توضیحات آگهی

اگهی مزایده اموال منقول
وفق م ۱۱۹ ق ا ا م که فاصله بین انتشار آگهی و روز مزایده بیش از یک ماه و کمتر از ۱۰ روز  نباشد لذا  با در نظر گرفتن تاریخ مزایده اقدام شود.
اجرای احکام مدنی شعبه  ۷  اصفهان در نظر دارد جلسه مزایده ای در خصوص پرونده اجرایی کلاسه  ۰۲۰۰۱۵۲ج۷    محکوم له: شراره آزادی محکوم علیه: محمد عباسیانی موضوع لازم الاجرا: پرداخت مطالبات کارگری ۳۸۵/۹۳۶/۸۳۱ ریال بابت محکوم به و  ۱۹/۲۳۲/۲۴۲ ریال هزینه های اجرایی و حق الاجرای دولتی در تاریخ  ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ساعت  ۱۰:۳۰  صبح در محل واقع در خیابان میر فندرسکی نرسیده به چهار راه نظر مجتمع قضایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طبقه همکف واحد مزایده جهت فروش  اموال توقیفی با مشخصات مندرج در نظریه کارشناسی که ذیلا درج شده است و توسط کارشناس رسمی دادگستری به شرح ذیل ارزیابی شده و نظریه مصون از تعرض طرفین واقع گردیده است برگزار نماید.طالبین خرید میتوانند ظرف ۵ روزقبل از جلسه مزایده به نشانی:    قلعه شور – کوه تالار قصر      نزد حافظ اموال مراجعه نمایند و از اموال  بازدید و در روز مزایده با همراه داشتن ۱۰ درصد بها یا مبلغ  پیشنهادی نزد خود و با واریز به حساب سپرده دادگستری در جلسه مزایده شرکت نمایند. قیمت های پیشنهادی به صورت حضوری  میباشد .پیشنهاد دهنده بالاترین قیمت  برنده مزایده خواهد بود .هزینه های اجرایی بر عهده محکوم علیه میباشد.و مابقی ثمن را ظرف حد اکثر یک ماه پرداخت و الا ۱۰ در صد واریز به نفع دولت ضبط خواهد شد. ضمنا جهت واریز ۱۰ درصد شرکت در مزایده از طریق کارت خوان واحد مزایده  با کارت  بانکی متعلق به شخص شرکت کننده در جلسه مزایده مراجعه نمایید. دستگاه برش لیزر غیر فلزات سایز ۱۶۰*۱۰۰ بوده و با بررسیهای به عمل آمده و استعلام قیمت از شرکت نوین تاک (NTC) و برابر با پیش فاکتور ارسالی شرکت ،  قیمت به روز دستگاه مذکور ۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد. که با احتساب ضریب ۸۰ درصدی به علت استوک بودن و صفر نبودن دستگاه برش ،  قیمت تمام شده آن بصورت تقریبی    دویست و پنجاه میلیون تومان تعیین می گردد.
مراتب جهت هرگونه تصمیم به حضور ارسال می گردد.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۹۴۶۰۰۰۰۱۸۹۳۷۴
شماره پرونده : ۱۴۰۱۰۹۹۲۰۰۰۸۳۷۵۷۲۸
شعبه صادر کننده : شعبه هفتم اجرای احکام مدنی شهرستان اصفهان (مجتمع قضائی شهیدسردار حاج قاسم سلیمانی)

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش دستگاه برش لیزر غیر فلزات سایز ۱۶۰*۱۰۰

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.