توضیحات آگهی

آگهی مزایده مال منقول / غیرمنقول (نوبت دوم-سوم)
بدینوسیله اعلام میگردد: این مرجع در راستای مواد ۱۱۴ و ۱۱۷ و ۱۳۹ قانون اجرای احکام مدنی از طریق مزایده اقدام به فروش یک قطعه زمین : واقع در بخش جورقان نرسیده به کارخانه چرم سازی- برجاده تهران –اراضی معروف به کوره های اجرپزی قدیم .وضعیت ملک :ملک مورد بزدید یک قطعه زمین مشاع فاقدسند می باشد که قبلا محل کوره های اجرپزی بود وبنا به اظهار شاکی مقدار ۱۲۰۰ متر مربع ازاین اراضی در سهم مشاعی مشتکی عنه (علی شکری) قرارگرفته. ضمنا این قطعه زمین بین مالکین مشاعی بوده که بین خود طرح افرازی تهیه نموده اند ولی این طرح به تایید هیچ ارگانی نرسیده است. مختصات کلی محل مورد بازدید به شرح ذیل است :  ۲۸۶۵۴۰۷y و ۲۷۶۴۵ x ارزش ملک : ارزش مشاعی ۱۲۰۰ مترمربع ازاین اراضی باتوجه به موقعیت و وسعت که فاقد هرگونه مستحدثات باشد به مبلغ ده میلیارد ریال براود واعلام می گردد.در مالکیت علی شکری  فرزندمحمد  کد ملی ۳۸۷۵۱۲۶۵۷۲ بابت محکومیت پرونده اجرایی شماره ۰۰۰۰۹۳۵  اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان همدان مینماید.
لازم به تذکر میباشد که مزایده از قیمت ارزیابیشده توسط کارشناس از مبلغ پایه۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال شروع خواهد شد (ماده ۱۲۸ ق اجرا) و برنده مزایده موظف است تمامی قیمت پیشنهادی (و یا حداقل ده درصد قیمت پیشنهادی را در صورت موافقت دادورز اجرا، فیالمجلس پرداخت نماید (ماده ۱۲۹)) و کسانی که تمایل به خرید یا بازدید از مال را دارند میتوانند پنج روز قبل از روز مزایده به محل ملک مراجعه و نسبت به مشاهده و بازدید از مال اقدام نمایند.
خریداران میتوانند نسبت به خرید بخشی از مال نیز اقدام نمایند.
تذکر: کسانی که تمایل شرکت در مزایده را دارند موظفند نسبت به ارائه مدارک هویتی و شماره تماس خویش و تمامی مبلغ پیشنهادی و یا با اعطای مهلت توسط قاضی اجرای احکام حداقل ده درصد مبلغ بهای مال را نقدا به همراه خویش حاضر نماید و یا چک تضمین شده بانکی را  به واحد اجرا اقدام نمایند.
تاریخ و محل انجام مزایده: مزایده فوق از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه  مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۵  در محل مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان همدان (واحد اجرای احکام مدنی) واقع درمیدان بوعلی جنب اداره پست  انجام خواهد گرفت. (ماده ۱۱۵)
شماره آگهی : ۱۴۰۲۲۸۴۶۰۰۰۰۱۰۲۴۸۲
شماره پرونده : ۱۴۰۰۲۸۹۲۰۰۰۱۳۰۶۸۹۳
شعبه صادر کننده : شعبه سوم اجرای احکام مدنی شوراهای حل اختلاف شهرستان همدان

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک قطعه زمین

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.