستگاه اسپیلت زانتی ۲۴۰۰۰ کارکرده سالم به مالکیت شخص ثالث آقای محمد مقیمی فرزند عزیز توقیف که پس از کارشناسی به مبلغ ۱۸۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال و۲-یک دستگاه یخچال نیمه فریزر کارده به مالکیت شخص ثالث آقای محمد مقیمی فرزند عزیز توقیف که پس از کارشناسی به مبلغ۱۴۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال مورد ارزیابی قرار گرفته است که پس از انجام تشریفات قانونی از طریق مزایده حضوری بفروش می رسد طالبین خرید می توانند در جلسه مزایده شرکت و پیشنــــــــــــــــهاد خورا ارائه و تسلیم نمایند.
( توصیف اجمالی اموال براساس ماده ۱۲۲قانون اجرای احکام مدنی )
۱-یک دستگاه اسپیلت زانتی ۲۴۰۰۰ کارکرده سالم به مالکیت شخص ثالث آقای محمد مقیمی فرزند عزیز می باشدکه پس از کارشناسی به مبلغ ۱۸۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال(یکصدوهشتادوپنج میلیون ریال) مورد ارزیابی قرار گرفته است و همچنین محل استقرار اموال واقع در گرگان خیابان شهدا لاله ۱۴ انتهای کوچه سمت راست می باشد.
۲-یک دستگاه یخچال نیمه فریزر کارده Maktech به  مالکیت شخص ثالث آقای محمد مقیمی فرزند عزیز می باشد که پس از کارشناسی به مبلغ۱۴۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال(یکصدو چهل وپنج میلیون ریال) مورد ارزیابی قرار گرفته است و همچنین محل استقرار اموال واقع در گرگان خیابان شهدا لاله ۱۴ انتهای کوچه سمت راست می باشد.
۱-زمان مزایده : مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ساعت ۱۰:۰۰الی ۱۱:۰۰ صبح.
۲-مکان مزایده :دفتر شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری گرگان.
( شرایط مزایده)
۱-مزایده از مبلغی که توسط کارشناس تعیین گردیده شروع و برنده مزایده کسی است که بالاترین مبلغ را درجلسه مزایده قبول نماید.
۲-برنده مزایده می بایست ۱۰% مبلغ مورد پیشنهاد را نقدا به حساب سپرده دادگستری تودیع و مابقی آن را ظرف یکماه از تاریخ اجرای مزایده به حساب  سپرده دادگستری واریز وقبض آن راتسلیم دفتر شعبه نمایند درغیر این صورت وفق ماده ۱۲۹ قانون اجرای احکام مدنی۱۰% سپرده پس از کسر هزینه های اجرایی بنفع دولت ضبط وآگهی مزایده برای مرحله بعد تجدید خواهد شد.
۳-طالبین خرید می توانندپنج روز قبل از اجرای مزایده با هماهنگی این اجرای احکام از اموال توقیف شده بازدید نمایند.
۴- تحویل اموال پس از تائید صحت مزایده از ناحیه دادگاه صادرکننده اجرائیه خواهد بود. درصورت عدم تائید صحت مزایده این اجراء مسولیتی دررابطه با خریدار ندارد و فقط مبلغ تودیع شده عودت خواهد شد.
۵- کلیه هزینه های نقل انتقال اموال بر عهده برنده مزایده است.
۶-مزایده با حضور نماینده محترم دادستان دادسرای عمومی وانقلاب گرگان و نماینده اجرای احکام مدنی انجام خواهد شد.
۷-خریداران برای شرکت در جلسه باید ده درصد مبلغ کارشناسی را به حساب سپرده دادگستری واریز وفیش آن ویا چک سبز را ارائه نمایند.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۳۴۶۰۰۰۰۲۲۹۸۹۰
شماره پرونده : ۱۴۰۱۰۳۹۲۰۰۰۲۳۹۱۷۷۹
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان گرگان

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش اسپیلت -یخچال

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.