توضیحات آگهی

( آگهی مزایده نوبت اول )
در پرونده کلاسه بایگانی ۰۲۰۰۲۸۶ اجرای احکام مدنی اشنویه محکوم علیه آقای احمد خضری نرزیوه فرزند محمدامین به پرداخت مبلغ ۶۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق محکوم له آقای علی احمدزاده فرزند کریم و پرداخت مبلغ ۳۱/۲۵۰/۰۰۰ ریال بابت نیم عشردولتی در حق صندوق دادگستری محکوم گردیده است، لذا در راستای وصول و استیفای محکوم به و دیگر هزینه های اجرایی آقای اسامه خضری نرزیوه فرزند احمد یک دستگاه میکسر و قالب سبد ۱۰ کیلیوی ۵۰۰ گرمی در کارگاه هما پلاس در جاده نقده اشنویه چسبیده به سردخانه مولود روستا که مجموع ارزش آن توسط کارشناس رسمی دادگستری ۲/۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل دویست و نود میلیون تومان ارزیابی و قیمت گذاری شده که از طریق مزایده به فروش می رسد.
زمان و مکان جلسه مزایده :
مزایده روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ راس ساعت ۱۰ صبح در دفتر اجرای احکام مدنی دادگستری اشنویه برگزار می گردد. مزایده از قیمت پایه ( ۲/۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار می شود، هر کس می تواند در مدت ۵ روز قبل از روزی که برای فروش معین شده است از دستگاههایی مورد مزایده واقع در آدرس اعلامی بازدید و ملاحظه به عمل آورده و در جلسه مزایده شرکت نماید و مال متعلق به کسی است که بالاترین قیمت را قبول می کند، پرداخت بهای اموال به وعده قرار داده می شود در این صورت برنده مزایده باید ده درصد بها را فی المجلس به عنوان سپرده به قسمت اجرا تسلیم نماید . حداکثر مهلت مزبور از یک ماه تجاوز نخواهد کرد و در صورتی که برنده مزایده در موعد مقرر بقیه بهای اموال را نپردازد سپرده او پس از کسر هزینه مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد .
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۵۴۶۰۰۰۰۱۲۵۷۱۱
شماره پرونده : ۱۴۰۲۳۵۹۲۰۰۰۰۱۱۲۱۴۵
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان اشنویه

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه میکسر و قالب سبد ۱۰ کیلویی ۵۰۰ گرمی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.